Vauvojen liikkeet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ai hei joo.. Soitin kyllä. Mutta se sano että riittää ku oon saanu edellisenä päivänä sen 10 liikettä.. Olin vähän aikaa että mitä!?!? Mut sit sanoin et tuun käymään kumminki jos hiljasuus jatkuu, ja se sopi. Mutta samaten ku löin luurin kii ni vauva heräs:wink
 
Ootteko huomanneet tai onko teidän tirppojenne liikkeet muuttunu? Että onko hipsutukset ja kutitukset muuttunu enemmänki änkeemiseks ja kinkeemiseks?:) milloin se on pää ja milloin se on pylly mikä työntyy johonki kohtaa vattaa!
 
Oon huomannu :grin enemmän just puskee ja änkee ittiään ja päivisin on hiljaisempaa ku aikaisemmin :eek: Rinseli tykkää vissii herättää aina äipän aamulla ja valvottaa illalla ja yöllä... :p
 
Joo täälläkin poitsu pääasiassa puskee jalkoja kyljistä läpi ja työntää pyllyä tuosta navan hollilta niin kovaa et tekee välillä oikeen kipeetä. Oli terkkarikin viimeks ihmeissään miten pitkällä kyljessä kaverin jalat tuntuvat :)
 
Tämä on alkanut potkiin. Änkemistä ja punkemista on ollut koko ajan siitä, kun liikkeet rupes tuntuun, mutta nyt on tassua tulossa nahan läpi milloin miltäkin puolelta.
 
Mulla on ollut koko päivän maha jotenkin täynnä vauvaa. Hankala olla mitenkään päin. Söinköhän mä eilen enemmän kuin kuvittelinkaan? :D
 
Joo eilen onnistuin syömään kohtuudella, mut tänään kylässä tuli kyl vedettyäbliikaa ruokaa ja olo on sen mukainen :-S
 
Tirppa on levoton ja tekee äitin olosta tukalan. Hän kääntyy poikittain, viipyy siinä 5-10 min ja kääntyy pää alaspäin. Kohta taas poikittain. Vuoroin mua pissattaa ja vuoroin sattuu kun se potkii vauhtia terävillä kantapäillään :(
 
Meillä kans on ollu levotonta menoa tää päivä, koko ajan mesuaa tuolla mahassa jotain. Kyljet on kipeet ku joka suunnasta paiskoo :confused:
 
No tuntuuhan se. Tämän Vau.fi -sivuston mukaan Tirppa on nyt about 37cm ja 1750gr. Se kun muljuaa tuolla sisuksissa niin pistäähän se minutkin muljahtelemaan... Kohtu antaa periksi ihan eri tavalla kun esikoisen aikaan ja lantiossakin on tilaa myllätä. On sillä hyvät oltavat!
 
Tässä meidän vau.fi mukaan:
Sikiön paino: 2100 g
Sikiön pituus päästä peppuun (CRL): 29 cm
Koko pituus: 39 cm

"Tämän viikon alussa sikiö on 31 viikkoa vanha. Sillä on nyt vähemmän tilaa kohdussa, eikä se pysty liikkumaan yhtä vapaasti kuin aikaisemmin."

Siks se onki päättänyt tulla kyljestä läpi :happy093kuka sitä nyt ahtaassa tykkää olla? En minä ainakaa, heti alkaa ahistaa :laughing021
 
Täällä oli kipeiden supistusten jälkeen hetki levotonta katkis ei osannut päättää ollako oikealla vai vasemmalla ja puski selkää mahasta ulos. Loppupäivä mun surullisen kuuluisan kauppareissun jälkeen on mennyt sohvalla ja tää lötköttäminen alkaa sattua selkään ja päähän hedarin muodossa :) jos huomenna tajuaisi oman rajallisuutensa ja kävisi vaikka 45 min rauhallisesti taapertamassa ulkona..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä haluaisin hirveesti tietää miten päin tämä on, kun navan seutuvilla on semmonen levee kohta, kuin limppu, enkä hahmota mikä osa vauvaa se on. Selkä? Ei kai se voi silleen siellä maata, ettei tunnu päätä eikä peppua, pelkkä yläselkä vain? Ja kun siinä limpussa tuntuu epäsymmetrisenä kuin pari isohkoa superpalloa. Polvet? Kyynärpäät? Kohta pakko keksiä jotain vikaa, että pääsen ultraan, häiritsee niin :grin
 
No en minäkään ensin hahmottanut että miten päin Tirppa on, mutta nyt toissa ja tämän viikkosten nla-käyntien avulla osaan hahmottaa paremmin. Ja aika hyvin sen näkee päällepäin. Yritin muuten saada kuvaa kun hää on poikittain, peppu ja pää näkyy selkeesti toinen vasemmalla toinen oikeella. Tirppa vaan jähmettyy heti kun nostaa paitaa tai peittoa pois ;)
Kaikkein hurjimmalta tuntuu jos Tirppa liikkuu supistuksen aikana. Mitä se ei onneksi usein tee.
 
Takaisin
Top