Vauvojen liikkeet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihan totta?? Siis minusta tuntuu niinku tällä ois joku teräase kädessä jolla se tökkii minua. Ihan tirahtaa tippa linssiin kun se tulee niin yllättäen ja kipeesti!
 
Ehkä sua kynsitään sisältäpäin?! Tuntuu hurjalta että noin pienellä voi olla tollaset teräaseet!
 
Joo, kyllä ne kynnet kuulostaa todennäkösemmältä vaihtoehdolta. Tai jos se vaan on niin laiha ja luinen vielä, että kantapää tai kyynärpää tuntuu noin ikävältä. Eli rupeanko syömään makkaraa, HK:n sinistä vaikkapa :p
 
Onkohan tämä lapsi joku hermoheikko rauhaton adhd... Systeri oli käymässä ja istuskelin kiikkutuolissa ni jumalaton myllerrys alko maha heilu joka suuntaa ja tuntu/näytti et se tulee justiinsa ihosta läpi :D siskoki vaa katto monttu auki ja sano et onneks olkoo ku nyt jo noin rauhaton lapsi on :)
 
Mulla on tossa oikeen nivusen vieressä joku juttu, mikä vihlasee ihan kunnolla, kun neito sitä murjoo. Viimeks ultrassa pyysin kattomaan mikä se on, mut ei siinä kuulemma ole mitään ihmeellistä. En sit tiedä mikä on lääkärin ei-ihmeellinen, kohta on joku munasarja poljettu kelvottomaks tai jotain.

Joskus monta viikkoa sitten tuntui kuin olis raavittu mut ei kai sillä sillon vielä ollut kynsiäkään. Muuten tuo on tota yhtä kohtaa ja noita samoja kyykkimisenestoäksiä lukuunottamatta perin hellä lapsi, mitä nyt mun nahkaani tuntuvasti venyttelee.
 
Hei tuntuuko teistä, että mahassa olis jotenkin enemmän vauvaa? Musta tuntuu, että tunnen ton ja sen liikkeet paremmin käteen, että se on enemmän pinnassa.
Oon melko varma, että tää yleensä makailee vasemmalla kyljellään pää alaspäin. Olkapää tuntuu ihan selvästi.
 
Joo, Riipitii, ihan selvästi on sisuksissa enemmän vauvaa - hyvin ilmaistu. :happy119 Turbo änkee, pönkee ja mahtailee, minkä ehtii ja työntää selkäänsä niin lujasti vatsanpeitteitä vasten, niin että äiti tosiaankin tuntee ja ulkopuolinenkin näkee, mistä kohtaa milloinkin yritetään survoutua ulkomaailmaan. Tilaa on kuitenkin ilmeisesti vielä hyvin; kuperkeikkoja väännetään ainakin täällä edelleen ja nytkin neiti suvaitsee hengailla poikittain keskellä mahaa nyrkkeillen iloisesti toiseen kylkeen ja stepaten toiseen. :confused: Juu, ei nukuta sitten, ei...
 
Häviääkö teillä mahat vielä sisuksiin selällään maatessa? Mä en näytä ees olevani raskaana kun makaan selälläni... Vauva hävii jonnekin tuonne sisuskalujen sekaan.
 
Mulla ei kyllä saa enää näkymättömiin ja pullottava osa laajentunut paljon navan yläpuolellekin (siis selinmakuulla). Ja kyllä on täälläkin enemmän vauvaa kun sen jäseniä tuntee ja näkee kun hän punkee eri asentoihin :)
 
Joo ei tuo tosta mihinkää katoo ihan sama miten päin on :laughing021 Mies oli eilen hyvä ku tuli illalla pelireissulta... Tuli halaamaan, otti askeleen taaksepäin ja kysy "Miten tuo maha on voinu kasvaa päivän aikana noin paljo? Isompi ku aamulla." :laughing001 Ai on vai... sit ku aloin itekki kattoo peilistä ni oli se ehkä vähä :eek:
 
Mullakin on illalla aina isompi maha kuin aamulla, mut kyllä se makuultaan katoaa silti. Mutta ilmeisesti tää maha onkinnyt kasvanut vähänlaisesti viimeaikoina:eek: No onneksi liikkeitä tuntuu niin en oo ihan hermoheikkona...
 
Kohta lähdetään kyläilemään. Automatka kestää pari tuntia/sivu. Kyllä meidän Uppista taas hemmotellaan. Poika aloittaa bileet hetikohta aina ku auto lähtee liikkeelle. Automies taitaa olla siis tulossa, ihmekö tuo ku isiki on rekkamies :p
 
Samsam: meiänkin vauveli tykkää erityisesti tuosta poikittain mahassa ja potkuja toiseen kylkeen ja iskuja toiseen -asennosta. Ja kuperkeikkoja tekee päivittäin, potkut tuntuu millon missäkin.

Mä sanoin yks päivä miehelle, että ihan kun ois jonkun toisen ihmisen maha. Napakin näyttää niin oudolta nykyään.
 
Takaisin
Top