Vauvojen liikkeet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eikö kellään oo hiljasempaa päivää? Tässä mitään liikelaskentaa tarvi tehä, vaan oikeesti kohta rukoilla et tää nukkuis sitten yön kunnolla :sleep002
 
Tyyppi möyrää kylkeä pitkin. Iyk. Tuntuu ikävältä. Toisaalta tästä haluaa nauttia, kohta se on ohi...
 
Eilisen illan perusteella sanoisin että mahassani on kontiainen!! Kyl oli semmosta poraamista alapäässä jotta melekein itku tuli.. Pitkään menikin ennneku nää alko tällä erää..
 
Kyl tietää et on laskeutunu ja kiinnittyny.... pitkästä aikaa istun kovemmalla penkillä ja voi äiti ku tuntuu inhalle :yuck: menen sohvalle :scared007
 
Joko meidän beibe ei oo laskeutunu tai sit mulla on vaan niin hyvin topattu hanuri ettei tunnu missään... :hilarious:
 
Täällä lähdetään synnärille, kun ei liikkeet tunnu kunnolla.
 
Sydänkäyrät oli hyvät. Vielä lääkärille, kun liikkeitä 4 tunnin aikana. Kätilö ihmetteli, että kuka on määrännyt tehdä liikelaskentaa näin pienillä viikoilla, olin vähän sillein että mitääääää...
 
Kyllä mä ainakin noilla viikoilla (34) kävin just liikkumattomuuden vuoksi synnärillä eikä puhuttu mitään siitä että ois liian aikaista...
 
Ja mulle mainittiin liikelaskennasta jo joskus viikon 30 tienoilla, vaikkei ole koskaan ollut huolta vauvan liikkumisesta...
 
34+4 on nyt viikkoja.
 
Muokattu viimeksi:
Näköjään noistakin käytäntö vaihtelee hurjasti..
Loppuraskaudessa kun tila vähenee vähenee myös liikkeet ja niistä tulee enemmän semmoisia kiehnääviä.


Mä oon 1 kerran saanut täyteen raskauden aikana 10 liikettä tuntiin mutta se tuli vauvan tökkimisen takia, päätin etten toista kertaa kiusaa tökkimällä kun oma vave on laiskan puoleinen ja liikkuu kyllä joka päivä pyllyä heiluttamalla mutta vain n 4/5 krt päivä niin että tunnen sen. Täällä sanoivat että kunhan liikkuu sen itselleen normaalimäärän niin hyvä.
Parhaiten se herää makealla / kylmällä tai porkkanoilla tanssimaan hanurinsa kanssa.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla on kanssa sellanen pyllyboogie tyyppi mahassa. Päivisin on hiljaisempaa mutta näitä aikoja on taattu että bileet alkaa. Ja hedelmät eri muodoissaan saa kyllä vipinää aikaan millo tahansa. Ja kyllä multa on neuvolassa ja äitipolilla liikkeistä kyselty jo parin kuukauden ajan. Kuulostaa oudolta että noilla viikoilla ei jo olis liikelaskuista tms puhetta...
 
Takaisin
Top