Vauvojen kehitys

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MiluT86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
:D Mikä siinä onki, että se pölypallerot on vaan niin kivoja/hyviä..

En tiiä minkä ikänen olin mutta muistan pohdiskelleeni paljon pölypalloja sohvan alla/takana ja lopulta maistaneeni salaa porukoilta sillä olin AIVAN VARMA että ne maistuu hattaralta :DD

En tiiä minkä ikänen olin mutta muistan pohdiskelleeni paljon pölypalloja sohvan alla/takana ja lopulta maistaneeni salaa porukoilta sillä olin AIVAN VARMA että ne maistuu hattaralta :DD
Siis mä vaan niin putosin kun mä luin tän :D Makuelämys lienee ollut kuitenkin kaukana hattarasta :D :D :D

Kieltämättä se pettymys oli iso kun maistui pahalta ja hiekan jyvät tms narskui hampaissa :D

Meillä syöksytään sähköjohtoihin.. niitä on kiva jyrsiä pikkuhampailla.. ://

Sähköjohdot kiehtoo täälläkin. Ois myös kiva kiivetä tiskikoneeseen, tyhjentää sohvapöydän lehtitaso, avata keittiön alakaapit ja tutkia vähän roskista... Vahtimista riittää! :P

Voi jösses kun lukee näitä.. onneksi meidän 7kk herran liikkumiset tapahtuu vielä lattiantasossa :o

Joo, johdot kiinnostaa ja kaikki mikä irtoo mm. sohvapöydän alatasolta.. Ja eilen veti ittensä melkee pystyyn pinnasängyssä ku ei nukkuminen kiinnostanu

Tutkiminen on kyllä tämän päivän / näiden päivien verbi. Kaikkea jännää sitä pieni löytääkin.

Sähköjohdot, pölypallot, pistorasiat, pyykkiteline... Kaikki on niin kivoja tutkittavia ja maisteltavia. :p

Ai niin. Meillä on tosiaan se jumppapallo kans toooosi jännä. Poika tykkää olla kontillaan tai karhukävely-asennossa ja pukata naamalla / tutilla juttuja. Esim sitä jumppapalloa, äidin jalkaa, pyykkikoria.. näyttää tosi höpsöltä.

Meillä on peruutusvaihde vain päällä, eteenpäin ei edes yritä päästä. hampaiden "kolot" näkyvät jo ja kiukkuisuutta on paljon.. toivottavasti hampaat tulevat pian esille, niin vähenee ehkä kitinätki, nyt ei äiti saa lähteä metriä kauemmas, muuten alkaa itku. nyt on kyllä tosi väsynytkin ollut, mutta ei muuten kipeä, ehkä ne hampaat sitten vain aiheuttavat kaikennäköistä. Konttaus asentoa on myös harjoiteltu =) kyllä tämä vauvavuosi on niin nopeasti ohi ja kaikkea tapahtuu ihan päivittäin.. hyvä jos perässä pysyy

Meillä kans poika puskee seinää välillä ja mun jalkoja ja kerran ikäistänsä kaveria :woot: huvittavan näköistä kun yrittää mennä vissiin seinän läpi ja sit hakkaa päätä siihe :rolleyes:

Nyt on alkanut tulla poitsun luonnetta esiin ja taitaa tulla enemmän isäänsä, yhtään ei pojalla ole kärsivällisyyttä ja kun joku epä onnistuu niin hermohan siinä menee.. Taitaa tulla oikee rämäpää tästä pojasta :p ite oon melkeen rauhallisuuden perikuva ja pienenäkin ollut niiiin kiltti! :happy:

Nyt on alkanut tulla poitsun luonnetta esiin ja taitaa tulla enemmän isäänsä, yhtään ei pojalla ole kärsivällisyyttä ja kun joku epä onnistuu niin hermohan siinä menee.. Taitaa tulla oikee rämäpää tästä pojasta :p ite oon melkeen rauhallisuuden perikuva ja pienenäkin ollut niiiin kiltti! :happy:

Haha! Meillä aivan sama juttu.:grin

Naks wautsiii!!! :hello2 meillä ei yhäkään edes ryömitä:think005 8pvn päästä 7kk..

Takaisin