Meidän 1v. neuvolassa käynti kans tiistaina:
Pituus 80,7cm, Paino 14kg45g, oli laitunu yli puoli kg. :D Nyt oli kevyempi ku 8kk neuvolassa.
Pipo oli 48cm.
Oppi kävelemään ilman tukea 11kk päivänään. Ja nyt "juoksoo" kovaa vauhtia. Kiipeilee sohvalle ja mihkä ny vaan pääsee. Syö hyvin syötettynä, itse sormin ja toisinaan jopa lusikalla kokolautasellisen. (monesti keskittyy lähinnä sotkemaan), pinsettiote on hyvä. Jotain sanoja tulee (äiti,iti,kitti,amppu,laita)mutta tuntuu ettei oo oikeen kiinnostunut puhumisesta....meno päällä kokoajan....
joskus toistaa kuulemansa selvästi.
Rokotteita ei viel otetty koska herralla niin kamala flunssa ja ollu vähä lämpöäkin. Käydään loppukuusta ottamassa piikit.
Eli painolle rupes nyt käymään niin ku arvelin... tippuu tuppuu.... Makkarat lähtöö käsistä ja reituusista.
Ja tänään oli hammashoitajalle aika. Sielä se kertoo päivänselviäasioita.Niistä mehuista ja karkiista yms. piti valistusta. Hampaidenpesusta ja ksylitolin syömisestä ruan jälkeen. Vähä vilkaasi suuhun.
Seuraavankerran kuulemma 2v tuloo sinne kutsu.
Niin se vuosi vaan vierähti. Vuosisitte oltiinki osastolla ihmetteläs kuka mä oon ja kuka sä oot. Puo vuoti ku härjänkurkku, eikä meinannu saattaa istua, kauhee nälkä kokoajan ja hoitsut apuna opettamas.
Onnea kaikille toukokuisille!!!!
Täälä oon kytänny lasista, et onko naapuri lähteny synnyttämään, ku sillon tänään laskettu....Tuos illalla miehensä kans lähti autolla johonki ja kovin käveli etukumarassa.
Miten niin kyylä.