Vaatteita on tullut vaaville nyt osteltua tämän viikkoisen loman aikana. Äitin, tulevan mummon, kanssa kierreltiin kirppistä ja Lindexia ja sen sellaista. Ihania, söpöjä vaatteita tarttui matkaan! Ja yksi AIO-kestovaippa kirppikseltä, ihan käyttämättömän oloinen ja ihana vaaleanvihreä. Niitä olen sitten hypistellyt pitkin viikkoa. Pitää vielä pestä ne.
Äitini lupasi meille myös lahjaksi tuon Brion Primo-turvakaukalon jalustoineen, saadaan sitten auton isofix-kiinnikkeet käyttöön [:)] Mieheni olisi ostamassa kaveriltaan käytettyä turvavöillä kiinnitettävää hässäkkää, mutta haluan mieluummin tuon isofixilla toimivan. Plus että se on uusi ja sellainen, kuin itse haluan ja se on mulle yleensä aika tärkeää [:D]
Muovinen hoitoalusta, hoitoalustan suojakankaita pari, patjansuojus, pinnasängyn reunoihin pehmuste, joku kantopussi tms tuli Vauva-lehden tilaajalahjana. Itkuhälytin saatiin joululahjaksi. Kaveri antoi soivan mobilen pinnasängyn päälle. Itse ostin jumppalelun vaaville. Vaunut kaverilta käytettynä jo ennen joulua, ja sieltä suunnalta saamme samaan hintaan vielä mummolavaunut, kunhan joku vain hakee ne sieltä. Mummolassakin on matkasänky mummola- ja mökkisängyksi [:D] Äitini osti sen heti, kun kuuli, että vauva tulee keväällä [:D] Pinnasänky on minun kotonani (tulevassa mummolassa...) varastossa, täytyy joskus lähempänä hakea se, itsekin olen siinä nukkunut.
Äitiyspakkausta haimme n. viikko sitten, katsotaan koska se tulee.