Vauvojen liikkeet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tälle raukalle tulee monesti hikka supistelun jälkeen. Ja ruoka...siis ihan sama mitä minä syön niin masussa reagoidaan! Ihan on isänsä tyttö ;)
 
Meidän jätkä tunkee ittensä ains johku tonne mun häpyluun alle ja aloittaa nikottelut. Se on myös äärimmäisen mielenkiintoinen tunne.... o_O
 
Mulla on pitkän aikaa tuntunu apinan hikka häntäluussa. Inhottava tunne moinen.
Sit apina on ilmeisesti linnottautunu selkä oikeeseen kylkeen ja loput raajat vasempaan kylkeen päin. Maha ihan kallellaan oikeelle päin.
Mut mikä ihmeen elin on tuolla vasemmalla alhaalla, kun sattuu niin älyttömästi apinan nyrkkeilyt siihen?
 
Tää apina taitaa potkia sinne,mut oonki miettiny mihi se potkii ku se tuntuu iha sika ilkeeltä :(
 
Muokattu viimeksi:
Joo mulla sama niinushka ja tiada! En kans tajua mitä se moukaroi, mutta kipeää tekee. Oisko jollain muulla anatomia paremmin hallussa?
 
Osahan teistä odotti esikoistaan? Jospa se kullanmuru on vaan utelias ja koittaa kaivaa tietään ulos ;)
Täällä on koko ajan semmonen meteli kun nuoriso piettää hauskaa enemmän ja vähemmän hyvissä väleissä, että Tirppa raukka ei uskolla lähestyä sitä Exit-aukkoa ikinä...
 
Tääl ainaki eka tulossa ja punkee päätään tonne häpyluun alle joka päivä. Siks mä olinki ihan varma että se on jo laskeutunu alemmas. Tosin ultrassa ku olin niin täti sano että pojalla on iso pää ni on sillä mitä tunkeaki... :eek:
 
Täällä poitsu yhä edelleen taitaa olla raivotarjonnassa kun hikka tuntuu myös joko häntäluussa tai häpyluun alla. :grin Taitaa myös aloittamani rautakuuri antaa lisävoimaa poitsulle kun välillä ihan antaumuksella tunkee jalkojansa oikean kylkiluiden alta (välillä kyllä ne kylkiluutkin saa osumia). Miesraukkakin oli ihan silmät suurina kun sanoin eilen illalla sohvalla istuessani, että katsoppas mitä vesseli touhuaa. :eek: Yleensä mies on tottunut näkemään ja tunnustelemaan sellaisia pikkukopsauksia ja hytkymisiä, niin nyt maha nousi oikealta puolelta pikkujalkojen voimasta varmaan 10-15 senttiä ylöspäin. :grin
 
Meilläkin ollaan RT mut niin ylhäällä että hikka tuntuu lähinnä alavatsalla. Eli maha-apina ei oo vielä moukaroimassa ulko-ovea lähtövalmiiks. :D
 
No niin..taas semmonen "hyvä minä" -olo... Oon tässä tunnin verran heräillyt kunnes havahduin siihen, että masussa on kovin hiljaista. Tuuppailin tuota möykkyä paristi ja nyt voin todeta, että Tirppa vain nukkui. Ei nukku enää, kääntyy ja niin kääntyy mun rakkokin...
 
Meidän masu-vaavia ei meinaa saada aamuisin hereille. Onneksi huomenna on ultra, niin voin sitten kysellä tuosta aamuisesta liikkumattomuudesta. Nukun tosin niin sikeästi nykyään ettei hajuakaan onko herra ollut yöllä hereillä vai ei. Tänäkin aamuna melkein panikoin, kun veivasin miehen kanssa urakalla mahaa ja pientä pepun heiluttelua lukkunottamatta ei tapahtunút mitään. Menin sitten hetkeksi kyljelleen, niin johan alkoi mylläys. Päivisin liikkuu kyllä paljon, vaikka oisin miten päin. Oikeesti mietin jo aamulla, että nyt lähetään kyllä sairaalaan tsekkaamaan, että heepo on edes hengissä, kun kesti tosi pitkään saada edes se peppu liikahtamaan. Aivan kaamee tunne, kun vauva tuntuu mahan läpi selvästi, mutta ei liikahdakaan kun sitä tönii.
 
Mä oon huomannu et liikkeet vähentyneet selvästi, vissii alkaa olee ahdasta. :rolleyes: Edelleen kyllä liikkuu paljon, iltaa kohti varsinkin innostuu ja sit ku innostuu ni käy kipeää. Mut selvästi vähemmän on liikkeitä ku aiemmin :oops:
 
Potkiiko teidän vauvat vielä masussa?
Tää ei kyl oo potkinu hirveemmi missään vaiheessa, mut nyt tuntuu tyytyvän möyrimiseen. Vaihtaa jatkuvasti asentoa sen mukaan miten itse satun olemaan. Makuuasennosaa tämä tulee ihan mahan pintaan kippuralle, pää melkein pepussa kiinni.. Seisoskellessa kääntyy rt ja istuessa on monesti poikittain. Öisin taitaa nukkua kippuralla, hassua herätä ennen vauvelia ja katsoa mihin se herää :) monesti kun alkaa jutella tai nousee vessaan tämäkin alkaa pyöriä.. Tällä muuten on aika hyvä uniryrmi kai kun nukkuu nyt yöllä (enimmäkseen?) ja päivällä möyrii aika paljon, nukkuu kyllä aina välillä. Voi kun sais meidän unenlahjat, nukutaan miehen kaa 10-11h unia. Nyt tosin mie heräilen yöllä pyörimään..
 
Takaisin
Top