Vauvojen liikkeet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En osaa sanoa, musta on vaan hassua että 90% liikkeistä on tuolla alavatsalla :D
 
Tintshu, mullakin ollut joskus hiljaisempia päiviä, mutta yleensä tämä liikkuu aika paljon päivän mittaan. Jos ei ole tuntenut liikkeitä koko päivänä eikä nuo herättely-yritykset auta, niin kannattaa soittaa äippäpolille tai synnytysvo:lle, niin ei tarvi turhaan murehtia. Mä oon kerran joutunut käydä käyrillä, kun en ollut tuntenut yhtään liikettä koko päivänä ja siellä selvisi että vauva oli vaihtanut raivotarjonnasta perätilaan ja potkiskeli mua selkärankaan päin, joten en sen takia tuntenut liikkeitä. Mullakin istukka vielä tuossa edessä heikentämässä liikkeiden tuntemista. Onko sulla Tintshu tuntunut nyt paremmin jo liikkeet?
 
Kiitos Naksu!
Juu kyllä nyt on tuntunu liikkeitä ihan hyvin. Heti kun ehdin jo huolestua ja tänneki kirjotella niin meni hetki ja alko tuntuu muljahtelua ja sitä on ollu tosi vahvasti nyt sen jälkeen. Sanoinki et tyyppi on jekkujoonas kun pittee peläytellä tollai :)
 
Tää tirppana ei eilen illalla tykänny ollenkaan peitosta :D Yritti potkia sitä pois ja sama homma suihkussa ei yhtään tykkää et vesi menee masun päältä :D
 
Muokattu viimeksi:
Tiada, tääl on päinvastoin :) Kauheeta mönkimistä masussa, mutta se loppuu samantien ku otan peiton pois että näkis paremmin mitä jäbä duunaa :grin
 
Sama kuin Happylla, loppuu bileet justiinsa kun raottaa peittoa tai nostaa paitaa :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Meilläkin sama juttu, olis kiva seurata vauvan möyrimistä mahassa, mutta kun ottaa peiton pois, niin juuri mitään ei enää tapahdu sen jälkeen. Ja kun peiton laittaa takaisin,niin johan taas möyritään :)
 
Tuntuuko kellään muulla liikkeet joskus siltä ku vave kutittais teitä sisältäpäin? Tuntuu meinaan tosi häröltä, ku ei pysty läppäsee kutittavia käsiä pois. Omituisesti selitetty. Mies totes et tyypillä on kiero huumorintaju, ihan ku kiusallaan kutittais et lälläslää etpä voikaan tehä asialle mitään. O.o
 
Mä oon koittanut saada ton mylläyksiä videolle, että näkis miltä se näyttää. Turha toivo, tämä jähmettyy kuin riistaeläin, kun nostaa paitaa/peittoa!
 
Mulla tuntuu välillä sellaselta että joku ois antanu tuolle tenavalle jo oman puhelimen joka on värinähälytyksellä.. sellanen tärinä alavatsassa *bzzzz bzzzzz*. On se totta että yhä nuoremmilla on nykysin puhelin :p
 
Täällä kanssa tulee välillä sellaista sarjatulitusta, että on kyllä ihmetyttänyt, että mitä se pikkumies siellä oikein tekee.:bounce
 
Takaisin
Top