Vauvojen liikkeet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minen tiiä mitä toi tyär tuolla mahassa myllää, mutta se on vähän väliä pinkeenä vattanahkaa vasten. Vähän kuin kissa köyristelis selkäänsä.
 
täällä kan menee maha tosi usein pinkeeks varsinki sillon ku makoilee. Tuntee oikeen kuinka se puskee selkää tai jotain mahasta läpi, välillä käy ihan kipeetä.. Mut ei haittaa, ihanaa tuntee ku rinseli kunnolla myllää.
vähä aikaa sit mies tuli vieree ku makoilin ja kysy et reuhaako se vastasin et ei. Alko juttelee mahalle et miks et potki siellä, samantien tuli monosta et isäki näki potkut päällepäin. Tais muuten olla eka kerta isukille:)
 
Endorfiinitähtönen täällä sama tyttö on aika hiljainen tänä aamuna 0800 aikaan tuli alakerrasta pari hentoa kopsua äiti nouse jo :) mutta noitten aamupaukuttelujen jälkeen prinsessa saattaa olla loppupäivän hiljaa.
Mä niin toivon että se perii mun unenlahjat tässä geenilotossa :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä oon ite nyt jo jonkin aikaa tuntenu potkuja käteen asti, mutta olikohan eilen vai tänään kun mieskin on kädellä tuntenut, aikaisemmin vain korvalla. Tulee hänellekin konkreettisemmaksi tää odotus :)
 
Mun mahassa asuu kyllä joku kunnon potkunyrkkeilijä, joka ei yhtään tykkää siitä kun oon paikallani. Heti alkaa kauhee mekastus ja pomppiminen, kun yritän ite rentoutua. Aamulla myös on ihan turha kuvitella jatkavansa unia esim. vessareissun jälkeen. Vatsassa on selvästi paljon aamuvirkumpi ihminen kun mitä ite oon :S Mutta kyllä ne potkut vaan ihanilta tuntuu <3

Mulla tuntu liikkeet aika aikaisin ja nyt mieskin on tuntenu ne jo jonkin aikaa, samoin vatsa pomppii silminnähden kun toi tyyppi oikein jymäyttää. On kyllä kivaa, kun ei tarvi miettiä, että onko vauva vielä hengissä.
 
Enpäs tiiäkään, onko mulla ollutkaan mitään supistuksia vai onko se ollut vaan toi neiti. Punkee jatkuvasti niin tarmokkaasti mahasta läpi, että helposti tunnistaa kumpi pää on pää ja kumpi peppu!
 
Itsellä iskee välillä vainoharha kun tuntuu ettei oo päivään liikkunu "normaalisti" siis liikkeitä kyllä tuntuu mutta vähemmän ja ne ovat pienempiä.. Istukka on etuseinässä ja toki vaimentaa iskuja mutta silti olen välillä huolissani että onko tuo pallukka vielä elossa kun toisina päivinä vetää kunnon potkunyrkkeily shown :D Onko muilla päiviä että on suhteellisen hiljaista tuo liikkuminen ?
 
Päivät on erilaisia. Ja yllättäen osui se hiljaisempi päivä neuvolan jälkeen, kun neuvola käski tarkkailla, että pysyy suunnilleen samana aktiivisuus :)
 
Täällä on myös hiljaisempia päiviä havaittu. Pulssi nousi tänäkin aamulla kun pikkunen ei antanut mitään aamu merkkejä niin kuin yleensä...vasta puolen päivän jälkeen tuli pikkunen potku ja myöhemmin muutama pieni lisää. Vasta äsken kun istuin syömään ruokaa niin tuli muutama pojovampi potku äidin mieliksi :)
 
Pari tuntia yritetty nukkua mutta ei tule mitään! Potkii kokoajan alaspäin niin pakko käydä vessassa ettei tule housuihin.. kohta pitääkin jo herätä..
 
Täällä on kans välillä hiljaisempia päiviä/aikoja. Luulisin et ihan normaalia, vaikka tietty sitä aina heti miettii että liikkuis nyt jo.
 
Mä en tiiä mitä toi tyty teki tänää neljän aikaa,kauhee muljunta ja sit pinet kopsahdukset :D
 
Takaisin
Top