Vauvojen liikkeet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tämä vekkuli alkaa aina pelaamaan ;) Siis se potkasee ja minä painasen kevyesti samaan paikkaan takasin. Kohta sieltä tulee vastaus :) Tätä on tehty nyt ehkä muutama viikko. Sitten kun mulla pääsee hörönauru kun tätä on jatkunut jonkun aikaa, niin masu hiljenee. En tiedä, toivottavasti se ei pelkää mun naurua :confused:
 
Ai niin, Untuva; mä oon "parhaimmillani" joutunut nukkumaan oman sänkyni jalkopäädyssä :) Tyynyn alta on löytynyt niin puoliks syötyä korvapuustia kuin lihapullaa... Minä en tosiaan tainnut aatella tätä iltatähti-ajatusta loppuun saakka...
 
Ihanaa ettei mei vekara oo ainut välttelijä. Kyl se RU:ssa anturia potki antaumuksella.. Pitäsköhän mun hiplata mahaani enemmän että tää tottuis siihen.. :D vai jääköhän onnellisena kuuntelemaan ihan hiljaa.. :)
 
Minä oon huomannu, että tämä jää kuuntelemaan isänsä ääntä! Höpö-neiti siellä hiljenee kun toinen mörisee lähellä ;) Eli jos iskä haluaa tunnustella babyn liikkeitä niin sen kantsii tehdä se "salaa" ;)
 
Tää ei yhtään tykkänny niist ultrist ja nyt tää ei voi sietää sydänäänten kuunteluu,aina liukkii karkuu tai sit hakkaa sitä anturia :D Tänää ollu taas ihme bileet tuol masussa :D Vissii virkistyny ku sai taas tilaa ;D
 
Hahhah ;) Sitten tämä reagoi kun mä oon töissä ja joudun puhumaan tosi kovaa, välillä suorastaan HUUTAMAAN kun asiakkaat ei kuule.. Tämä tottelee varmaan samoja komentoja "istu, ota askel, pideeempi askel, nosta jalkaa..." ;)
 
Hahhah ;) Sitten tämä reagoi kun mä oon töissä ja joudun puhumaan tosi kovaa, välillä suorastaan HUUTAMAAN kun asiakkaat ei kuule.. Tämä tottelee varmaan samoja komentoja "istu, ota askel, pideeempi askel, nosta jalkaa..." ;)
Se on sitten valmiiksi koulutettu :)
Mä oon joutunut tavaamaan ääneen välillä noita seksuaalirikosten tutkinnan yhteydessä annettuja lausuntoja niin mua vähän pelottaa onko lapsen ensimmäinen sana raiskaus tmv yhtä suloinen..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Näistä teidän jutuista tulee mieleen meidän neiti muutama vuosi sitten keskellä metroasemaa (valittavalla äänellä): "Äiti... MILLOIN mä pääsen sprinklerikeskukseen???"

On tainnut muutama työpuhelu tulla hoidettua duuniajan ulkopuolella... :wink (Teen työkseni riskienhallintaa.)
 
Antaakohan tää lapsi mun ikinä nukkua sit ku syntyy....
Eilen heräsin 05:15 ja tänään 05:45, tai siis rinseli herätti :o en ees töihin herää ikinä näin aikasin ja nyt oon sentää lomalla... :o
Alkaa vissii muokkautuu jonkulaists unirytmiä, syödään ja jatketaan unia :)
 
Muokattu viimeksi:
Meidän herkkis alkanut liikkumaan ihan tosissaan! Periaatteessa liikkeitä tuntuu aina, kun itse liikun tai puhun. Sit jos on hiljaista niin vauvakin hiljaa. Tai jos istun tai makaan puhumatta, niin liikeet on pehmeitä, varmaan nukkuu vauva itsekkin. Se on ihana herätä aamusin kun kello herättää, ja kurotan sen sammuttamaan, ja lösähdän takaisin sänkyyn. Hetki siitä niin vauva herää, varmaan venyttelee myös. Awwww :)
 
Täällä kanssa liikkeiden määrä räjähtänyt tässä viimeisen viikon aikana. Nytkin on hirveä mylläys käynnissä. Alkaa vaan vähän väsyttää tämä, esikoinen kun on poikkeuksellisesti könynnyt meidän sänkyyn nyt viikon aikana useamman kerran keskellä yötä. Potkii siinä sitten meikäläistäkin, ennenkuin löytää hyvää asentoa. Ja kun nukahtaa, alkaa pikkusisko monottaa äitiä sisäisesti. Ja hetken päästä taas tuo esikoinen on kylkeä kääntämässä. Tuntuu, ettei itse saa rauhassa nukkua lainkaan. :( Ja sitten vielä isäntä vaan kääntää kylkeä kuorsatessaan, joka ärsyttää vielä kahta kauheammin siinä kohtaa. (päivisin esikoinen on ihan isin tyttö, mutta öisin jostai syystä hakeutuu nimenomaan äidin kainaloon. Vaikka mä olen se herkkäunisempi, menis vaan sinne isin syliin, mutta ei. *haukotus* montakos päivää siihen viikonloppuun taas onkaan?)
 
Takaisin
Top