Vauvojen liikkeet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
"Nyt ei kyllä tiiä mitkä zumbat ja maratonit tolla neidillä on menossa... Möyrii ja pyörii nii kamalasti, maha muljuu ja heiluu koko ajan tätä kestäny kohta tunteroisen. Alkaa käymään jo kipeää alaselkään, alapäähän ja nivusiin:o rauhaton lapsi ❤"

Ei tunnu rusahtelua, mut kaikkee muuta kyllä :) toi ylempi teksti meni illalla vahingossa oireisiin:)
 
Ei se oo ihme, että mulla oli vähän vaikeeta herätä aamulla: mies soitti äsken töistään ja kertoi mun valvoneen ainakin 2 tuntia yöllä! Kauheesti olin kuulemma ähissyt ja puhissut, istuillanikin nukkunut välillä :eek:
Mä syytän tästäkin ikävä kyllä vauvaa.. Se vikurantti on kääntyny semmoseen asentoon mikä on mulle uutta, ihan ko se ois poikittain. Huomasin just kun jouduin päikkäreillä korvaamaan viime yön vähäunisuutta, että sen pepa pollottaa tuolla oikeella ja liikkeet tuntuu suoraan alas :oops:
 
Happy. Mulla tuo jäppinen tuntuu viihtyvän pelkästään poikittain ja jalat alaspäin. Neuvolatätiki ihmetteli että enkö oo kertaakaan tuntenu liikkeitä kylkiluiden suunnalla... Ku en niin en. Alkaa itteeki mietityttää, että meinaako herra ehtiä kääntyä ajoissa....
 
Tämä on ollut perätilassa tähän saakka. Nyt tosiaan olo on outo. Saa nähä mihin suuntaan se tuosta pungertaa ;)
 
Minä veikkaan kovasti, että täällä poitsu on pää vahvasti jo alakerrassa, kun nyt muutaman kerran olen tuntenut tasaisen napseen alamahalla (veikkaisin, että hikka vaivaa). Potkut/iskut yleensä tuntuu oikeassa kyljessä navan korkeudella ja hieman ylempänäkin. On sitten varmaan tosiaan pää alaspäin ja selkä kohti vasenta kylkeä. Siitä vasemmasta kyljestä on sitten varmaan hyvä ottaa kunnolla vauhtia/tukea ja potkia oikein antaumuksella oikeaa kylkeä. :grin

Veikkaan, että täälläkin ollaan välillä ihan poikittain alamahalla, kun tosiaan yksi yö oikein ahdisti olla mitenkään päin kun möykky oli kokonaan navan alapuolella. Onneksi aamulla oli taas siirtynyt lähemmäksi napaa. Tarkistusultra on varmaa ensiviikolla niin kiva nähdä pitääkö veikkaukset vauvan paikasta paikkaansa. :)
 
No mun sisko ( se kätilö) neuvo jo mulle optimaalisen asennon jossa vauvalla on kuulemma tilaa kääntyä parempaan asentoon eli raivotarjontaan toivon minä. Kuulemma konttausasento, rintakehä kohti lattiaa ois hyvä. Mies jo ilmoitti voivansa tässä auttaa ;)
 
Happy, ystavallista, kovin ystavallista miehelta, se varmaan suostuis vahan auttamaan ravistelussakin :) ?
 
Minun teinikin kysy äsken "mitä sun mahalles on tapahtunut :eek: ??" Siis tämä on eri näkönen kuin eilen, ISOMPI! Sanoin, että pikkusisko on alottanu muskarin...
 
Lauantaina pojalla oli niin villi meno päällä että ihan hirvitti. Join kupin lattea aamulla ja kun en liki puoleen vuoteen ollu mitään kahvia juonut niin siitä lähti. Eilen oliki sitte hurjan vaisua. Äsken herättelin aamupalan jälkeen niin pienen möyrimisen sain todella napakan potkun napaani. Tempperamenttinen tapaus :grin
 
Täällä elelty vähä hiljasempia päiviä ja oon välillä koittanu vähä tökkiä,mut johtuki vissiin siitä et ite ollu vähä kipee nii ei vauvakaan jaksa :) Tänään se taas ilmotti ittestään möyrimisellä,mut kyl sille piti suklaata antaa :D
 
Muokattu viimeksi:
Mulla on juonikas pikku riiviö mahassa.. yritän tunnustella liikkeitä niin voin pitää 30min kättä mahalla niin on ihan hiljasta, käden kun nostan pois tulee pari napakkaa potkua ja sitten taas hiljaisuus jos vien käden takas. Ja tää toistuu monta kertaa :D
 
Meillä oli illalla taas isukki ihmeissään, että tämmöstä elämääkö se pittää?? :eek:
Siellä se meijän pikkunen möyri ja mitä lie tehnyt, etsi varpaitaan..?
Mies totes, että ollaan kohta lirissä. Ollaan siis tahoillamme saatu lapset jo aika isoiksi (minun kuopus 10 v, hänen 12v) ja nyt kaikki alkaa alusta.. Mies mietti sitä, että kohta meidän välissä nukkuu joku...
 
Meiän pikkusella on yks kohta tossa navan vieressä missä möngertää välillä niin että ihan ku koittais jalkaa (?) saada siitä läpi. Nytkin taas lounaan jälkeen alkoi sellanen myllerrys että.. <3

Parina iltanakin on tää möngerrys tuntunu nyt tosi voimakkaasti ennen nukahtamista. Eipä se oo silti nukahtamista vaikeuttanut; mies on kuulemma eilenki jonku vartin ihastellut liikkeitä käsi mahan päällä kun mä oon jo ihan sujuvasti kuorsannut vieressä ;)
 
Untuva, tää riiviö tekee samaa! Vaikka miten kauhea möyrintä ja potkusessio olisi menossa niin heti loppuu kun koittaa tunnustella mahan päältä. Ei jatka vaikka pitäisi kuinka kauan käsiä siinä. Ja sitten taas saattaa jatkua nopeastikin kun nostaa kädet pois. Se ei selvästikään halua tulla kosketuksi!
 
Takaisin
Top