Vauvojen pukeutuminen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Omena
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Me kävästiin tänään Lidlissä ihan ruokaa hakemassa, niin sattu näkemään siellä vauvojen body-paketti (2kpl) 5e!
Voin sanoo et on älyttömän hyväntuntusia. 100%puuvillaa ja toi pääntie tehty jännästi toi malli, et siitä mahtuu vaikka kaks jättipäätä! :D En oo parempia hinta-laatu vauvelin vaatteita nähnykkään. Ja sukkahousut otin kans testiin, kun niitä ei löydy ku yhdet käytetyt. Nekin makso 2e!

Minäkin kävin ostamassa samat vermeet ku ps.iloveyou ja vielä lisäksi sammari housut. Nuo bodyt saa varmaan vedettyä myös alakautta pois jos tulee kakkavahinko :)

En todellakaan tiennyt et Lidlissä myydään vauvan vaatteita! Voiks jompi kumpi laittaa kuvan niistä bodeista?

Mulla on pari tommosta bodya, jossa just tollanen pääntie ja tykkään, että on just hyviä!

Niistä tais olla lehdessä mainos, mutten ajatellut, että voisivat olla hyviäkin.. :D Noi pääntiet on kyllä mukavia, mieskin tykkää niistä! ;)

Niin, mullakin ollut ennakkoluuloja mut varsin laadukasta tavaraa tulee Saksasta. Äiti osti mulle sieltä raskausajan topin- ja kotihousut. Ei valittamista :)

Meidän lidlissä ei ollut noita, ku käytiin viikolla - huomasin kyllä lehdessä mainoksen. Noh anttilassa oli taas hyviä aleja vauvan vaatteisiin... muumibodeja -40% :D niin ja prismassa, ja koko reissun tarkoitus oli käydä ostaa kaverin tytölle 4-vuotislahja :P mut jotenkin taas ajauduin vauvanvaatteisiin. Niin ja ostin sitten jo ekan 80-vaatteen :D kasvaa, kasvaa...

Siis noin yleensäkin Lidlin vaatteet, ainakin urheiluvaatteet, aikuisille on olleet ihan älyttömän hyviä! Oon ostanut sekä itselle että miehelle teknisiä pitkiä kalsareita ja urheilupaitoja, ja ne on olleet parhaita mitä meillä on ollut. Jotkut tuubitopitkin ostin itselleni, nekin hyvälaatuisia. Noita bodeja oon joskus ostanut siskonlapsille, mut itselle ei vielä ole ollut tarvetta.

Mies osti myös urheiluvaatteita lidlistä eikä ainakaan ole valuttanut. Jännä kyl, ei ihan heti ois itelle tullu mieleen ostaa lidlistä vaatteita mut varmaan se on testattava. :)

Käytättekö vauvoilla paitoja? Siis kun me käytetään pelkästään bodyja. Ja siis niiden kanssa housuja. Meillä olis tosi kivoja paitoja, mutta ne tuntuu tosi epäkäytännölliseltä vauvan päällä kun ne nousee ylös kaiken aikaa. Kerran juhlissa oli paita ja housut ja söpöhän se oli, mut selkä tai maha esillä kaiken aikaa melkeinpä. Niin onko siihen jotain niksipirkkaviisauksia vai jatkammeko bodyjen kanssa:)?

JaneDoe85 mullakin on sama "ongelma". Kaapissa on monta kivaa puseroa käyttämättöminä koska tuntuu myös minusta epäkäytännöllisiltä. Tänään kuitenkin aamulla laitoin puseron bodyn päälle ku on niin kylmä. Kokoajan helmaa pitää olla oikaisemassa kun nousee ylös. Haluaisin käyttää noita kaikkia kivoja puseroita mutta mielummin käytän pelkkiä bodeja vauvan mukavuuden kannalta.

Papuliina tuohan itse asiassa menee sellaisesta niksipirkasta! Voin kokeilla niitä paitoja lyhythihaisten bodyjen kanssa. Silleen joutuu silti sitä paitaa oikomaan, muttei ehkä yhtä paljon (iho on liukkaampi) ja eipä ainakaan ole paljasta ihoa esillä vaikka paita nouseekin:)

Minä käytän paitoja bodyjen päällä päivittäin, koska täällä vetää sisällä. Itsellänikin on aina villasukat ja villatakki, paitsi ehkä heinäkuussa. ;) Body estää paidan nousua jonkin verran, muttei ainakaan ole heti iho paljaana, vaikka paita nousisikin. Laitan myös trikoohousut sukkisten päälle. Sukkia en saa pysymään jaloissa. Tai sitten niistä jää painaumat jalkoihin.

Tykkään myös käyttää neidille mekkoja ja niiden kanssa villasukkia. Joskus vielä laitan villatakinkin, jos on oikein kylmä ja tuulinen päivä.

Meillä kans bodyt pääasiassa käytössä. Monta tosi kivaa, lähes käyttämätöntä, paitaa jo esikoisen ajoilta kaapissa. Tuo lyhythihainen body-paita yhdistelmä voisi toki toimiakin. Kaveri on melkoinen hikipää mutta eiköhän se näin talviaikaan menisi. Sen olen myös huomannut, että paitoja voi käyttää haalareiden kanssa. Jotenkin se paidan nousu ei siinä juuri näy/haittaa. Eikä se kyllä ihan samanmoisesti nousekaan.

Edit..tarkoitan semmoisia lappuhaalareita, en kokohaalareita :)

Meilläkin sisällä vähän vetää, joten monesti päällä body ja housut ja paita. Tosi kylmällä sukkikset ja body+ collegepuku.

Takaisin