Vauvojen liikkeet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Apua.. oliko tuntiin 10 liikettä? Juo vaikka mehua ja mee pitkälleen kuulostelemaan.
 
Puoleen tuntiin 5 liikettä,jos et saa jatka tuntiin 10 liikettä kokeile kylmää juotavaa,makeeta ja käy makaamaan mielellään kyljelleen :) Täs vaihees se kyl saattaa hyvinki nukkuu,mut koita herättää :)
 
Eka ellei tule 5 liikettä 30 min tulee jatkaa tunti jolloin pitäisi saada 10 ellei niin sitten soittoa äpkl.
Oma on ollut aina rauhallinen ja istukka edessä 4cm paksuinen niin mä oisin ollut koko raskausajan polilla kun ei tuo määrä mulla ikinä tullut täyteen joten kätilö totesi että kunhan niitä tuntuu päivittäin niin riittää omalla kohdalla.
Soita äpkl jos yhtään mietityttää tai on ns tavallisuudesta poikkeavaa etkä saa makean kylmän syömisellä ja provosoimisella liikkeitä aikaan.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Minä oon huomannut, että tällä pikku höppänällä taitaa todellakin olla rytmi! Alkuyön mesoaa, mutta sitten hiljenee (viimeistään puolilta öin). Aamullakin on hiljaista kun taitaa vielä Tirppaa väsyttää ;) Se herää sitten mun aamupalan jälkeen ja vaihtaa siellä asentoa. Nauttii ravinnostaan eli jee→istukka toimii :) Saahan nähdä minkälainen eläjä tästä tulee!
 
Tosta perätilasta, sen voi synnyttää alakautta vaan jos tarjonta on täydellinen eli vauva tulossa peppu edellä. Jalat edellä ei voi synnyttää! Mä olin esikoista menossa synnyttämään alakautta perätilassa mutta hällä olikin jalat synnytyskanavassa = kiireellinen sektio. Sama edessä tämän vauvan kanssa, taas tulossa jalat edellä eikä mitään mahdollisuutta kääntyä mun kaksiosaisen kohdun takia, ei ole tilaa :(
 
Sain eilen juuri ja juuri sen 10 liikettä, tänään taas tooosi hiljasta. 2 liikettä puoleen tuntii. Joten on varmaa parempi lähtee tarkistettavaks... Tarvisko soittaa ensteks? Nyt tuli 3 liike ja 40 minuuttia.
 
Mun vauva on tainnut ottaa tän viikonlopun rennosti, kun potkuja satelee vaan harvakseltaan. Ke ja to olikin iltaisin sellaset bileet mahassa, että kuvittelin vauvan yrittävän syntyä mun navan läpi! Musiikkiin vaavi reagoi nykyään ihan selkeästi potkimalla ja läheltä kuuluvaa puhetta jää vissiin kuuntelemaan tarkkaavaisesti, kun potkut vaimenee. Samoin saan kontaktin, kun tökkään sitä selkään, jolloin yleensä saan vastaukseksi napakan potkun. Oon miettinyt, että ärsyttääköhän sitä vauvaa tollanen tökkiminen?
 
Meillä Tirppa tykkää silittämisestä, mutta kun siskot tulee kovin äänin koittelemaan niin se pakenee toiselle puolelle vatsaa. Tytöt huutaa niin innoissaan "mikä tuo on, onko tuo jalka, hyi kamala kato nyt se liikkuu iiiiik, äitiii miltä tuo tuntuu??" :eek:
Luulen ettei tirppa tykkää myöskään kun vatsaan koputetaan. Siihen saa yleensä terävän potkun vastaukseksi ;)
 
Miten musta tuntuu et tää mun apinani nukkuu ehkä sen 15 ja sit taas alkaa mun kylkien ja virtsarakon paukutus. Ja nyt tän yskän ajan pahentunu vaan noi potkut. Taija pikku apina tykätä yhtään :) Ja nyt jo sattuu noi paukutukset.
 
Mulla tulee liikkeitä aina viimeistään kun meen makaa vasemmalle kyljelleen. Ei mee kauaa kun alkaa jumpat. Ja joskus soitan tiettyjä biisejä puhelimella, pidän puhelimen mahan päällä siis. Ja yleensä ihan istuessakin tulee liikkeitä, kun paijjaa mahaa sillee hieman tuntuvammin. Mä oon vähän laiska seuraa noita liikkeitä, mut yleensä vauva möyrii ja potkii niin paljon aina kerralla, että en huolestu jos tulee hiljasempii hetkiä. :)
 
Meidän vauvalla ei oo mitään tolkkua tuossa heilumisessa. Ihan sama mitä teen tai oon tekemättä, niin siellä sitä heilutaan. Jos se on puoli tuntia paikallaan, niin alan jo huolestua, että mikä sillä on. . Onneksi tila alkaa loppua hepulta kesken, niin ei oo enää niin voimallisia nuo liikkeet. Ja onneksi nukun niin sikeesti, etten kaikkiin liikkeisiin herää tai sitten mein vauhtiville nukkuu yöt. Sitä tosin en jaksa uskoa,
 
Joo täällä ei myöskään tarvii olla huolissaan liikkeistä :) aivan sama mitä tekee ja missä asennossa ni myllää kovasti :p
Mies just parhaillaan kyttää mahaa ja nauraa ku se muljuu :grin Rinseli tykkää varsinkin olla auton kyydissä, sillon se mekastus alkaa, mut sit taas mun olo menee tukalaksi... :eek:
 
Edellee normaalii hiljasempi,mut eipä mulla mieliala oo ollu kauheen korkeella..ja must tuntuu siltä et oidin kipee..ajattelin kohta kuunnella sydänääniä..
 
Takaisin
Top