Vauvojen liikkeet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon kyl saanu nukkua nyt muutaman yön ja päikkärit monena päivänä ni en yhtää ihmettelin jos nyt ei uni tuliskaa o_O
 
Mulla mies menee seiskaksi töihin niin oon horroksessa kellon soitosta hänen lähtöön ja palaan sitten jatkamaan unia :) (jotka voi mennä sitten yli yhdenkin...)

Vauva herää kyl isänsä kellon soittoon ja myysii siin hetken ja sit rauhottuu yleensä takas unille.
 
Tääl on bebel menos sellaiset jumpat, että mun nukahtamisesta ei kyl nyt meinaa tulla yhtään mitään! Sen verran inhottavia tuntemuksia toi vekara nyt aiheuttaa. Potkii kylkiluihin, nyrkkeilee lantioluita vasten ja liikuttaa päätään niin, et tuntuu silt et takamus repeää. :D Sai myös aikaseks kahteen kertaan sellaisen pistävän sykähyksen joka tuntu kondunsuulla asti siltä, ku ois pysäyttävän sähköiskun saanu. Koita täs sit nukkuu. xD
 
Örgh, pätkis hikkaa niin voimalla et koko sänkyy heiluu. Ja mä en saa unta!
 
Näkyyks teillä päällepäin vauvan hengitysharjoitukset? Eilen röhnötin mein lepotuolissa ja rupesin kattoon mahaa, joka kohoili ja laski tosi nopeaan tahtiin ilman, että itse tunsin sitä kunnolla. Tuntui lähinnä höyhenenkevyenä heilumisena. Pidättelin sitten siinä tyhmänä omaa hengitystänikin, kun aattelin, että se siitä johtuis, eikä ollut hikkaakaan, koska liike oli siihen liian nopea ja äänetön.
 
Mä en oo tommosta huomannut, mut hikka on kyllä sillon tällön heiluttanut kirjaa kesken lukemisen :)
 
Oon kans miettinyt onko kämmeneen tuntuva vauvan kumpuilu hengitysharjoittelua vai syke! :bored: Hikan kyllä sit erottaa sellasena töksähtelynä joka ei tunnu aina niin mukavalta jos yrittää ite esim. nukkua :rolleyes:
 
Toi syke ei ainakaan mulla näy päälle, mutta tuntuu kämmeneen ihan samalta, kuin miltä syke neuvolan doplerilla kuunnellessa kuulostaa.
 
Meillä oltiin tänään tosi hiljasta aamulla, käyrillä ja ultrassa. Vaa ootas ku pääsin kotia ja söin ni alko sellanen samba et oksat pois. :dance011
Nyt supistaa tiiä johtuuko tosta vauvan rokkaamisesta vai inhottavasta kipeästi sisätutkimuksesta :confused:
 
Annetaan ilkeästi vihlovia liikkeitä halukkaille. Tän päivän apinan ohjelma ollu et pyöritetään päätä, niin et äiti huutaa kun tuntuu et häpyluu hajoo pieniks palasiks, potkitaan ja pyllistellään kylkiluita ja virtsarakko on nyrkkeilysäkkinä.
Mulle riittäis ihan oikeesti vähempikin rokkaaminen :D
 
Takaisin
Top