Vauvojen liikkeet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meidän pätkällä oli hauskaa ku se löysi mun rakon pomputettavaks. Nyt ku siitä ei enää irtoo riemuu, se on löytäny mun pallean/keuhkojen alaosan mihin voi tömäyttää täydellä voimalla. Äitillä menee hetki aina puhallellessa sen jälkeen..
 
Joo noi rakko jumpat on tooosi hauskoja..not. :) eilen illalla mies kattoi mua kun hulluu, kun komensin vauvaa jättää mun kohdunkaulan rauhaan. Jalkaa tunki alas niin että luulin kohta tulevan läpi! Jännä miten se tuntuu niin alhaalla. Menin hetkeks konttaus asentoon pylly pystyyn, ni pääsi pieni vaihtaa asentoaan. :)
 
Musta tuntuu vähän hassulta, että oon niin tottunut ton töytäilyyn, että ne on alkanu tuntuun samalla tavalla asiaankuuluvilta kuin muukin suolten kurina. Sit kun tuo punkee oikeen nahan pinkeelle, muistan taas, että siellä on vauva :D
Ja onneks ei juurikaan tee kipeetä sen liikkeet, kiltti tyttö on!
 
Täällä on taas hiljaisempaa muksautuksia tulee säännöllisesti mutta tää taitaa nauttia mamman hyvistä unenlahjoista ja taitaa myllätä yksiössään toisin päin aina yöaikaan koska joka toinen päivä maha on toispuoleinen toiseen suuntaan, poksut tuntuvat nyt selvästi lähellä kylkiluita vatsan keskiosan sijaan olisiko hakeutumassa pää alaspäin selittäisi myös tuota vessaravia (uusi suosikkiharrastus)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täällä kans aamuisin pikkuinen myllää mahadsa jos en heti nouse aamiaiselle...pitäis parantaa tavat ja sit taas jatkaa ku oon syöny. Illalla taas poksuttelee kovastikin varsinkin molempiin kylkiin (ultrassa olikin jo raivotarjonnassa) enää ei tiiä miten päin makais ja eilen illalla tuntu pikkuinen jo mahan läpi kun oli toispuoleisesti mahassa. On tää vaan niin mukavaa seurailla tuota meidän masukkia :)
 
No tietysti heti kun olin täällä sanonu että aina illalla myllää mahassa, niin eilen kun mentiin nukkumaan olikin niin hiljaista että ihan huolestuin. Pieni varmaan vaan jo nukkui, eikä reagoinu appelsiinimehuunkaan, mutta porkkana onneksi toimi ja pystyin sit rauhottua nukkumaan :)
 
Tää pieni ei muuten ruukaa mun kans pelata/leikkiä mut eilen innostu isänsä kanssa leikkii :) mies silitti vatsaa ja lopetti ni neiti potkas melko mojovasti, tää toistu muutaman kerran ja sit ei vissii jaksanu enää :D isänsä tyttö ❤
 
Tiada, samoin täällä, vaan eilenpä ei tökänny. Voi kyllä johtua siitä että olin jo pari tuntia sitten lepäilly sängyssä suihkun jälkeen ja sillon pieni potkutteli (sillä meni varmaan rytmi sekasin kun en sit jäänykään nukkumaan).
 
Se on jännä ku yks viikonloppu sain päähäni,et nyt mun pitää keksii sille nimi ja keksin sille sen nimen mikä se tulee sit olemaan nii nyt mun on vaikee kutsuu sitä enää millää muulla nimellä ja nyt mua pelottaa et möläytän sen nimen viel jollekki :/ Työkaverille oon jo tehny sen :D
 
Tiada oot selvästi keksinyt oikeen nimen :)

Mulla osaa kissa ja vauva tulla siliteltäviksi kun iltalaulut alkaa <3 Vauva tosin nousee pintaan jo kun meen pötköttään, ruukaan makoilla sängyssä lukemassa hyvän aikaa ennen valojen sammutusta. Mistä huomaankin, ettei ole selällään makuu vielä häirinnyt mitenkään.
 
Eikös sitä sanota, että vauvat viihtyy mahassa kun äiti kävelee paljon? Että se on niinku keinuntaa mahassa? No tämä pöhkö minun mahassa ei jaksa sitä keinumista 9 tuntia. Oon just tehnyt 2 iltavuoroa ja kyllä tämä siinä kuuden aikaan on alottanut oman Show'n. Mukava, siis "mukava", tunne kun itse joutuu olla liikkeessä, kumartaa,
kyykätä, nostaa, kurottaa kun toinen tekee samaan aikaan mahassa omat muuvit :eek:
En meinannu illalla saada yheltä papalta päivähousuja pois kun en voinut kumartua. Ihan kuin joku ois ollu mahassa estämässä tyyliin x-asennossa kädet ja jalat kohdun seinissä, että eeet muuten taivu nainen! Piti sanoo sille papalle, että ootetaas pieni hetki... Liikuin vähän ja venyttelin selkää, kohta tuntui tuttu muljahdus mahassa ja mä sain jatkaa töitäni :)
 
Mun neiti tekee sitä vessassa,etten pääsis pöntölle.. Se on rosi kiva jos on hirvee kusi hätä :/ Mä en oo viel tajunnu miten se sen tekee,mut se tekee kipeetä :D
 
Tää tekee semmosia kauheita äkkiliikkeitäkin. Yleensä tunnen pientä kääntyilyä ja ojentelua kun hän herää ja "lähtee liikenteeseen", mutta joskus se sitten vaan PAM! Tirpasee ihan puskista ja se sattuu. Minusta tuntuu, että sillä on jotain piikkejä. Päässä sarvet tai selässä semmoset lohikäärmeen piikit :eek: Tai sit sillä on kaviot. Isänsä oli kengitysvastaavana sinä viikonloppuna kun tämä sai alkunsa. Kävi nohevana miehenä tiineyttämässä minut siinä töittensä välissä... Onneks tällä pikku murulla ei oo kohta niin paljon tilaa riehua tuolla mun mahassa!
 
Mun mies on ottanut tavaksi iltaisin ensin jutella vauvalle päivän kuulumiset (selittää jostain autovakuutuksista ja ruuanlaitosta) ja sitten laulaa vielä iltalaulun naama mun mahassa kiinni. Vauva on alkanut ihan selvästi vastata jutteluihin pienillä potkuilla ja laulun aikana se yleensä riehaantuu tanssimaan oikein kunnolla. Ja mä oon tippa linssissä...
 
Yhelle kaverille oli sanottu neuvolassa että joillain vauvoilla on jo kohdussa niin terävät kynnet että ne voi satuttaa...tän kaverini vauva raapi kohtua ja se oli kuulemma melko ilkeän tuntusta..
 
Takaisin
Top