Vauvojen liikkeet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pihlajanmarja: Tiedän tunteen! Raskautta sinänsä ei kyllä pääse unohtamaan, mutta unohdan aina, miltä näytän. Viimeeksi tänä aamuna kylppäristä tullessa vilkaisin kokovartalopeiliin ja reaktio oli suunnilleen tyyliä "Iik! Kuka toi on?"

Mun maha ei kyllä enää katoa mihinkään missään asennossa. Yhdyn kuitenkin tuohon Ruppuruusan kommenttiin siltä osin, että aamumaha on iltamahaa pienempi.
 
Ei meillä taija enää mahtua kääntymään, ja samassa perätilassa on olluki jo lähemmäs kuukauden.. eli eiköhän se siihen jämähtäny, ultrassa oli ainaki jo nii täyden näköstä alkuviikosta..
 
Mulla ultrassa todettiin tänään pojan olevan pää alaspäin, yhdessä vaiheessa kun oli muutenki kauhia pissahätä niin vauvalle tuli pakkomielle ruveta takomaan... Päätäkö se mun rakkoa vasten hakkasi.. Noh, miehen mielestä se oli kauheen huvittavaa :grin
 
Mä en osaa yhtää aatella miten päin tuo tuolla on... :o tahtoisin tietää! :) ultraanki ois kiva päästä näkee pikkunen :) oon kyl miettiny et oisko tuo kääntyny pää alaspäin ku potkuja tuntuu enemmän navan kohdalla ja viistosti yläpuolella (hyvin selitetty) :) alhaalla hennompia liikkeitä.
 
Pikku_Myy, minä oon huono arvioimaan vauvan asentoo vaikka neljättä odotan! Veikkaisin, että hän on nyt pää alaspäin, mutta jospa kätilö sen huomaa viikon päästä. Vauvan potkut tuntuu tasaisesti ympäri vatsaa. Tunnen kyllä kun neiti kääntyy, mutta en erota edes päätä pyllystä!
 
Sama täällä... Paukuttaa joka suuntaan ja liikkuu hirveesti, mut ens myöskää osaa erottaa millon on pää ja millon pylly tarjolla :)
 
Mulle kätilö neuvolassa sanoi että kun laittaa sormet häpyluun päälle, painelee vuoroin oikealla ja vasemmalla kädellä (sai painaa aika lujasti) niin jos on pää alaspäin niin tuntuu heiluntaa jos pylly niin se hyllyy :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täällä ollaan vahvasti pää alaspäin. Jaa mistäkö tiedän? Noh, sitä päätä koitetaan jo tunkea tuonne lantioon, tuntuu oikein kun yrittää jo puskea sieltä ulos. Ei mitään sukkapuikkokipuja siis, vaan sellainen "tylppä pyöristetty palkki" sieltä punkee.
 
Tää oma keilapallo tykkää kans hieroa päätään mun alueisiin hirveen kivaa.. Kun se kiinnittyy niin pakko ehkä todeta että gotcha..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla merkkas viimeks neuvolassa ++ ku sanoin et liikkuu hirveesti ja potkii kovasti. Ja sen huomas myös sydänääniä kuunnellessa :)
 
Tunnen oloni kamalaks äidiks kun mun mielestä noi vauvan liikkeiden näkymiset vatsan läpi on pelottavia. Tulee jotenki ihan friikki olo kun vatsa liikkuu ihan itekseen. Mä heitän yleensä peiton tms masun päälle ja vältän katsomista kun jumpat alkaa :sad001 Kauheeta :oops:
 
Musta se on vaan niin pelottavaa. Ei ne liikkeet muuten mua pelota eikä häiritse ja tykkään pitää käsiä vatsaa vasten kun möngerryksiä on mutta se miltä se näyttää... Huih :eek:
 
Takaisin
Top