Vauvojen liikkeet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi Ronsu.. Potkases mamia nyt muutaman kerran kunnol :)
Mulla kyllä ei oo yleisesti mitään tiettä millä sais reaktion. Herkkui saa useimmiten syödä ihan rauhassa ja omena tai porkkana herättää potkimaan, toisinaan taas kylmä maito jne. Siis kyllä herkuillekin monoillaan välillä, mutta ei varmasti.
 
Täällä tulee aina varma monotus makealla, kylki asennolla tai sit jos vähä aikaa painaa hellästi jostain kohta mahaa missä tuntee vauvan selvästi. Ja kerran äkkäsin itteni jopa mahalleen hetkeksi ni johan alko meuhkaamaan :)
 
Täällä kanssa porkkana on katkiksen mieliruokaa bileet alkaa äkkiä, kylmä toimii useimmiten makea toisinaan. Pitää synnärillä kertoa että olen syönyt paljon porkkanaa ettei ne säikähdä sen oranssia / keltaista väriä :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täällä piisas iltapalaks purkki viiliä. Hirmuista jumppaa jätkä vetää ja sörkkii jollain kohdunsuuta nyt. Ärsyttävä tunne ku tuntuu että kohta tulee joku jalka tai jotain jalkovälistä vilkuttelemaan.
 
Sympatiaa teille Mashnu ja Happy anteeksi kivulle en naura mutta kävi mielessä kuva mashnusta ja mashnun tulokkaasta heiluttelemasss pikkuvarpailla / sormilla ulkomaailmaan :0


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla toimii kumarassa istuminen. Sillä saa apinaan viimestään liikettä, jos muu ei toimi.
 
Mulla pungettu pehva tuohon ylävatsalle, huomasin äsken että joku kova möykky möllöttää ihon alla.
 
No nyt on taas aletty myllämmään lieneeko täyskuu hiljaisuuteen? :D Kyllä välillä saa olla ihan sydän syrjällään onko kaikki hyvin :)
 
Tirpalla on illalla noin klo 23 semmonen tunnin mittanen iltariehka, että oksat pois! Mieskin totesi ettei se siellä Helmikuun loppuun pysy. Tirppa erottui siinä touhutessaan selkeästi jaloistaan peppuun ja yläselkään saakka minun ihon läpi. Miehen mielestä se on valtava...
 
Sikiön pituuden voi laskea reisiluun pituuden mukaan kaavalla 6,18+0,59*reisiluun mitta. Tää kyllä tarkottaa sitä et on tuore mitta käytössä. Mut jos jollakin on tehty painoarvio hiljattain, pitäis löytyä se reisiluun mitta myös äitiyskortista (FL). Sen mukaan meidän mukulat olis ollu viime perjantaina 42cm ja 44cm. Eli komppaan miestäsi: ne on jo valtavia :D
 
Mulla mittaillaan sitä luuta kerran kuussa ja katotaan painoarvio mutta ei kyllä vahingossakaan ole kertaakaan merkitty korttiin reisiluun pituutta, pelkästään se painoarvio. Mur!!
 
No höh :/ Ei siis mitään, mis lukis FL? Toki kanta.fi osoitteesta saa katottua ne kertomustekstit, jos sieltä löytyy. Mut se tarkottaa että teidän kunta kuuluu tohon kunta.fi juttuun :)
 
Oon käyny siellä Kanta-sivulla. Ei löydy mitään raportteja mun käynneistä :wideyed: Olis ihan kivaa tietää muitaki mittoja ku miehen tyttärelläki on jotain hujoppigeeniä jostain eksyny vaikka isänsä on perus 175 senttinen.
 
Takaisin
Top