Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Höpö höpö! Et varmasti ole tehnyt mitään väärää! Toiset vauvat tarvitsevat vain enemmän apua itsensä rauhoittamiseen unille. Vauvat ja tilanteet ovat täysin erilaisia, meillä tapeltiin alkuun aina unta vastaan ja nukahdettiin vain ja ainoastaan maidolle. Niin illalla kuin päikkäreille. Iltapuuro teki sen että maha ei enää vetänyt maitoa illalla, silloin aloitin itse tekemään tarkat unirutiinit illalla ja unilelu otettiin käyttöön. Nyt tuo pupu toimii aina merkkinä siitä että on uniaika, ja rutiinitkaan ei ole enää niin tarkat. Itse olen sitä mieltä, ettei mikään huudatus ole vastaus, vaan vauvan itkuun tulee reagoida ja vastata. On todella surullista että kannat syyllisyyttä mukanasi, olet varmasti toiminut äitinä vauvasi parhaaksi, sinä tunnet oman pikku murusesi parhaiten, älä anna toisten neuvojen tai syyllistysten vaikuttaa sinuun. Eivätkä kaikkien vauvat varmasti nukahtele itsekseen, ja meillä samanlailla myös iltoja, jolloin ajoitus mennyt mönkään ja edelleen silloin annan unimaitoa ja hyssyttelen ja tuudittelen. Oletko kokeillut täältä lukemiasi juttuja? Tassutusta ym?Onko meillä ainut joka ei vielä nukahda itsestään? Vaunuihin nukahtaa kyllä mutta sisällä ei. Ollut ihan alusta asti huono nukahtamaan, kuulemma on minun vika kun en antanut ihan vauvana opettaa sitä nukahtamista (=huudattaa omassa sängyssä). En vaan jaksa mitään unikouluja, stressaa vaan tilanne kun on kaamea syyllisyys päällä tilanteesta.
Meillä ei menny montaa iltaa ku käytin ohjeita mitä löysin pehmee matka höyhensaarille kirjasta, eikä todellakaan vaadi huudatusta. Nykyään nukahtaa illalla ja yöllä melkein heti ku laittaa pinnikseen tai sit silittelen hetken. Päivällä valosalla tuppaa touhuilee mut yleensä annan pitää kädestä ollen ite pinniksen vieressä piilos, ni nukahtaaOnko meillä ainut joka ei vielä nukahda itsestään? Vaunuihin nukahtaa kyllä mutta sisällä ei. Ollut ihan alusta asti huono nukahtamaan, kuulemma on minun vika kun en antanut ihan vauvana opettaa sitä nukahtamista (=huudattaa omassa sängyssä). En vaan jaksa mitään unikouluja, stressaa vaan tilanne kun on kaamea syyllisyys päällä tilanteesta.