Vauvojen liikkeet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon huomannut, että Tirppa on aamu-uninen :) Se herää kunnolla kun minä oon syönyt aamupalan. Oikeestaan se reagoi aina kun syön...
 
Tääkään ei kauheesti enää potki,mut pusketaan ja möyritään aika paljon:D Välillä nauran vedet silmissä ku masu vaa heiluu :)
 
Täällä aletaan heti potkiin mua kun istun kumarassa. Muuten ei oikeestaan enää oo väliä makaanko kyljelläni tai syönkö makeeta. Ja tietenkin autossa istuminen saa apinan liikkeelle heti.
 
Mitehä jumalattoman kokoinen mun kengurupussi sit oikein on kun vauva on kuulemma Iso mutta kyyyyyyyllä se mahtuu edelleen hyvin potkunyrkkeilemään siellä... o_O
 
Mä toivosin nyt, että tämä ois laskeutunut ja kiinnittynyt niin ei tarttis pelätä, että lapsivesien mennessä luiskahtaisi se napanuora ulos.
 
Au-au-au-au-auuuu! Mun maha repeää!!!

En tiedä, mikä tota Turboa oikein vaivaa, mutta reilu 1,5 tuntia se on vetänyt jotain älytöntä kung fu -treeniä. Oon yrittänyt vaihtaa asentoa, silitellä vatsaa, jutella ja hyräillä rauhoittavasti, liikkua ja olla liikkumatta ilman mitään vaikutusta. Yletön mylläys vaan jatkuu. :confused:
 
Eilen oli jotain rutinaa jatkuvasti mikään ei ollut hyvä.. Mutta tänään oli aamiais venyttelyt ja päivävenyttelyt eikä sen kummallisempaa iltajumppaa odotellessa.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Neuvolatäti sanoi että on vanha uskomus olemassa että jos vauvalla on usein hikka niin se syntyy tuuheatukkaisena. Meidän jätkällä on sit varmaan poninhäntä kun saapuu... Ja nyt tuntuu hikka ihan vatsan yläosassa kun tähän asti on nakutellu tuolla häpyluun luona. Näinköhän se nyt sit kuiteki on kääntyny perätilaan takasi... o_O
 
No jos tohon nyt sitten Mashnu on uskomista, niin apina varmaan sitten kans kasvattaa ponnaria :p On sen verran monta hikkaa päivässä ja äipän häntäluu kiittää siitä :grin
 
Meil on sit kans varmaan toinen ku persialainen karvamatto ja toinen ihan kalju :D A:lla on hikka noin viis kertaa päivässä ja B:llä ei oo mun mielestä ollu ku kerran tai sekin saatto silloin olla A :D
 
Ois se kyllä kokemus tuokin, että kaksoset masussa :) Tuntuu, että tässäkin on piteleminen niin ettäpä kaksi sinne möyryämään! 4 x käsiä, 4 x jalkoja, 2 peppua ja tosiaan...tuplahikka siihen päälle :eek: Se varmaan niinku tuplasti valmentaa siihen tuplien äitiyteen :confused:
 
Niin, en osaa kyl sanoa miten eroaa yhden odottamisesta kun ekat tulossa. Voipi olla et hyvin vilkas yks mukula voi saada aikaan samanlaisen mylläyksen kuin nämä kaksi :) Näillä on kuitenkin vähemmän tilaa liikkua täällä. Onneks nää on asemoitunu niin etten kovinkaan nyt tunne kuin A:n mylläyksen :) B rymyää jonnekin tonne selän puolelle :)
 
Juu niin voi. Mulla pitäis molemmat istukat olla takaseinämässä mut mistä sitä tietää, minkälaiseen asentoon tuo itsensä saa väännettyä ja et onko istukka siirtyny sitte viime tarkistuksen :)
 
Takaisin
Top