Järkikäteen naiset! Se että vietätte välillä laatuaikaa kavereiden seurassa, ei tee teistä huonoja äitejä. Pikemminkin sellainen tekee, kun unohtaa täysin sen oman elämän ja elää vain sille lapselle=lapsen kautta. Se on loppujen lopuksi paljon pahempi asia, kuulkaas. Ja muistatte sen, että imetyksen saa alottaa sitten kun se viina on sieltä verestä hävinnyt, ts. puhaltaa sen 0.0. Eli jos viimesen kaljan vedätte kolmenkin aikaan yöllä, niin kyllä se puoleenpäivään on sieltä kadonnut. Hauskaa iltaa vaan kaikille, ja muistatte ottaa sitten rintapumput baariin mukaan.
Hahahah.. ite sain vähän omituisia katseita osakseni, kun olin kaverin polttareissa viikonloppuna ja lypsin baarin vessassa, sähkösellä pumpulla, mistä kuuluu hyvinkin kovaäänisesti ne imuäänet... [:D][:D][:D] stup, stup, stup .. vaan [:D][:D]
Mulla kanssa käytössä minipillerit, nimeltä cerazette, eikä tarvinnut mitään odotella, vaan heti vaan aloin niitä popsimaan.
Hiivasta, mulla oli kanssa jossain vaiheessa ihan järkky kierre päällä. Kerran kuussa sai hakea jos jonkinnäköstä puikkoja ja tunkea sitä sitten millon muhun ja millon piti voidella miestäkin.. Voi kiesus. Mä kanssa poistin kaikki hiivat ja ylimääräiset sokerit pois safkasta, niin sillon loppu. Mutta onhan tuo ihan loogista, kun hiiva kuitenkin elää noilla ja tuo piimä ulkosesti? Tietty, muuttaa emättimen ph:ta hiivalle epäsuotusammaks, jep jep.. Mut mahto olla tosiaan näky!! Kuulosti kyllä niin mielenkiintoselle, ette jos mulle se riesa taas jossain vaiheessa tulee, meikäkin kokeilee tota.. hahaa.. sairas minä [:D]