Vauvojen liikkeet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Samaa oon miettiny Teetu. Muakaan ei oo viel potkut häirinny, ihania vaan kun tuntuu. Ja mulla tosiaan kans istukka etuseinämässä :)
 
Muakaan ei oo potkut häirinny. Oikeastaan välil toivois et olis voimakkaampia liikkeitä. Isukki kun koittaa jotain mahan päält tuntea niin kaveri ei varmasti liiku. Välil on päiviä et on vähemmän liikettä. Väkisin miettii onks kaik ok..
 
Joo se minuakin vaan harmittaa, että mies ei pääse kunnolla osalliseksi tähän kaikkeen, kun liikkeet ei tunnu niin selvästi.
 
Tein meille tänään ruoaksi lihapullia, niin avot, eikös ruoan jälkeen alkanu taas hirveä rumba mahassa :D yleensä reagoi näin vahvasti vaan kun herkuttelen jollain makealla.
Ja muakaan ei päiväsaikaan niin häiritse (paitsi jos pitää istua paikallaan esim. autossa ja sillon alottaa sen vyön potkimisen), mutta kun saa harvase ilta kuunnella 20-60min hurjaa myllyämistä joka yltyy joka asennon vaihdolla niin välillä tuskastuttaa :D
Mun ihrojen läpi ei viel tunnu potkut, sitä odotellessa (tai sitten ei oo sattunu käsi oikeelle kohdalle, tuntuu että kun niitä alkaa tunnustelee niin kaveri hiljenee)
 
Täällä näkee ja tuntee liikkeet kauas nytki menossa joku ihme maratoni, veet silmissä nauran ku tuntuu ja näkyy millon tulee monoa millon nyrkkiä ihon läpi :)
 
Mulle tuli tänään töissä tosi outoja tuntemuksia alavatsassa ja alapäässä, ihan kuin vauva olis työntänyt kättä tai jalkaa ulos :eek: Oli ihan pakko käydä vessassa kurkkaamassa näkyykö siellä jotain :wink No ei onneksi näkynyt eikä ollut mitään ihmeempää vuotoakaan . Tuntui aivan kuin emättimessä asti olis ollut jotain supistelua ja säikähdinkin vähän, että mitä nyt tapahtuu. Kaksi työkaveria sanoi että heillä ollut raskausaikana samanlaisia tuntemuksia, vauva kai vaan potkinu niin kovasti alaspäin, että tuntunut aika pahalta :confused: Onko teillä muilla ollut tuollaista?
 
Mulla kiristää vatsasta jos on ummetusta ja sit toi touhuu niin lujaa nykyään et tekee kipeetä :/ kiva ku kävelessä rupee temmeltää tai töissä :D
 
Välillä tämäkin osuu suoraan sinne kohdunkaulan seutuville, varsinkin kun on vielä perätilassa. Sekin on aika hätkähdyttävä tunne...
 
Ekaa kertaa päätti monottaa eilen tämä masukki sen verran kovaa et peitto oikein heilahti :) Mutta yleensä on semmosessa asennossa et sattuu noi monotukset. Nyt on taas ollu hyvä päivä, kun ilmeisesti sivuttain et potkii ja nyrkkeilee molempia kylkiä. Mutta onneks se ei satu viellä.
 
Ehkä tosiaan on ihan hyvä että istukka on etuseinässä :D Täälöä ei potkut tee vielä ainakaan kipeetä kun tosi harvoin. Enimmäkseen vaan ärsyttäviä, kun nyt toi neiti on tainnu keksiä jotain kivaa minun rakkoa vasten... yritä siinä sitten töissä seistä monta tuntia ja palvella asiakkaita kun tuntuu että kohta on juostava :D Ja kun tonne alas potkii niin sillon vihlaisee.
 
Edessä istukka myös täällä. Mutta enään se ei kyllä niinkään vaimenna mitään. Mutta enpä kyllä muista et nää muut olis näin lujaa potkinu koskaan.
 
Kuopus ollut mulla pahin liikkuja mahassa. Ja jatkoi sitä synnyttyään. Olikohan joku nelikuinen kun lääkärineuvolassa ponnisteli selinmakuulta silta-asentoon niin että sillä erottui lihaksia! Enkä nyt todellakaan valehtele/liioittele, lääkärikin meni ihan häkeltyneeksi ja sanoi ettei ole koskaan nähnyt vastaavaa :eek:
Mies taas sanoi että heillä oli esikoisella ollut valjaat käytössä kun oli ollut niin kerkeevä kuulemma....Huoh, minä pahoin pelkään, että mikä täältä tulee kun jokaisessa ultrassakin ultraaja päivittelee tämän liikkuvuutta. Ja sykehän sillä paukkuu aina siellä 150-160 välillä. Silläpä mä nyt tuota omaa kuntoa koitan ylläpitää, että jaksan hoitaa ja pysyn tämän iltatähteni perässä...
 
Tuon mun kuopuksen ekat sanat oikeesti oli apua, auta ja sattu. Se vaan kiipesi, roikkui ja putosi. Siltä piti ottaa pinnasängystä verhotanko ja päätyverhot pois kun se puolen vuoden ikäsenä roikku siinä verhossa niinko Tarzan liaanissa. Hän on siis tyttö..
 
Oltiin eilen ruokkiksella kun keiju heräs ja alko liikehtimään. Potkasko vai mitä teki, mutta avaimet mun kaulassa kilahti yhteen päästäen helähtävän äänen. Työkaveri sukeltaa samalla pöydän alle, että "sulta putos jotain, kuulin kun se tippui". Ihana se ilme kun selitin, että vauvan potku osui avainnippuun... :eek:
 
Mies oli kokonaisen viikon kotona ja ihme kumma neiti oli kauhean hiljaa koko viikon. Ei edes iltaisin pitänyt sitä tavallista rumbaa, mutta sitten kun mies taas lähti kotoa, alkoi samana iltana liikkuminen. Liekkö sitten kuunnellut isin ääntä niin keskittyneesti vai mikä oli :D
Yhtenä iltana mies kuulemma oli pitkään pitänyt kättä vatsalla naureskellen pikkuisen sirkukselle. Josta autuaan tietämättömämä minä jo nukuin :P
 
Tuntuuko muilla semmosta vähän ikävän tuntusta rusahtelua jos/kun vauva vähän kovemmin potkii? Ja tuleekohan tuo tunne kohdunseinämistä vai vatsanpeitteistä, niitei kyllä paljon ole. Minä alan epäillä, että tällä tyypillä on kaviot!
 
Takaisin
Top