Vauvojen liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kylläpä jätkä valitsi hyvän yön vaisuiluun. Heräsin kesken unien ja hiffasin ettei oo yhtään iltaboogieita ollu ja rupesin kokeilemaan että vauvan pebaki on johkuu kadonnu... Löyty kämmenen leveyden verran alempaa ku ennen. Kävin syömässä pari piparia ja join appelsiinimehua niin sain mä vähän pyllynpyöritystä vastaukseks jo. :)

Täällä on kanssa ollut hiljaisempi päivä minkä otin ihan tervetulleena vastaan kun eilen joku herne oli rinsessalla kohdussa kun ei mikään asento sopinut..
Ja itsekin oon päivän lepuuttanut niin on tainnut parasiitti kyydissä olla samaa mieltä. Taidetaan kohta lähtee sänkyyn nukkuun :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Kyllä se hikka illalla taas pimpassa tuntui, eli ei se oo onneksi kääntynyt. Jesh! Mutta tää varmastikin kertoo sen ettei oo kiinnittynyt vielä? Selvästi kun pystyin paikantamaan navan vierestä kohdan joka hikottelee, eikä ollut sellasita "koko maha hikkaa" -fiilistä...

Mulla tuntuu hikka yleensä joko vain toisessa tai molemmissa kyljissä tai jommalla kummalla puolen alavatsassa. Johtunee siitä, ettei Turbo oo kunnolla laskeutunut.

Mullakin tuntunu hikka navan kohdalla kun vauva ollut rt:ssa. Pt:ssä vauvan hikka tuntui enemmän tuolla nivusessa.

Mulla oli yöllä joku potkunyrkkeilyturnaus taas vatsassa! Siis mä luulin, ettei toi vaavi enää mahdu liikkumaan tolla tavalla, mutta väärässä näköjään olin. Ihan tauoton potkiminen, nyrkkeily ja käntyily kesti vaikka kuinka kauan. Sitten vissiin löytyi parempi asento ja sain muutaman tunnin nukkua. Aamulla taas sama uudestaan, kunnes kysyin vauvalta. että mitähän sä puuhaat. Silloin se hiljeni, kun jäi selvästi odottamaan jatkoa :happy: Musta tuntuu, että koko vauva siirtyi tuolta oikeasta kyljestä vähän keskemmälle. Miten toi on ees mahdollista, kun lääkärin mukaan pää on jo kiinnittynyt? Onks mulla joku pöllö mahassa? :p

Joo se mahtuu vielä seilaamaan puolelta toiselle mä tunnen ainakin hereillä ollessani selvästi kun kakru kääntää kylkeä, täällä se tuntuu viihtyvän tuossa keskellä mutta kyllä sen sijainnin näkee heti paljaalla silmällä kun vatsa on ihan toispuoleinen :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mullakin tuntunu hikka navan kohdalla kun vauva ollut rt:ssa. Pt:ssä vauvan hikka tuntui enemmän tuolla nivusessa.

Nyt ei jotenkin käy mun järkeen tämä... Eiks tän pitäisi olla juurikin toisinpäin, vai miten perätilassa olevan vauvan hikka voi tuntua omassa lantiossa (jossa siis mun järjen mukaan majailee sen vauvan takapuoli ja jalat, ei kai ne hikottele)? Mää en nyt varmaan vaan tajua jotain kohtaa tässä :wideyed:

Voi ei tätä Tirppa-beibee täällä taas tuskailen... on niin kipee olo itellä ja toinen möyrii ihan täysillä! Pienet kyynärpäät, polvet ja kantapäät on aika kovia. Jälleen kerran täytyy todeta, että tämä iltatähti on jotain ihan muuta :eek:
Sisko muuten kertoi, että heillä oli ollut synnärillä vuodeosastolla seurannassa odottava äiti ja henkilökunta oli tosissaan jännännyt, että käynnistääköhän vauva itse oman syntymänsä. Oli ollut niin rajuliikkeinen kaveri siellä. Minun äiti taas ei halua edes koitella mahan päältä Tirpan liikkeitä, se pelkää että se sotkeutuu omaan napanuoraansa :(

Elya, mun molempien perätilavauvojen hikat on tuntuneet ihan alhaalla, juurikin siellä lähes nivusissa asti... En saanut neuvolasta muuta vastausta kun että se hikka hytkyttää koko vauvaa niin siks voi tuntua missä vaan...

Mulla heiluu koko maha hikan tahdissa, mutta enimmäkseen tuntuu navan kohdalla. Ja tyyppi on rt.

Aika jännä että se hikka tuntuu tollain. Mulla on aina tuntunut aika alhaalla hikka ja tää on ollut rt:ssä koko aika, mutta toi oli kyllä hassu poikkeus että oli kyljessä. Tänään onkin ollut todella alhaalla hikka, ja maha on alempana kun eilen. Jeij!

Vauvalla tosin on ollut hiljainen päivä tänään, liikelaskennat ei varmaankaan olisi täyttynyt jos olisin tehnyt. Odottelen kuitenkin iltajumpan aikaa, se yleensä on tällain alkanut. Tyyntä myrskyn edellä, olispa?!

Tää vauveli kun vielä pyörii niin hikka on millon missäkin, mutta rtssä tuntuu hikka alhaalla ja ylhäällä, ptssä tuntuu vaan alhaalla.. Eli pylly kyllä heiluu hikan mukana :p

Täällä poika ollut jo marraskuusta asti rt ja hikka tuntunut aina tossa vas.kyljessä masukin selän kohtiilla suunnilleen.

Takaisin