Vauvojen liikkeet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kuinka monta niitä liikettä piti tuntee tuntiin? Meillä on ollu todella hiljasta tänään... :eek: nyt aloin miettii ni en oo tälle päivälle tuntenut ainuttakaan kunnon liikettä/potkua, alapäässä muutaman muljasun kylläkin. Alko huolestuttaa... :sad001
 
Kyllä minusta. Se todennäkösesti pyörittelee päätään siellä. Tää on vähän hiljasempi ku yön kukkui, mutta aamupalalla ja äsken ruualla... Herran jee ku alkaa bileet kun tulee ruokaa! Voi oikeesti sanoo, että kohta on yks nälkänen suu lisää ruokittavana...
Jos se rinselikin vaan viettää rokulipäivää. Eihän se muuten jaksa ens yötä potkia ;)
 
Oli kyl yö aika vilkas. :rolleyes: Menis pitkällee laskee noita. Tunnustelin mahaa ni se taitaa olla nyt selkä mahaan päin ni onko kumma jos ei liikkeitä tunnu.
 
Meillä poika tuntuu pitävän aina hiljaisemman välipäivän kun on ensin riehunut kunnolla. Eilen oli kunnon potkuharjoitukset koko illan ja tänään sit nukutaan. :)
 
Ne kuuluisat vauvan potkut kylkiluihin?? Mulla on koko aikana kerran vähän tömähtäny kylkiluuhun. Siis jos en paremmin tietäis ni vois luulla ettei jätkällä oo jalkoja ollenkaan! Kaikki liikkeet pelkkää pyllyn möngerrystä ylävatsalla ja jotain töksyttelyjä alavatsalla, hikkaa ja pään tunkemista häpyluun alle ja kohdunsuuta vasten. Mä aina kuvittelin ne liikkeet jotenki pahemmiks ku varoiteltiin että vauvan potku voi jopa murtaa äidiltä kylkiluun...
 
Miten voi potkasta tissiin? Vai siis sun maha osu tissiin kun potkas?
Mulla ei oo noin ylhäällä tuntunu ollenkaan, joskus joku peppu tai kantapää tai joku vähän painaa kylkiluihin mut saan tönittyä sitä alaspäin, sen minkä virtsarakko kestää.
 
Nyt yöllä kun oon ollu taas jo 4h hereillä mahassa on ollu kummia muljuamisia ja nyt tuntuu että tuolla yritetään tulla molemmista kyljistä yhtäaikaa läpi. Onkohan poika kääntyny poikittain :o
 
Manna: Ei välttämättä oo kääntynyt poikittain (vaikka voi toki ollakin). Mulla on selkeesti raivotarjonnassa tyttö tällä hetkellä (ja sais pysyäkin), mutta silti on tota "survotaan ulos molemmista kyljistä yhtäaikaa" -menoa useinkin. Mun tulkinnan mukaan vasenta kylkeä monotetaan antaumuksella ja oikeaa survotaan kyynärpäällä. On vissiin jo melko ahdasta tuolla...
 
Mullakin RTssä ja poika osaa vetää välillä mun koko mahan silti ihan laatikoks. Luulen että punkee peppua navan toisella puolella ja toisella puolella jalkoja. Se näyttää kummalta ja tuntuu sitäkin ikävämmältä! Ylhäältä katottuna maha muuttuu kulmikkaaks. Jos ei olis ollu muutamaa ylimääräistä ultraa, voisin väittää sen olevan poikittain, mutta kyllä pää on aina alhaalla eikä kuulemma enää siitä luultavasti kääntyile.

Tänään ollut liikkeiden osalta rauhallisempaa, mutta sit kuitenkin kun välillä tunnen liikkeet niin en osaa huolestua. Aiemminkin on pitänyt ns. lepopäiviä, joiden jälkeen liikkeet taas vilkastunut normaaliin määriin.
 
Takaisin
Top