Vauvojen liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mö olin jo vähän huolissani kun tuntu et liikkeet ollut koko viikon todella vähäisiä. Eilen oli sit pakko oikeen keskittyä liikkeisiin, niin kyllähän poitsu päivällisen jälkeen liikku ihan kunnolla. Kai sillä alkaa vaan tila oleen vähäisempi ja sit ku ite touhuu tytön kanssa niin en varmaan päivän aikana noita hentoja liikkeitä sit ite huomaa. Mut huoli hävisi ja tänäänkin on liikkeitä ihan kivasti tuntunu :)
Välillä meinaa vaan joku vainoharha iskeä...

Täällä on pari viime päivää ollut aika melskettä ja liikkeet tuntuu nyt eri paikassa. Miten lie tyyppi tuolla nyt majailee, kun tuntuu molemmissa sivuissa vatsaa. Kai jotenki poikittain :)

Se on aika hurjan tuntusta kun ensin ne liikkeet tuntuu niin paikallisesti yhdessä kohtaa, sitten muljuaakin koko maha... :eek:

Mä oon flunssan kourissa ja toi yks vaan kapinoi :D Plus mul kaatu tää koko forumi,mut täällä ollaan taas :D

Me ollaan täällä hippaa! Ensin poksautti maha, minä kevyesti samaan kohtaan takaisin. Näin jatkui hetken kunnes keiju päätti vissiin kerätä kaikki voimansa ja potkasta täräytti täysillä! Siihen minä vastasin pyörivällä hieronnalla vatsan päältä. Sen jälkeen sieltä tuli hiljasempaa muksausta ja isoa pamausta vaihdellen :)
Taitaa olla aika velmu! Kätilöhän totesikin, että "tämä kujjeiloo meijän kanssa" ;)

Eilen en huomannut liikkeitä lähes ollenkaan, vaikka kuinka yritin saada heilumaan. Edes sitä tavallista iltamöyryämistä ei tullut. Voitte siis arvata miten ehdin jo maalailla kauhukuvat... Rupesin kuitenkin nukkumaan ja ajattelin, että jos se vaan tahtoo olla nyt hiljaa. Yöllä heräsin useammaksi tunniksi ja yritin silloin heilutella ja silitellä ja jutella, jos edes yhden potkun vastaukseksi saisin. En saanut. Hyvä etten itkemään ruennut jo. Sain kuitenkin vielä unta ja näin aivan kauheaa painajaista jossa tämä meni kesken! Heräsin unesta itkien ja silloinhan tuntui pieni potku. Kyllä pääsi taas helpotusitkut siinä ja saattoi loppuyön nukkua huoleti, kun vielä kaksi kunnon napakkaa potkua sain vastaukseksi.

Varmaan sitten oma mieliala ja väsymys vaikuttaa vauvan liikkeisiinkin. Nyt aamulla tuntuu taas pientä liikettä enemmän heti, kun ei ole itse allapäin :) Pitäisi vain olla stressaamatta liikaa. Oon alkanu pelätä aina vaan enemmän kaikkea turhaa kun on edennyt jo pidemmälle ja alkaa tajuta että meille tulee ihan oikeasti vauva.

Alpakka: Tiedän tuon tunteen, kun paniikissa yrittää etsiä ja kuulostella liikkeitä. Ihan kamalaa. Mutta olen huomannut saman, että mielialat vaikuttaa vauvan liikkeisiin. Meille taitaa molemmille tulla herkät lapset, kun jo mahassa reagoi mielialoihin :)

Johan neidillä alko bileet ku sai desin coca-colaa pitsan kans :D Oli varmaan suurta herkkua ku ei oo aikasemmin saannu :D

Muokattu viimeksi:
Takaisin