Vauvojen liikkeet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No jopas on energiaa pienellä :D Löysin pienen reijän hampaasta! Pakko käydä paikkaa se ku vauva tulee :)
 
Täälläkin yksi suuntavaistoton mukelo hautomossa. Takapuolta pungetaan kylkikaaren ylikin ja samalla monitetaan toiseen kylkeen ja murjotaan kyynärpäätä toiseen. Ainoa paikka joka saa olla neidiltä rauhassa on se, mistä pitäis tässä muutaman viikon sisällä suoriutua ulkomaailmaan. Löytääköhän toi raukka ulos ollenkaan...?
 
Ei taitais toimia. Tää pikku vampyyri jähmettyy aina kauhusta, kun nostan paitaa/ peittoa ja valo pääsee paistamaan vatsanahan läpi. Mut hei... Mähän tilttaan vaan pään taakse ja tungen sen MagLiten kurkkuun, niin ehkä kaveri lähtis pakenemaan oikeaan suuntaan. :grin
 
Jostain syystä meillä kans lopettaa melskaamisen heti kun paitaa nostaa. Sama tapahtuu kun käden laittaa mahan päälle tai sitten tulee äkänen potku tyyliin et älä koske :)
 
Mä aina istuessa nojatuolissa nostan paidan ylös niin et on maha näkyvissä. Nää on jo tottunu valosaan sen vuoks :D Teen niin sen vuoks et kaikki paidat kiristää :)
 
Aivan kauhukakara!! Kerranki koitan ajoissa käydä nukkumaan ettei unet veny taas puolillepäivin ni tokihan Nyt sit piti aloittaa jotkut masubileet... :rulez
 
Mä kans nostan aina paidat ylös ku makaan ja istun. Mies nauraaki et annan sille happee ja tuuletusta :) joskus lopettaa liikkumisen sillon joskus ei.
 
Seksipaaston päätyttyä mies silitteli sängyssä mun oikeaa kylkeä ja totes että jaa vauva on herännyt niin totesin siihen että ei se on ollut hereillä koko ajan ja nukahti heti lopetettuamme, äitin tyttö :) mutta onneksi en sanonut mitään aiemmin ettei toiminta olisi töpsöhtänyt siihen :)
Otettiin 11 tunnin unet ja vois lähtee kahville herättelemään vavea kun sekin taitaa vielä nukkua ei ole tullut huomenen toivotuksia sieltä.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tää vissii venytteli tänää :O ekaa kertaa tunsin pienen möykyn ylävatsalla heti tissien alla :D Käyköhän tila ahtaaks :D
 
Tiada, mulla tehny tota jo pitkään varsinkin kun istun jotenkin kyyryssä. Ilmeisesti tosiaan tilan puutetta :)
 
Täällä myös möykky tissien alla on tuttu. Tosin se ei oo mikään pieni vaan ihan kunnon pylly, joka survotaan ylpeästi ihasteltavaksi siihen kylkikaaren/ rintalastan etupuolelle. Äitiinsä tulee laps-parka: rehevä, persevä ja reisevä, kuten mun äiti mulle joskus kauan sitten totes. :grin

Vaan eipä tuo mitään; kyllä saa tytöllä bylly ollakin. I like big butts and I cannot lie... :bootyshake laughing7
 
Mikä tossa oikeassa puolessa on et kaikilla sieltä puskee? :) Rinseli harrastanu tota pidemmän aikaa, iltaisin nauretaanki miehen kans sille ku se meinaa ihan tosissaan tulla tosta läpi :oops:

Mut tää yö ei oo ollu yhtää kiva. :eek: Melkeen voisin sanoa et ottaisin ennemmin liitoskivut ja supparit... Neidillä ollu noi sen asennon vaihdokset sun muut touhut nii voimakkaita et ei jösses tehny mieli itkee ku käy nii kipiää. :confused: Siis aivan uskomatonta miten tollanen "rääpäle" ihmisen alku saa aikaa näin kipeen olon pelkillä liikkeillä. Ei tarvii miettiä onko toiselle ahasta vai ei :eek: Me ei kohta mahuta molemmat enää mun kroppaan :p
Sen lisäks et saa valvoo ku ei uni tuu ni vielä päälle kivut... kuka se on joskus menny sanomaan et raskausaika on ihanaa? Joo onhan tää mukavaa joo jos ei koko ajan ois joku paikka kipeenä tai näyttäis joka päivä kuolleen rukoukselta :laughing021onneks ei oo enää pitkä matka :gen113:gen053
 
Joo Pikku-Myy, ei oo enää aina ihan kivaa. Meidän poju on pitkään ollu tosi kova punkeamaan peppua ja raajoja mahasta "läpi", nyt kohtu menee niin ylös ja sivuille että pääsee potkimaan kylkiluita. Todellakin tunne, ettei kohta molemmat mahduta oleen! Keuhkoissa meinaa äidiltä loppua tila. :eek:
 
Jätkällä alkoi sitte hikka just sillo ku piti yöllä koittaa käydä nukkumaan. Miten voi tuntua nikottelut ylävatsassa ja peräsuolessa yhtä aikaa??! Mahtaa olla iso vauva... :woot:
 
Mashnu, sama täällä! Mä en oikeen osaa sanoa onko vauva kummin päin kun ennen hikka tuntu ihan alhaalla mut nykyään joko ylävatsalla tai sekä ylhäällä että alhaalla.
 
Onneks on tänään ultra niin saa vähän selvyyttä herran asennosta. Oikealla puolella se on, mutta että miten päin se tähän mun lyhkäseen varteen mahtuu niin on arvoitus. Tuntuis niinku olis enempi poikittain..
 
Takaisin
Top