Vauvojen liikkeet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
masuasukki on ollu muutaman päivän aika vaisuna, kyllä tunnen liikettä ja möyrintää välillä mutta ei ole potkinu mitä on aiemmin tehnyt.. En tiiä huolehinko ihan turhaa. Jos vaan alkaa tila vähenee? :confused013
 
No joo luojan kiitos,mut kyllä tässä on kaikki maholliset käyny mielessä.. No se selvii 2 tunnin päästä.
 
Hyvin se menee ja kaikki on varmasti hyvin :) sun beibi antaa nyt vaan ihan perusteellisesti odottaa itseään :)
 
On muuten hassua, kun normaalisti vauvan liikkeet ovat olleet nyt pidemmän ajan jo sellaista möyrintää ja venyttelyä suurimmaksi osaksi... Mutta välillä meidän keiju tekee sellaisia sarja tulituksia :love2 Vähän niin kuin tärinä mut se kestää noin kolmen/neljän potkun ajan ja tulee ihan sairaan tiheeseen tahtiin (töks, töks, töks, töks). Tästä tulee varmaan rumpali kun harjottelee jo ihan sairaan nopeita jalkaliikkeitä :p:Heartpink
 
Täällä vauvalla tulee sarjatulena nyrkkeilyä, ei potkuja. Kivasti tuntuu tuonne häpyluun vasempaan reunaan. Ja usein ruuvaa päätä samalla alaspäin. :/
 
Mä aina iltaisin naureskelen, kun vauva aloittaa möyrimisensä ja mun navan muoto vaihtelee sen liikkeiden mukana. Jos vauva suoristaa jalkoja, napa menee ihan kuopalle, jos se pistää ne koukkuun, napa katoaa littanaksi ja jos se puskee vatsasta läpi, niin napa hyppää ulos kuopasta. Mutta tosiaan, mullakin liikkeet tuntuu nykyään lähinnä möyrimisenä ja sitten aina välillä niitä teräviä iskuja.
 
Vasta tuli mieleen enkä oikein tiiä mihin tää kuuluu, mutta viimeyönä mun sydän synkronoitui vissiin vauvan sykkeeseen muutamaksi sekunniksi. Yhtäkkiä pulssi pomppas jonnekin 150 tms. ja palautu kun henkäsin syvään. Oli tosi vinkee ja vähän epätodellinen siinä puoliunessa. Sen jälkeen hetken tuntui kuin olisin tuntent kaksi pulssia, oman hitaan ja vauva nopeen mut se saatto olla jo unta.
 
Muokattu viimeksi:
Mulla tehny parina iltana ku menny maate et pulssi nopeutuu hirveesti, mut tasaantunu myös hyvin nopeaa.
Rinseli tykkää kans pitää kantapäätä tossa oikeella puolen ylämahaa ja välillä vähä monottaa :)
 
Voiko hikka tuntua navan korkeudella tuolla kyljessä vaikka kaveri onkin pää alaspäin? Yleensä se on tuntunut ihan alapäässä mutta tänään kyllä oli kyljen korkeudella. Eikä tämä mun mielestäni ole kääntynyt perätilaan, oletan edelleen tuntevani vauvan pepun kylkiluiden alla...
 
Elya voi, mä tunnen hikan pyllyssä selvimmin eli pää on siellä mutta koko maha hytkyy hikan tahtiin eli vauva on voimistunut ja tilaa on vähemmän eli hikottelu tuntuu paremmin ja laajemmalla alueella vrt esim kun itsellä on voimakas hikka niin liikkuuhan siinä muukin vartalo mukana :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tää oli ainaki torstaina rt enkä oo huomannu et ois kääntyny. Aamulla hikka tuntu alapäässä, mut nyt illalla tossa oikeella puolella navan alla.
 
Mulla vaihtelee kans, useimmiten tuntuu hikka alapäässä mutta välillä myös oikealla kylkiluiden alla.
 
Takaisin
Top