Vauvojen liikkeet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joko nyt Tintshu tuntuu? Minä oon huomannut, että tälle elohopeelle on sittenkin tullut rytmiä. Pitää aamut ja aamupäivät huilia. Ensin on yön toki valvottanut mammaa...
Mutta jos ei vieläkään halua reagoida, niin kokeile vaikka juoda jotain makeaa ja mene sitten pitkälleen kuulostelemaan uudelleen?
 
Rauhoittuu ja vähenee pidemmälle mennessä kun tila vähenee nyt kai näillä viikoilla aivojen kehitys on vilkkainta joten eivät välttämättä jaksa mellastaa. Mutta päivittäin pitää liikkeitä tuntea Happy tuossa jo listasikin keinoja.
Itsellä oli sellainen päivä eilen että liikkeitä oli todella harvakseltaan mutta salamatkustaja oli kääntänyt kylkeä 2 kertaa ensin oikealta vasemmalle ja uudelleen oikealle kun selkä löytyi vuoroin kummaltakin puolelta..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
No tossa yhdet liikkeet sain tuntumaan kun olin hetken selällään ja silittelin mahaa. Ehkä myös edessä oleva istukka on koko ajan vaimentanu liikkeitä. Niitä kuitenkin tuntunu joka päivä mut jotenkin vaan miettii et apua. Mut maanantaina mul on ultrakin, et jos sinne asti jaksais odotella niin sais mielenrauhaa kenties taas. Ehkä kuitenki pitäis olla ressaamatta kerran niitä liikkeitä on kuitenkin päivän aikana. Kiitos teille :)
 
Ja sen huomaa kans, että tirppa on välillä ihan väsy ja tahtoo nukkua. Siskot tulee tökkimään minun mahaa kun haluaavat pikkusiskon hereille, mutta toinen jaksaa vaan vähän tuupata, että antakaas olla. Sama illalla kun mies koputteli mahanpintaa niin tuli vain vaimea tömähdys vastaukseksi. Neiti tanssii vain oman pillin mukaan :wink
 
On täälläki hiljaisempia päiviä. :) Yhen kerran jo mietin, onko normaaliakaan, mutta sittemmin oon vaan koittanut nauttia niistä rauhallisista päivistä. :)
 
Täällä kans vaihtelee paljon liikehdinnät. Vähän voi arvuutella neidin rytmiä. Pari kertaa huomannut myös et pikkuisella on hikka
 
Mulla on kans ruvennut tulee noita hiljasii päivii. Nytkin pari viime päivää on oikee saanu keskittyä ja odotella että vauva ilmottelee itestään. Mutta nytten taas on semmoset hulaapolat menos että tyrät rytkyy...:) terkkari sano ettei tarvi olla huolissaan.
 
Meidän poika on kyllä sellanen möngertelijä, että ei tarvii paljon liikkeitä laskea. Mutta jos mua rupeaa mietityttämään liikkumiset niin autoajelu tai jääkylmä smoothie on sellaset varmat millä saa menoa masuun :p
 
Tunne ku koko oikee kylki on täynnä vauvaa :D herra on päässyt takas mielipuuhaansa eli kokeilee kui pitkälle kylkee pääsee :D maha on välillä iha tyhjä mut sit se vauvamaha on tossa vieressä :D sit välillä voidaa mennä takas keskelle mahaa ja ottaa vauhtia oikee kylkee kohti :D tää on iha outo tyyppi!! :D
 
Täällä on ihan kunnolla löydetty mamman kylkiluut ja voi että ku rinselistä on kiva potkia niitä :smiley-angry019:smiley-angelic006
Ja toinen on ku se alkaa illalla aina jumppa hetkensä ni tuntuu et se tulee ulos tuosta rintalastan alapuolelta, painaa melko ikävästi... :gen113
 
Edmund työntää jaloilla niin kovaa kylkeen et jalkapohjan voi tuntea ihanselvästi ihon läpi... on kyllä välillä jo aika vinkeen tuntusta. Tai sit tosissaan puskee pyllyä tosta mahasta läpi. Musta tuntuu et on liikkeet vaan lisäntynyt kun viikkoja tullut lisää.
 
Sama täällä. Meidän masukki punkenut koko yön molempiin kylkiin yhtäaikaa. Olisko taas kääntynyt. Torstaina vihdoin neuvola, jospa siellä selviäis. Nukkuminen vaan vähän hankalaa kun kyljyllään oon tottunu nukkuun mutta pakko kääntyä selälleen kun kylkiin tulee iskua ettei tuntuis enää kummallisemmalta.
 
Täällä kans ei meinannut saada nukuttua kun ilmeisesti toiseen kylkeen rummutti polvet ja toiseen jalkapohjat. Ja ainakin tunnin. Ei tartte neiti liikelaskentaa 8-|
 
Täällä beibe työntää jalkojaan suoraan mun napaa kohti, ihan selvästi tuntuu jalkapohjat. :) ja välillä ihan kipeetä tekee, mulla toi napa alue jostain syystä herkkä ollu koko raskauden. Ja hyvin huomaa kuinka liikkeistä tullut sellasia pehmeitä ja hallitumpia, enää ei sätkitä miten sattuu! :)
 
Joo ei tartte täälläkää laskee liikkeitä :) puol neljään piti neiti hereillä potkujen ja puskemistensa kanssa ja lopun yön juoksinki sit taas vessassa... :o
On tästä saikusta jotain hyötyä... Ei tartte mennä mihkää ni voi yöt valvoo ja päivällä nukkua :)
 
Tää neitinen oli neuvolatätiä piilossa :D Tarjos vaan jalkoja ja selkää :D Samoin neiti lähti lääkäri karkuun,mut raukka ei tajunnu sitä ettei se pääse kauheen pitkälle :D
 
Muokattu viimeksi:
Hih, meillä vauvan isi sai eilen ekan kerran monoa käteen :Heartpink
Eikä meilläkään oo ollu tarvetta liikelaskennalle, tais innostua keskiviikkosesta neuvolakäynnistä niin että on ollu ihan eritavalla liikettä kuin esim. tiistaina :eek:. Mutta mikä musta on jännä, vauva oli keskiviikkona ainakin raivotarjonnassa ja suurin osa liikkeistä tuntuu kuitenkin alavatsassa eli tää räveltää päällä ja käsillä enemmän kun jaloilla?
 
Eikös ne vieläkin mahdu kääntyileen siellä? Musta ainakin välillä tuntuu, että tuolla vedetän kärrynpyörää!
 
Takaisin
Top