Vauvan vaivat ja vointi

Nii, no sitte :) Mulla kun oli flunssa, ni työterveyslääkäri määräs Duacteja. Tosin niitähän ei sit saanu syödä, mut jos ei imetä, ni niistä vois olla apua. Ne vaan vaatii reseptin.

Nenäkannu on ihan kingi ja otrivin...tosin sattuu aivoihin asti toi nenäkannu flunssassa vaikka vetelis pelkällä vedellä.Mulla on sellanen muistikuva kun meillä oli 3kk flunssa, lääkäri kielsi jyrkästi tuon perinteisen höyryhengityksen, ainoastaan suihkuhuoneessa kosteassa ilmassa hengittelyä ja nenäsuihketta.En vaan muista mikä siinä oli syynä :/

Olisko et kuuma lisää turvotusta/ärsytystä kurkussa ja lisää tulehdusta...ööö?

Aijaa ettei höyryä... Neuvolatäti neuvo juuri sitä höyry hengitystä :DDD menee taas nii ristii.. kai sitä täytyy tehä niin ku itestä parhaalta tuntuu :D

No johan on :/ Meillä ku ei kelpaa ruoka, nii annan olla. Jossain vaiheessa se nälkä yllättää ja kelpaa taas :) Meil oli vaan iltataistelut, ei millään haluis mennä nukkuu.

Ootko nappo antanu sitä physiomeria? Mä taas toitotan sen puolesta vaik se alkuu onki inhan kova se paine siinä pullossa (kannattaa muutamat suihkaukset päästää vaan suoraa ilmaa). Mut ku sitä esitettä tuotteesta luin, ni siinä puhuttii et sitä kannattaa käyttää silloinkin ku limaa tulee runsaasti, se suihke puhdistaa nenää ja poskionteloita ja samalla merisuolan mineraalit tuhoo limakalvoil olevia bakteereja yms.

No onneks se söi purkillisen hedelmäsosetta ja joi vähä maitoo päälle... joskus puol8 aikaa.. voi olla että tuo flunssa on syy tuohon syöttöön... muuten on kyllä ruoka maistunut mutta iltapuuro tökkii pahemman kerran... pitää varmaan vaihtaa iltapuuro ton flunssan ajaks vaik tohon viileesee hedelmäsoseeseen :)

Nappo sitä saa apteekista physiomer baby mist. Ja tosiaa kannattaa ekat suihkaukset päästää ilmaan, tulee muuten niin koval paineella.

Takaisin