Vauvojen liikkeet

Täällä ei ollut vielä ainakaan tiistaina laskeutunut, mutta musta näyttäis siltä niin kuin maha olis jo vähän alempana. Mulla toki vasta rv 36+5.
 
Samsam, täällä sama! Tykkään käydä kävelemässä, mutta se on vaikeeta kun toinen pitää omaa marssia samaan aikaan! Minä oon jo monet monet kerrat päivitellyt tämän mahaolion elämää. Aivan erilainen kuin mitä isommat siskot. On ne neuvolassa sitä selittäneet esim.kohdun pohja on eri mallinen kuin aikaisemmin. Se on raskauksien myötä muotoutunut ja tullut väljemmäksi joten tällä iltatähdellä on todellakin tilaa myllätä vielä. Ei ole laskeutunut eikä kääntynyt raivotarjontaan ja sen kyllä huomaa. Nukun istuvassa asennossa, että saan henkeä. Tirppa reagoi ääniin, hiljaisuuteen, valoihin, minun liikkeisiin ja syömiseen. Tuntuu, että se on koko ajan skarppina siellä mitä täällä tapahtuu. Minä katsoin kolmesta aiemmasta nla-kortistani, jokaisen kohdalla on tarjonnan kohdalla aina merkintä RT, joten se selittänee hämmennystäni tätä tirppailmiötä kohtaan...
 
Täällä samanlaiset rytmit ku Eriika lla. Ja on laskeutunu ja kiinnittyny, nyt 37+6 :)
 
Täällä sama kuin Elyalla... Toisin päivinä liikkeitä tulee (varsinkin iltaisin) todella paljon. Tuota pään porusta on varsinkin todella runsaasti :) Mutta joinakin päivinä on todella hiljaista! Esimerkiksi eilen oli todella rauhallinen päivä... Ei porailuja/ myllerrystä nimeksikään. Miettisin, että voiko se johtua siitä, että tein miehen kanssa 7km lenkin... Jos keiju otti siitä jotenkin nokkiinsa :rolleyes:
Eiku keiju oli tietysti lopen uupunut lenkistä ja nukkui voipuneena sikeästi :D
 
Silittelin äsken Tirpan kättä :) Mä luulen, että se oli olkavarsi mutta saattoi se olla kyynärvarsikin. Pieni ohut linnunluinen käsi siinä oli. Neiti oli selkä ylöspäin kun pepa tuntui vähän ylempänä, pää taas vasenta lonkkaa kohden. Tirppa-rakas viihtyy vinossa. Taitaa tyttö periä äitinsä poikkiteloisen luonteen... :eek:
Mä löysin tän säären! Oli niin pieni ja awww :Heartred
 
Täällä on kyllä nyt niin hiljasta, et näinköhän pitää lähtee näytille. Kohtu on jotenki ikävän tuntune ja oon nyt tehny liikelaskentaa joku 50 min ja 5 liikettä :eek: tosi ahistavaa. Se tyyppi viel ohjeisti et pitäs olla 10 liikettä 30 min..
 
Auts! Pitäskö sun soittaa varalta vaikka toi vois puheitten mukaan enteillä lähdön lähenemistäkin?
 
Joo, sain 7 liikettä tuntiin ja soitin. Käskivät syömään ja uus liikelaskenta, jos ei tuu täytee ni näytille.. Vähän vaan huolettaa et on vesi loppu :eek: nyt 25 min menny ja 0 liikettä
 
Hyvä että soitit. Jos ei tuu liikkeet täyteen, niin sitten tosiaan vaan näytille. Saat sitten vähintäänkin mielenrauhan.
 
Pitää varmaan näytille mennä. Söin semmosia herkkuja mihin yleensä reagoi, ollaan nyt kuunneltu tän jumppamusiikkia ja ei vieläkään mitään :/ oottelen nyt viel kuitenki sen tunnin loppuu..
 
Tsemppiä mannikka, toi on kurjaa kun joutuu huolimaan! :/ toivottavasti on kaikki hyvin!
 
Voi mannikka sä oot käyrillä. Mä sain sentäs liikelaskennalla sen 10 aikaan 1h sisällä. Kyllä tää on kummallista kun kokoajan saa olla huolissaan jostain. Pääsiasia, että kaikki on kunnossa. :)
 
Hyvä mannikka että pääsit käyrille ja liikkeet ok! Joko lapsiveden tilanne on selvinnyt?
 
Täällä myös selvästi liikkeet vähentyneet, mut onneks ei oo sen kummemmin tarvinnu tota liikelaskentaa tehä. Oisinko yhesti tehny ku olin huolissasi :)
Tää kyllä antaa kuulua itestään aamulla, päivällä ja illalla :p ja jos ei kuulu ni syön jotain makeaa ja meen pötkölleen, sillo alkaa rinselillä bileet :joyful: :dance008 :dance011
Ultrassaki perjantaina lääkäri nauro ku ei tahtonu pysyä neidin perässä :laughing002
 
Just päästiin pois, lapsivettä on vähän. Saman verran tai vähän vähemmin kuin perjantaina. Kuulemma toinen halaili semmosta lammikkoa ja muualla ei sit oikein vettä ole. Virtaukset ja liikkeet ok, nyt vaan vähintää kerran päivässä liikelaskenta ja heti näytille jos ei täyty. Torstaina sinne viimeestään käymään jos ei tule liikehälyä..
 
Hyvä kun tilanne tarkistettu ja sait ohjeet kuinka toimia! Millä viikoilla mannikka oot nyt?
 
Takaisin
Top