Se on tervemenoa teinivuodet, hosuminen ja touhottaminen, tervetuloa vastuu, rauhallisuus ja seesteisyys? Ryppyjä en toivota tervetulleiksi, not yet..! Eli täällä vietetty tänään -tai siis eilen (28.7) mun 20v synttäreitä, hyvinkin rauhallisesti kakkukahveilla lähimpien ystävien ja perheenjäsenien kesken! Jos vkl sit maistelisin yhden olusen saunan lomassa mökkimaisemissa [8D]
Mut jumalauta minkä lahjan meidän koiruus oli järjestäny mammalle aamulla.. Olohuone suorastaan lähes lainehti ripulipaskasta!! Yöks [:@][:@][:@][:'(][:'(][:'(] Mähän niin mielelläni siivoan heti aamusta, muuten oiskaa muuta tekemistä vauvan lisäks??
Täälläkin poju herää, jos on nukahtanut tutti suussa ja se sieltä tipahtaa. Yleensä ei tietoisesti nukuteta tutti suussa, mut välillä ei kissaa ehdi sanomaan kun imemisen tarpeeseen tissin jälkeen annettu mut sit nukahtaakin..
Kauhulla odotan huomista -tai tätä (29.6) päivää, kun on povattu Suomen historian kuuminta päivää.. Lahdessa mitattu tänään 35,9´c sääasemalla eli ennätyslukemat ja lupasivat uutisissa että huomenna sekin voi mennä rikki! Menee jo maku tähän lämpöön, eikö suomen pitäny olla kylmä pohjoinen? [>:]
JEE, löydettiin Pojua miellyttävä juttu mun miehen kanssa! Suihku! Kylvystähän meillä ei tykätä, huutoo ollut 3/4 kerrasta aina siihen asti et saanu vaipan päälle! No, nyt illalla tämän kuumuuden ja synttärivieraspaljouden aiheuttaman hämmennyksen jälkeen mentiin viileeseen suihkuun, niin johan pisti pojulla hymyksi asti [:)] "sukellettiin" kasvoja myöten suihkun alle, oisitte nähny sen tyytyväisen hämmentyneen ilmeen <3 Ihania onnistumisen hetkiä..
Äidinrakkaudesta. Oon myös kuullut, ettei se ole suinkaan tavatonta jos heti ei lastaan rakasta. Joka ei myöskään tee huonoa äitiä! Ystäväni poti baby bluesia lähes 2kk esikoisensa syntymän jälkeen (ehkä puhutaan oikeasta synnytyksen jälkeisestä masennuksesta jo, mutta hän itse käyttää termiä baby blues kun ei myönnä masennusta ja kokee ne eri asioiksi ??), jolloin lähes toivoi että lapsi vietäisiin pois, mutta kuitenkin pikkuhiljaa alkoi rakkaus voittamaan ja kasvamaan kun mieliala alkoi kohoamaan..
Itse kyllä rakastuin lapseeni jo ensimmäisen ultran nähtyäni! <3 Siitä vain pikkuhiljaa voimistunut, ja nyt syntymän jälkeen sama olo kuin koukulla, sydän pakahtuu ja voisin hyppivä ilosta ja onnesta! [:D]
Sekunnit, minuutit, tunnit, päivät ja viikot kuluneet vauhdilla, Poju täyttää huomennatänään 1KK!!! Vanhus.. <3 [:)]
Tupakista ollut erossa nyt myöskin 1kk, hyvä minä! Ja peittoa heiluteltiin toissapäivänä ensimmäisen kerran synnytyksen ja tikkien jälkeen.. Tähän asti siis suuhoitoja miehelle.. Mies totes hyvinkin nopeasti "tuntuu tiukemmalta ku ennen" [:D][:D] Olipas nautintoa kerrakseen, ja se läheisyys!
Tulipas hehkutettua, pahoitteluni jos ei miellyttänyt.. Nyt unille kun Pojukin meni..