Vauvojen liikkeet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sit loppuraskaudessa varsinkin sen huomaa kun vauva on jo isompi. Kait ne vähän ahneesti hörppii lapsivettä :p
 
Mä nyt testasin mahamukeron kuulon:wink Laitoin kännykästä kuulumaan Elan version nauravasta kulkurista ja biisin puolivälin aikaan maha alkoi tömistä! Aika teräviä monotuksia lähtikin:eek: En nyt tiedä miten tuon tulkitsis, tykkäskö vai ei. Liikkeet loppui kun biisi loppui:) Meillä on nuo isommat muksut lähössä Elastisen keikalle marraskuussa ja oon miettinyt pitäskö ujuttautua messiin...:rolleyes:
 
Mun rinsessalla oli ru:ssa hikka, olin unohtanut!

Nyt se on keksinyt jotain uutta, kun muksauksia alkoi tänän tuntumaan tossa navankin takana eikä vain alamahassa.
 
johan oli eilinen, miehelle nauroinki illalla että tää muksu ei oo vissii nukkunu ku jonku tumnin päivän mittaa tai sit se on periny meijä molempien rauhattoman nukkumisen koko päivän kävi hirvee potkiminen ja muljuaminen, illasta alko jo käymää kipeesti, mut rauhottu onneks sit nukkuu ku iteki meni :)
 
Täällä rytmi näköjään on niin, että aamulla nukutaan pitkään, että oikein jo äippä huolestuu kun liikkeitä ei tunnu. Sitten puolen päivän ruoan jälkeen tuntuu muutama kopsaus, jonka jälkeen taas hiljennytään. Sitten töiden ja syömisen jälkeen alkaa iltarummutukset aina myöhään yöhön asti. :) Saas nähdä minkälainen iltakukkuja tästä pojasta tulee. :)
 
Oon kans huomannu et rinselille tullu jonkulainen rytmi... Meuhkaamisen alottaa 9-10 maissa sitä jatkuu muutama tunti sit nukutaan. Uudestaan meuhkaaminen alkaa ku pääsen kotio levähtää 16-17 ja sit taas rauhotutaan ja iltajumpille aletaan ku mamman pitäis päästä nukkuu :D taitaa tulla isäänsä ku ei osaa rauhottua oikee ollenkaa, nii vähä aikaa koko päivästä on rauhallinen:) yöt saa onneks nukkua:)
 
Meillä muksitaan mammaa illalla kymmenestä puoleen yöhön, aamulla viidestä seiskaan, sitten ruokiksen jälkiä piristytään ja temutaan taas melkein koko iltapäivä. Näin pääsääntöisesti, sivuosumaa tulee kyllä joskus muihinkin aikoihin.
 
Mulla on ollu jotenkin paljon enemmän ristiriitasii tunteita tän tiitiäisen kanssa ku ensimmäisen. Välillä tuntuu, et tätä tulee hypetettyy enemmän ku ekaa raskautta ja välillä taas parun silmät päästä ku mietin mitä hemmettii oon menny tekemään! Ennen raskautta mietin, että tuunko rakastaa toista lasta yhtä paljon kun ekaa. Mutta joku oli joskus kirjottanu, että ei ees osaa ajatella elämää ilman lapsiaan. Niinhän se on, rakkaudesta ei tiedä mitään ennen kun on saanu omia lapsia :)
 
Meillä on kovimmat jumppailut iltasin,mut jos missä kohtaa tahansa päivää istahan meiän nojatuoliin semmoseen puolimakaavaan asentoon,ni johan alkaa myllerrys :)
Ja toinen varma tapa saa äijä potkimaan on isin käsi :) jos isi laittaa käden masun päälle ni samantien tulee monoa..ihan ku viestittäis,et mun yksiö..mee pois :)
 
Minä en oo nyt pariin päivään taas kunnolla liikkeitä tuntenu. Tosin johtunee ihan vaan siitä että on ollut koko ajan niin paljon tekemistä ettei ole kerennyt seurailemaan. Ja koko ajan väsyttää aiva kauheasti, en nyt iltaisinkaan ole jäänyt kuullostelemaan potkuja kuten yleensä, vaan pää tyynyyn, peitto korville ja unten maille! Ja aamulla taas nukkunut mahdollisimman pitkään ja sitten äkkiä ylös. Ei ehdi jäädä sänkyyn odottelemaan pikku neidin heräämistä. Yleensä aamut on niitä parhaita, kun voi jäädä makoilemaan sänkyyn ja aina puolen tunnin sisään heräämisestä herää maha-asukkikin :)

No ehkä taas huomenna kun on iltavuoro ja saa kerrankin nukkua oikeasti tarpeeksi. Ja vapaa viikonloppu, ihanaa.
 
Täällä on kanssa tuo aamu jos jään makaamaan hetkeksi ennenkuin nousen illoista ei ikinä varmuutta mutta aamuisin tuntuu heilautus pari :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tämä touhuaa edelleen aamuin illoin. Paitsi toissa iltana, nothing! Mahakin katosi hetkellisesti, oli monttu vain. Mietin yöllä nukkuissain, et onko se pudonnut pois... :eek: Aamulla sit keksin idean, taivuin ja söin sen miehen tuoman hyvittelydonitsin ja siihen tuo mahan peikko sitten reagoi... Heti kohta tuli TUMS TUMS...tätä lisää...
 
Meillä oli aika hurjat hulinat eilen illalla masukilla. Mieskin sai ekaa kertaa tuntea potkut :) Ennen eilistä en vielä edes tiennyt tuntuvatko potkut ulospäin, kun meidän pikkunen lopetti potkimisen saman tien kun laitoin käden vatsalle :D Ihanaa että pikkunen on jo niin vahva että saa vatsan heilumaan potkuillaan.
 
Takaisin
Top