Vauvojen liikkeet

Mulla ei oo eiliseen mennes tehny vauvan liikkeet mitenkää kipeetä. Mutta nyt muljauttelee kyllä nii että pahaa tekee...
 
Silittelin äsken Tirpan kättä :) Mä luulen, että se oli olkavarsi mutta saattoi se olla kyynärvarsikin. Pieni ohut linnunluinen käsi siinä oli. Neiti oli selkä ylöspäin kun pepa tuntui vähän ylempänä, pää taas vasenta lonkkaa kohden. Tirppa-rakas viihtyy vinossa. Taitaa tyttö periä äitinsä poikkiteloisen luonteen... :eek:
 
Mulla sama, mut nykäsee pois :)
Sit tuntuu tosi usein navan alla siinä lihaksettomassa välikössä tän olkapää, pieni nuppi. Sitä mä aina taputtelen ja hinkutan. Siitä se ei välitä.

Oli kiva, kun nla eilen näytti miten toi on tuolla. Oon epäillyt niin, mut en osaa olla varma. Se on ollu tosi kauan, varmaan ainakin joulukuun alusta, siellä pää alaspäin usein oikeella kylellään.
 
Söin... Nyt tekis mieli laulaa oma versio Rihannan monster-biisistä... Se menis näin "I have a monster under my skin..." Tämä pieni vauva niin rakastaa ruokaa! Siellä heitetään volttia maman masussa kun napanuora sykkii soikeena energiaa Tirpalle... Kai mun paikat kestää..?
 
Tää kokeili äsken et vieläkö mahtuu poikittai :/ ei mahdu ja onneks tajus sen itekki ja painu takas alas. Huhhuh kun tuntuu hurjalta. Kaipa tän nyt pitäs jotain 2,5-3 kg väliltä olla ja kyllä alkaa sen verta painavalta tuntuakin..
 
mulla asuu mahassa kyllä sellanen laiskiainen et nyt saa taas välillä olla laskemassa liikkeitä, kun pari viime päivää liikkunut sen verran verkkasesti. Ei kyllä kivaa tääkään. :sad001 Toki tilaahan kaverilla ei enää paljoa ole et liikkeet muuttunukin mut vois nyt antaa välillä elonmerkkejä itestään ni ei tarvis olla huolissaan...
 
Täällä taas myllätty koko yö, varmaan tullu herkuteltua hedelmillä taas liikaa. En tiiä olisko jo vähän masukin laskeutunu. Jotain toi masukki tuolla on kuitenkin koko eilis illan ja tän yön puuhaillu. Nyt vähän rauhallisempi :)
 
Meillä on kans vähän laiskanpulskee kaveri mahassa mutta antaa onneks tasasin väliajoin merkkejä olemassaolostaan ettei tartte huolestua :-)
 
Joo aiemmin en oo ollu juurikaan huolissaan kun on kuitenkin tuntenu päivän mittaan aina jotain liikkeitä, mut eilen kyllä sai aamulla ja päivällä nähdä vaivaa et sai kaveriin eloa. Mut aina sit lopulta kuitenkin saanu riittävästi eloa poitsuun. Taitaa olla yhtä sikeä uninen kuin isänsä :)
 
Täällä menee vähän kausittain tyypin liikkumiset. Joku päivä sitä toivoisi että viitsisitkö millään lopettaa kun tuntuu että tyyppi heiluu koko ajan, ja toisina päivinä sitä saa tökkiä mahaansa aivan urakalla että tapahtuu edes jotakin pientä heiluttelua. Miten olisi sellainen kultainen keskitie, joka päivä muutamaan otteeseen vähän liikkumisia?! Taitaa olla liikaa pyydetty...
 
Täällä sama kuin Elyalla... Toisin päivinä liikkeitä tulee (varsinkin iltaisin) todella paljon. Tuota pään porusta on varsinkin todella runsaasti :) Mutta joinakin päivinä on todella hiljaista! Esimerkiksi eilen oli todella rauhallinen päivä... Ei porailuja/ myllerrystä nimeksikään. Miettisin, että voiko se johtua siitä, että tein miehen kanssa 7km lenkin... Jos keiju otti siitä jotenkin nokkiinsa :rolleyes:
 
Tää Turbo on kyllä siitä outo kaveri, että hyörii ja möyrii ihan hulluna silloinkin, kun itse oon liikkeessä. Esikoinen oli myös tosi aktiivinen jo maha-aikanaan (ja on sitä edelleen :grin), mutta hengaili vain rauhallisesti mukana, kun itse olin liikkeessä ja alkoi mylläämisen vasta, kun jäin paikalleni.

Turbo sen sijaan myllää niin levossa kuin liikkeelläkin. Tuntuu tosi villiltä, kun itse kävelee reipasta tahtia ja toinen heiluu sisuksissa ihan viimeistä päivää.
 
Ruppuruusa, ymmärrän niin hyvin sun huolen, kun meillä oli noita samanlaisia tosi hiljaisia päiviä, enkä saanut millään vauvaa hereille, tai sain varmaan mutta sen asento oli sellainen etten vain tuntenut niitä itse. Synnärillä käyrillä sitten näkyi että toinen heiluu minkä ehtii! :happy093:blob5:dance008 äiti ei vain tajunnu! :oops: Onneksi sä oot kuitenkin viimein saanut vastakaikua vauvalta, niin helpottaa huoli :) ja tarvittaessahan aina voi soittaa neuvolaan! :)
 
Niin ja nyt on muuten liikkeiden tunteminen muuttunut kovasti kun vauva on rt:sssa! Jalat ja peppu muljuu kiitettävästi ylävatsalla, varsinkin iltaisin. Toissa iltana en meinannut millään saada nukuttua vauvan heilumisen takia, sitten ajattelin että kokeilen laulaa sille tuutulaulua ja silittelin vatsaa, niin tämä rakkauspakkaus rauhoittui siihen! :love7 Oli ihana hetki, kun sai rauhoitettua oman murunsa untenmaille :Heartred:happy:
 
Muokattu viimeksi:
Täällä on kans heiluminen ja mönkiminen keskittynyt iltaan. Hyvä että pikkasen liikahtaa aamulla ja päivällä kun syö tai laittaa musiikit soimaan. Illalla se onkin tosiaan semmosta pyllyn puskemista ja ulostuloaukon etsimistä, et ihan hyväkin ettei koko päivää sitä harrasta.

Joko teillä on kaikilla kaverit laskeutuneet? Täällä menossa 39+2 ja ei oo vielä kun käyny vähän porautumassa ja hypänny takaisin.
 
Takaisin
Top