Vauvojen liikkeet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tämä on jo vähän kiusallista... Odotan kirjaston lehtilukusalissa sillä aikaa kun tyttö on kuvataidekoulussa ja mun mahassa on semmonen melske, että Oe Voe! Onneks siitä ei kuulu ääniä, mutta minusta tuntuu, että lähellä istuvat seuraavat minun vatsan pinnan liikehdintää lehtiensä yli...
 
Awww eilen illalla ensimmäistä kertaa ikinä näin vauvan liikkeet vatsan päältä, en tiedä tuliko koukkua vai potkua se oli selkeästi mamman kanssa eri mieltä siitä mikä on mukava asento, olin sängyssä kylkimakuulla :) olihan se huikean näköistä <3 viikkoja torstaina 24


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
mä kans oon kännykällä kuvannu, kiva katella ja näyttää muillekki :)
makoilin sohvalla ja radiosta kuulu Annika Eklundin Niin pieni, aloin laulaa sitä; tais rinseli tykätä (tai sit ei) ku alko hirveet bileet pikkusella :p
 
Olin tänää fysioterapiassa ja tottakai se ohjaaja kosketteli mua nii tyttö päätti sit antaa kunnolla monoa tai kyynerpäätä :D se nainen vaan totes et siit tulee vilkas tyttö :D
 
Vielä tässä vaiheessa on niin ihanaa kun ne liikkeet tuntuu kunnolla :) Mutta eilen illalla anto täällä neiti vähän esimakua siiitä epämukavasta vaiheesta, josta oon huhuja kuullu. Olin nukkumaan rupeemassa ja en tiiä kääntykö pikkunen miten päin, mutta koko maha heilahti niin että melkein kipeetä teki. Ja kun kyljelleni siirryin, monotti kyllä niin kipeesti että pakko oli asento vaihtaa :D

Prinsessan unirytmistäkin alkaa jo viitteitä saada. Nukkuu nimittäin pitkään :D Höpöttelin aamulla ääneen pikkuiselle ja venyttelin niin muutama pikkuinen tönäisy tuntui, ikäänkuin olisi sanonut ettö nyt mamma hiljaa, mä nukun vielä ♡
 
Joo noista hiljasemmista päivistä, mulla on niitä kans ollu tässä nyt muutama. Tai sit ei oo vaan ollu aikaa jäädä tunnustelee liikkeitä. Mut pientä liikehdintää on tuntunu kuitenki joka päivä. Silti sitä miettii vähän et hetkinen onks tänään ollu liikettä ja onkohan kaikki kunnossa.
Varmaan vielä jotenki lisää tota miettimistä, kun oon nyt nukkunu kyljellään ja kääk kun heräsin yks yö ja olin mahallani. Olin ihan varma et oon sen vauvelin runtannu lyttyyn :D No järki sanoo ehkä et ei se kenties oo mahdollista. Tosta muuten on montaa juttua et kuin kauan voi nukkuu mahallaan. Mulle sanottiin rakenneultras kun kysyin asiaa, et niin kauan voi nukkuu mahallaan kun se tuntuu ihan ookoolta itestä. Neuvolas täti sit taas sano viime viikol et nyt alkaa olee sellaset ajat et ei pitäis enää nukkuu mahan päällä. Ota niistä sitte selvää :)
 
Voihan vauva... Oon nukkunut usein huonommin nykyään ja sitä ei tosiaan edesauta, että mahassa pidetään rallia koko yö... Itellä oli eilen pitkä päivä ja vauveli on saanut uinua kokopäivän tasasessa keinunnassa. Mieskin ihmetteli, että miten se niin aktiivinen on kun käytiin haliotteessa nukkumaan. Tunsi kyynärpäässään toisen töminät. Niin, sitähän minä olen koittanut hälle tilittää että meille on tulossa yökukkuja...
 
Jännä juttu, että toisilla se liikehdintä haittaa untakin. Meilläkin poitsu pitää yleensä jumppasessioita juuri oman nukkumaanmenoni aikaan, mutta ei se nukahtamistani haittaa. Päin vastoin on mukava nukahtaa siihen liikkeiden seuraamiseen. Ja on siis kyllä sen verran voimakkaita, että näkyvät ja tuntuvat uloskin päin. Öisin en ole kertaakaan herännyt masuasukin liikkeisiin, vaikka varmasti liikkuu yölläkin,
 
Mua pidettiin illalla 1½t hereillä ja tänä aamuna puol seiska karistettiin kans äidiltä unen rippeet. Mikään asento ei ollu taas hyvä :D selällään ois ollu rauhallinen mutta mun selkä sano ettei käy. No neuvolapäivä..
 
Täällä sama ku Mörri-Möykyllä, meuhkaa illalla kovasti ja pitkän aikaa, mut ei haittaa nukahtamista ollenkaa enkä oo heränny kertaakaa vauvan liikkeisiin. Ainut mikä rassaa yöunia on pissahätä:)
 
Meidän salamatkustaja riehuu lähinnä äidin ruoka-aikaan (herkuttelija tulossa?), hyvän musiikin tahdissa (rakkauslauluista ei innostu, mutta rokista... Rokkari tulos?) ja silloin kuin äiti jostain syystä seisahtuu/istuu pitkään paikallaan. Illalla kun menen nukkumaan, niin kyllähän se jotain alkaa liikkumaan, mut omat unenlahjat on taas niin hyvät, että nukahdan noin minuutissa. Yöllä en herää potkuihin vaan kerran vessaan.
 
Oon herännyt liikkeisiin kesken unien tasan yhden kerran. No, ehkä se on sekin vielä edessä. Mutta jos tätä univajetta ei nyt kestä, voi tulla hankala vauva-aika :D Heräilen nyt mont kertaa yössä vessaan ja nukun muutenkin jotenkin tosi levottomasti, vaikka en vielä potkuihin herääkään. Vielä olisi nelisen kuukautta totuttelua ajatukseen, että tämä ötökkä tulee joskus uloskin :D
 
Aamulla nyt kun join aamukahvia nojatuolissa niin hirveet bileet :) nyt taitaa kenkiä selkää päin ja olla menossa nukkuun kun vaimenee meteli <3


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top