jos sitä minäkin kirjottaisin, enkä vaan sivusta seuraa teitin juttuja [:D]
summerwine siitä saippuasta. Tässäkin hommassa ihan maalaisjärki käteen. Ihan tavallista saippuaa ei sais käyttää, mutta kyllä niitä liberon ja muiden, ihan vauvan iholle tarkoitettuja tuotteita voi käyttää jo vastasyntyneellekin. No eipä niitä silti tarvitse joka pesu käyttää, vaan silloin kun oikeesti tuntuu, että pelkkä vesi ei riitä. Näin ainakin meillä [8|] Ja tuo saippuan käyttö paska vaipan jälkeen.. Riippuu toki paskan koostumuksesta. Mikäli värkki lähtee puhtaaksi vedellä, sitä saippuaa on turha käyttää. Meillä yleensä lähtee, mikäli jotain kiinnostaa [:D] Kiloista.. Täälläkin jäljellä hmm.. 17kg.. eikä laihduttaa sais, kun on tuo imetys päällä. Ärsyttää, vituttaa oma kroppa. Odotan kun tää imetys LOPPUUUUUU!!! Jaa että millä lähtee? Tiedät itekin.. [;)] Nopeesti ne kilot tippuu, kun sen eteen tekee jotain, ja mikä tärkeintä, ite haluaa laihtua. Pahin tässä tilanteessa taitaa olla se miehen mahdollisesti sanoma lause "sä kelpaat mulle just tollasena mikä oot" .. eiiiiiiiii.. mä en kelpaa ainakaan itselleni tälläisenä, vaikka toiselle kelpaisinkin, kele!!
Mutta mitäs muuta. Meilläkin kastajaiset sunnuntaina edessä. Ei juuri meikäläistä jännitä. Paikalla ainoastaan lähin suku ja muutama kaveri ja kaavakin on tuo vanha tuttu, paitsi että pappi aikoo siunata meitin avioliiton. Taas yksi yllätys anopille [:D][:D] Voi kun se niin tykkää musta, kun mikään ei mee vanhan kaavan mukaan [8|]
Laivalle ollaan lähdössä viikon päästä. Ihan päiväristeilylle Tallinnaan hakemaan hääviinoja kälyn häihin ja autolla pitäis mennä. Kivaa toisaalta, on taas jotain vähän erikoisempaa tiedossa.
Maitoa suunnittelin luovuttavani, mutta eipä sekään sitten onnistunut. Ei meinaan saa luovuttaa, mikäli popsii pillereitä. Että sekin siitä touhusta sitten, huoh! No täytyy sitten kaataa viemäristä alas kaiketi jossain vaiheessa. Mitään lettuja tai muita en kyl ala väsäämään, kun ajatus kuvottaa mua ihan tajuttomasti [:'(][:'(][:'(]