Vauvojen liikkeet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Makoilin sohvalla ja alko laulattaa :singing: :p Lauleskelin sit Annika Eklundin Niin pieni ja Johanna Kurkelan Ainutlaatuinen lauluja ja silittelin samalla mahaa. Lauleskelujen aikana ei tuntunu liikkeitä, mut heti ku lopetin alko sellaset mylläämiset ja potkut :love7 joko rinseli tykkäs tai sitte meinas et nyt se turpa kii... :laughing001:hilarious:
 
Tunteeko sen, kun vauva laskeutuu/kiinnttyy?

Nyt iltapäivästä, neuvolakävelyn ja pienen kaupoissakiertelyn sekä auton harjaamisen jälkeen on maha ollut ihan outo. Kun pääsin kotisohvalle, neiti alotti kauheet bileet ja änki joka suuntaan varmaan tunnin.
Sen jälkeen on maha tuntunut kuin olis harjotussuppareita mut maha ei ole yhtään kova mistään. Vähän tuntuu nivelissä sellaselta menkkamaiselta ja pistää ja painaa lantioon. Minusta siis en ole tänään liikkunut mitenkään epätavallisen paljoa enkä nää mahasta, onko se eri asennossa kuin eilen.

Prinsessa tais ottaa itteensä heiluttelusta, kun neuvolassa tänään kattoivat, että "ei ole kiinnittynyt, vielä pää heiluu". Tai sit mun kroppa päätti näyttää kuka määrää, kun sanoin ettei ole ollut vaivoja!
 
Mulla tuntuu sit taas et muutamana viime päivänä liikkeet on vaimentunu. Neuvolas kaikki kunnos tiistaina ja rv35'3 nyt.
 
Mulla kans bebe ollu nyt muutaman päivän rauhallisempi liikkeiden kanssa (rvk 35+2). Alkaa tila käydä sen verran ahtaaks tässä lyhykäisessä 156cm rungossa, et laskeutuminen alkais olla jo suotavaa, ku sf huitelee yläkäyrillä. xD
 
Mä oon huomannut että Tirppa nukkuu pidempiä pätkiä ja myös sikeemmin kuin ennen. En huolestu, tykkään itekin että näin on parempi. Yleensä kun se valvottaa yöt. Tai kun oon lenkillä ja kävelen, mahassa alkaa omat marssit... Käveleppä siinä sitten kun joku monottaa virtsarakkoa samalla... On varmaan näköstä..
 
Meillä oli taas viime yönä sellaset maratonit et tienny miten päin ois ollu o_O jos ei neiti myllänny ni sit oli maha kiree ku viulunkieli ja supisteli. Pari kertaa heräsinki aika kipeeseen oloon, tais johtua illan vaakamambosta :joyful:
 
Ääh :( Minunkin tekis mieli vaakamamboo, mutta kun edelliset mambot sai sen limatulpan irtoomaan niin vähän hirvittää. Viikkoja vasta 34+2
 
Mä en oo viime yönä paljon saanut nukuttua, kun vauveli päätti kääntää kylkeä oikeen pitkän kaavan kautta. Alotti jo illalla ihan älyttömän mylläyksen ja koko yön heräilin siihen, kun vatsassa muljuu. Aamulla se sitten vähitellen rauhottui, mutta yön aikana oli taas vartalo siirtynyt vasemmalta oikealle. Pää onneksi pysyy tiukasti mun lantiossa! Me saadaan varmaan aika tötteröpäinen vauva, kun se on viihtynyt raivotarjonnassa jo ainakin marraskuusta.
 
Joo.. mä toivon kans että viikolle 37 mennessä meillä ois kaikki valmiina. Vauvakin valmis syntymään. Pari tavaraa ei oo vielä paikoillaan miehen synnytysvalmennus pahasti kesken. Pitäs saada kartalle se...
 
Täällä on koko ilta hämmästelty ku neiti puskee pyllyä navan kohdalta ja pieniä jalkoja sivulta. :p On kovasti puskenu ennenki, mut tänä iltana normaalia enemmän :oops:
Mieski ihan haltioissaan koko ajan mahan kimpussa ja kädet vatsalla ettei vaan jää yhdestäkään pungerruksesta paitsi :love7 sano ääneen äsken "miten voi olla noin pienet jalat" ihana :Heartbigred

Siis rinseli "kiusannu" mammaa puskuillaan :love2 ja paineen tunnetta on ahterissa vähän väliä :taunt005
 
Voihan Tirppa minkä teki taas. Sen verran pyllin ja kontin tuota hoitopöytää kasatessa, että pikku rakas on muljahtanut taas uuteen asentoon. Aivan täysin poikittain olla surottaa, minun maha näyttää ja tuntuu kamalalta!
 
Happy, eilen anoppilassa tää teki saman. Ihan poikittain veti ja alko potkii oikeeta kylkee. Arvasvat ilmeestä, et nyt vauva teki jotain ilkeetä.. :rolleyes: onneks käänty nopeesti
 
Miksi oi miksi noi suuret liikkeet ja möyrimiset ajoittuu aina myöhään iltaan ja yöhön. Ihan kipeetä tekee mokomat boogiet nyt :bored:
 
Sanoppa mashnu muuta... hankala koittaa alkaa nukkumaankaa ku toinen surraa tuolla :dummy1: onneks ei pahemmin väsytäkkää vielä :rolleyes: saa nähä mikä yökukkuja tästä lapsesta tulee ku illalla aina mesuaa ja valvottaa äippää.
Meinasin et laitan kellon soimaan mut isäntä meinas ettei tarvii ku herään kuitenki aamulla kuudelta ja otan päikkärit siinä 9 maissa :p
 
Takaisin
Top