Vauvojen liikkeet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eikö sen tilan pitäisi kohta olla lopussa? Eilen ja tänään ollut ihan älytöntä muljuamista koko ilta, ja viime yö, eikä nytkään tunnu rauhoittumisen merkkejä. Ja kuitenkin jo 34+1
 
mmm: Mulla on nyt rv:lla 34 on ollut todella voimakkaita potkuja (tänään 34+6). Neuvolassa sanoivat, että mahtuu vielä kääntymäänkin... :eek:
 
Täällä osoitettiin mieltä koko lennon ajan leikkimällä tulen sun oikeasta kyljestä läpi :0 ja tila alkaa olla todellakin finito. Nyt viikko 34 ja masun ja rinnan väliin jää jo kämmenen leveys kun aiemmin mahtui vaan 2 sormea :) mä toivon että ennättäisin viikon olla kotona ja nauttia rauhasta ja sitten saa tulla :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Voi juku :eek: Olitkos se Mju sinä, kuka se oli kun kirjoitti että äitinsä on synnyttänyt hetimmiten kun vauva on rikkonut sen 3 kg:n rajan? Mua niin jänskättää kuka täällä on eka!
 
Mun vauva taitaa pelätä ompelukoneen ääntä :sad001 Oon ommellut tänään päällisiä äp-laatikkoon ja vauva on ollut tosi levoton ja mulla on jatkuvasti pieniä supistuksia.
 
Musta tuntuu että meiän baby tulee sit maaliskuus. Tunnu olevan minkään näköstä hinkua pois.:)
 
Ei saa itkeä!! Mies lähtiki jo töihin ja mä jäin yksin. Tuli itku ja vauva hermostu. Sellanen muljahtelu alkoi ettei oo ennen ollu. Tarvii keksiä jotain muuta ajateltavaa.. :oops:
 
Se on kyl jännä, miten noi lapsukaiset voikin elää niin paljon äidin tunteiden mukana <3 Mulla kans samankaltaisia kokemuksia teidän kanssa. Joku todella liikuttava biisi tai itku aiheuttaa levottomuutta ihan selkeesti. Kyllä taas saa ihmetellä mielen vaikutusta kehoon :)
 
Joo Happy se oli mun äiti joka hääti meidät ulos sen 3 kg rajapyykin jälkeen :o mua kanssa jännittää kuka paksahtaa eka, noista vanhemmista tai aikaisemmista plussaajista madR taitaa olla helmikuun alussa jne.. On tää jännää :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Sama homma kuin untuvalla.. Miehen herätyskelloon heräsin ja vauveli myös mut mies jatko viel unia. Väsyttää :(
 
Mulla oli huono yö joten nukuin nyt aamusta, mutta se mihin heräsin oli juuriki Tirpan aamujumppa... Miten minun on vaikee mieltää se tytöksi sittenkään? Ettei vaan ois poika, semmonen tuhti pikku bodari joka ei tajua voimiensa rajoja...
 
Jos hän on se ovelampi kaveri joka sitten tulevaisuudessakin saa kaiken näyttämään veljen tekosilta...? ;)
 
Mä heräsin keskellä yötä sellaseen hassuun tunteeseen, että joku kävelee mun vatsaa pitkin. Vauva ilmeisesti harjoitteli jotain konttausliikkeitä, kun toista kylkeä pitkin kulki ihan selvästi pienet askeleet, ensin yhteen, sitten toiseen suuntaan. Kun yritin silitellä sitä taas nukkumaan, niin se alkoi potkia takas. Oli kyllä mielenkiintoisen tuntuista!
 
Ronsu ollu normaalii hiljasempi..söin äsken lautasellisen lettuja ja ei reagoinnu hirveesti..muutenki oon alkanu miettii et toimiikohan tuo istukka ihan täysillä ku ruoan jälkee ei mitää reaktioo..perjantaina ois vasta lääkäri... Sillo ku kättärillä kävin nii sano et istukka näyttää hyvältä..
 
Takaisin
Top