Mä en jostain syystä saa renttaIitan nimimerkillä itteeni kirjautuneeksi, eikä tää sivusto ees tunnista mun toista sähköpostiä....ym.prkl. Noooh vanhat tunnukset toimii.
Niin meillä on ollu nyt 2 korvatuehdustä noin kk niillä väliä. Oireet alkas kiukkusuudellla ja korvien haromisella.
Ekalla kerralla nousi kuume 39. Ennen ku tajusin viedä tutkittavaksi. Kuvittelin silloon vain et flussan takia krätynen ym.
Niin tää meidän toinen ruljanssi alkoi.....
15.11 rupes nenä vuotamaan, 3.12 päästä menin näyttään tk:n lääkärille. Se sano et korvi ei mitään. Sanoin et on vaan niin krätynen ja herää öisin itkemään... totes tohtori, et flunssa.
Pissa haiskahti sitte 5.12 niin et koko makkari haisi aamulla.
Pyysin neuvolasta pissapurkit ym välineet. Sielä vähätteli, et aamuisin pissa voi haista ja jos ei kuumettakaa ym. Antoi kuitenkin tarvittavat välineet ja teki lähetteen. Vein näytteen muutaman pv:n päästä. (oli vkonloppu välissä)ti 9.12.
Sitte keskiviikkona yksärillä totes et korvat on pahemmat ja aloitti kuurin azithromysinin, kolmeksi pv.
Alustava pissa vastaus oli tullu to 11.12 ja neukussa sanoi, et ei varmaan ole mitään, eikä tarvi varmaan uusia näytettä.
Ab kuuri loppui pe12.12 ja illalla nousi 38,4,annoin yöksi pronaxenia, mikä ei kuumetta laskenu. Yöllä klo2 kuumetta oli kuitenki 39 ja aamulla edelleen 38,4.
Soitin päivystykseen ja siellä katsoi pissavastauksen ja sanoi että ab kuuri purisi tähän pissa pöpöönkin. ja jos kuume jatkuu sunnuntaina niin sitte vastaanotolle.
No maanantaina eli tänään neukusta soitettiin et e-koli tosiaan kasvaa, bakteeria ihan runsaasti 10e5. Ja puhuttiin sitte mikä kuuri oli pojalle mennyt ym. Nooh tk:n lääkäri oli sitte asiaan paneutunut ja sitte mulle kerrottiin et juuri syöty ab kuuri ei tähän pissaan auta.
Noooh lähdin hakemaan uutta pissapurkkia, koska pitää ottaa uusi näyte vielä ennen ku uusi ab aloitetaan.
Hain samalla apteekista antiloopit valmiiksi. Huomenna aamulla pissanäyte ja sitte kuuri taas päälle. (7pv) Ditrim duplo kuuri tällä kertaa.
Kohta pojalla on varmaan antibiootti ripuli!!!!!! ja maksa sanoo poks noista lääkkeistä, ku kokoajan pumppaan jotain mössöä siihen... kamalaaaaaa. Precosat on kovas käytös.
Sitte lääkäri teki ultraan lähetteen, et munuaaset tutkitaan. Kuulemma jos tulee noin pienellä tulehdus niin se het ultrataan.
Noooh...onneksi olin valveutunut äiti ja ymmärsin pyytää kusi juttuja. Muuten täs vaan ihmettelisin miksi poika krätyylee jne. Nyt asiat kuitenkin "hoidossa". Kaikkee pitää tajuta ite pyytää.