Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miksi teidän pitää alkaa muuttamaan toimivaa rytmiä...? Tai siis miksi neuvola ehdotti unikoulua? Lähinnä jos siis homma toimii teillä kotona näin niin onko siitä jotain haittaakaan? Käsitän jos ongelma on aina se että herää sitten siirrettäessä jne, mutta tekstistä jään ymmärrykseen että pääset tällä hetkellä helpolla ja vauva nukahtaa/nukkuu hyvin(?) vaikkakin tissille nukahtaakin...?
Voin kertoa, ettei ainakaan meillä omassa sängyssä nukuta yhtään paremmin tai huonommin kuin perhepedissä. Lopputuloksena on vaan levottomina öinä väsyneempi äiti, jos ollaan eri sängyissä.Vauva nukkuu hyvin kun nukahtaa. lähinnä neuvolassa mietittiin,että yöhulinat jäisi pois. vaikka itse olen vahvasti sitä mieltä, että kuuluvat ikään. No koen kyllä syyllisyyttä, kun olen opettanut tämän perhepetiin. Neuvolassa ollaan sitä mieltä, että omaan sänkyyn vaan.
Marsupilami ehkei tarviis herättää ku on unessa? Vauvat itkee joskus unissaan eikä se haittaa.. Silittelee vaan vaikka selkää ni uni voi jatkua
Sehän on melko hyvinKaks kertaa piti yöllä käydä raihoittelemassa poikaa. Ensimmäisellä kerralla ihan sylissä asti.
Samaa mieltä :) Hyvä hyvä!Munki mielestä tuo on hyvin. Ja varmasti seuraavat yöt tulee oleen parempia.