Vauvojen liikkeet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tällä oli eilen bileet kun olin käymässä tän isukin vanhemilla :D oli kyllä todella pelottavaa miten toi tyttö muistuttaa isäänsä pelkän ultra kuvan perusteella..
 
Musta tunntuu et poitsu on liikkunu jotenkin tosi vähän eilen ja tänään. Eilen tosin oli töis et siel en ehkä huomannu liikkeitä. Hermostuttavaa tällänen :/ "tönimiseen" kuitenkin reakoinu, joten eiköhän se tästä...
 
Juu ja voihan olla että toukka ottaa yhden päivän silloin tällöin lunkisti ja vaan nukustaa, en vielä yhdestä päivästä panikoisi jos kuitenkin provosoidessa liikkuu mutta jos alkaa olla 2 päivää hiljaista niin ei muuta kuin soittoa äitipolille tai neuvolaan.
Täällä taisi kaalimaan kakara nukahtaa kun tulostelupuuhissa tuli monoa taas niin että mekko hytkyi ja kun mammis pääs kotiin ja sai syötyä ja sohvalle niin hiljeni kaikki möykkä :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
meijä jäbä ei pahemmin lepäile vaan potkii hyvinki säännöllisesti koko päivän ja yöt.. :D oikee kivalta tuntuu ku muutenki nii pinkee ja kipee nahka, mut sit ku sitä pyytää pitää taukoo ja silittelee masua ni rauhottuu onneks vähäks aikaa :)
 
Tää oma kaalimaan kasvatti on tuulella käyvä, aamulla laiskasti kopauttaa hyvät huomenet ja taitaa kääntää itse kylkeä duunissa tulee toisen kerran tervehdys, sitten se usein nukkuu siihen saakka kunnes päivällinen on syöty ja lepuutan sohvalla 8-9 aikaan illalla, ellei oo kuulunut niin yleensä siinä vaiheessa kun siirryn sänkyyn tulee muutama kolistelu ja saattaa se jatkaa yölläkin mutta ainakaan vielä en siihen herää.
Voi kun se sais mun unenlahjat :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Happy meidän täytyy sit jatkaa helmikuisen 2015 löpinöitä niin sit voidaan kaiholla muistella aikaa jolloin vessahätä tai jalkakramppi oli ainoo joka valvotti :0 ja raskausviikkojen sijaan vertailla silmäpusseja :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Hahah :) Joo Mju, näin kai se on tehtävä! Ajattelinkin yhtenä yönä, että onpa lohdullista huomata tältä foorumilta nimenomaan, että muitakin valvottaa ;)
 
Mun tytteli oli eilen normaalia hiljasempi,mut veikkaan että se johtu siitä et eilen mul oli aika haikee fiilis..itkin koko päivän..
 
Muokattu viimeksi:
Mä oon myös huomannu et jos oon ite allapäin/surullinen niin rinseli on myös hiljainen, mut sit jos itellä on virtaa ja oon iloinen ni sitä on myös pikkuinen :bounce
 
Hei! Minä uskon oikeesti siihen, että minun fiilikset välittyy vauvaan ja siksi mä koitankin nähä joka asiassa jotain positiivista, että pysysin ite hyvällä mielellä :)
Esim kun menin RU:aan yksin kun mies ei päässyt mukaan, niin olinhan minä kiukkunen, mutta niin oli keijukin! Sehän istua nökötti minun selkään päin niin että ultraaja joutui hakemaan kuvakulmaa ;)
Miehellä on vähän semmonen pessimistinen ote, että toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Se uskoltaa varmaan huokasta vasta kun vauva on turvallisesti maailmassa. Minä taas uskon, että mitä enemmän tuonne mahaan välittyy hyvää oloa niin sen paremmin kaikki menee. Koitan joka päivä pitää rauhoittumishetken "mahan parissa" ja yhden päivän viikossa omistan täysin vauvantuloon valmistautumiseen. Ei haittaa jos joku pitää mua vähän kajahtaneena, mutta tämä on se minun viimenen pikku prinsessa, pahnan pohjimmainen siis ja otan tästä ilosta kaiken irti ♡
 
Mä uskon kanssa että stressi ja paha mieli vaikuttaa vauvaan ja viime viikon hullun mylly saa kyllä jäädä viimeiseksi. En halua stressilasta! Oon pääsääntöisesti positiivinen ihminen ja välillä saan naiivista yltiöpositiicisuudestani jopa palautetta. Mutta haluan yhä ajatella että positiivisuudella saa enemmän aikaan ku negatiivisuudella ja sen haluan opettaa myös lapselleni.
 
Miu vauva on mekastanut tänään koko päivän, tosta istukan holliltakin, missä ei aikaisemmin ole tuntunut mitään. Taisin tykätä enemmän kuin tajusinkaan töihinmenosta saikkuviikon jälkeen tai sit jotain muita auringonpilkkuja :)
 
mulla on iltasin tapana sängyssä "tuulettaa" mahaa, siis makaan vähä aikaa selällään maha paljaana mies hyökkää sillon aina suukottaa ja silittelee. :) tähän rinseli reagoi aina samalla tavalla; sirtyy varmaa pylly eellä tohon navan viereen oikeelle puolelle niin et siihen tulee selvä pallo, niinku vatsa häviäs muualta ja siirtyy siihen. Hauskan näkönen :) sit ku mies lopettaa silittelyn ni alkaa potkiminen. Neuvolatäti meinas et pikkunen tykkää siitä kovin
pitää muistaa pitää tää tapa loppuun asti :)
 
Tää prinsessa on eläny taas aika hiljaiseloa monta päivää.. joka päivä kuitenkin jotain pientä tuntuu useamman kerran päivässä, joten tuskin syytä huolestua :) Aamusin menee hirmu kauan ennenku pikkunen heräilee, vaikka kuinka yritän venytellä että sais edes sen pienen kontaktin :D Iltasin sitten vähän pyörii, nyt muutamana iltana vähemmän kun yleensä. Ja ilmeisesti yöllä pyörii, vaikka en siihen aina herääkään Sisko oli yötä käymässä ja nukkui vieressä sängyllä. Oli siinä jotenkin pyörinyt niin että jalka oli ollut minun mahaa vasten ja heräili yöllä siihen kun maha liikkuu :D Yökyöpeli siis tulossa :D
 
Takaisin
Top