Vauvan tavarat

Ulp![8|] En kyllä yhtään tiedä! [:D] Iskä ja sen naisystävä vaan tyrkkäs mulle ton..[:D] Toyota on mein auto,että joo...vm.-89. Ja mun tuurilla ei kyllä varmaan asetu siihen autoon...tai tohon vuosimalliin ainakaan [:D][:D] Pitää vissii tutkii niitä ohjeita tarkemmin mitä sen kaukalon kyljessä on.
 
Meillä on Logico S ja toi valjaiden kiinnityssysteemi näyttää vähän erilaiselle, joten oisko toi Autobaby.
Näyttää kyllä siisteille Tiiaa saamanne tavarat!

Inxu minkä merkkinen ja mallinen auto teillä on? Meillä kun on tossa kaukalon mukana tullut ohjekirjanen ja siinä on monta sivua eri merkkejä ja missä kohti se saa missäkin merkissä/mallissa autossa olla, ni mietin et eikö se siitä listasta näy? [:-] Vai etkö päässyt sellasta listaa kattomaan? Jos et niin huikkaa malli ni mä käyn kattoo tosta meidän kirjasta! [:)]
 
Täytyy perehtyä paremmin tohon kaukaloon :)
Kiitos,Lyydia~ vaikka lainassa vaan ovatkin [8|] Olis kiva jos olisvat omat,mutta kuhan nyt ovat vaunut :)
 
joo itekki huomasin ton saman.. logicossahan on 5-piste ja autobabyssa 3-piste.. sen takia oikeastaan tota logicoa ollaan ostamassa

Citroen xsara farkku.. siin paketin kyljessä oli ainakin lueteltu melkein kaikki muut citikat paitsi tuo xsara..
 
Kävin tänää vaavikaupassa ilman omaa autoa, mutta kyselin sieltä heidän mielipidettään tohon että sopisko xsaraankin. He epäilivät että ei vaan kaikki autoja oo laitettu siihen, kun citikaltakin on niin montaa eri mallia. Sanoivat myös että eipä koskaan ole löytynyt vielä autoa mihin se ei olisi sopinut kun ei kerta edes niillä isofixeillä tule kiinni. Eli ostin sitten :) Yllätyin hinnasta 150e kun mun mielestä ton logicon lähtöhinta on muualla 189 mitä oon kattonu ja se "vanhempi" malli 149 prismassa [8|] no en valittanu [:D]
 
Nyt sai sitten anoppikin hyvän mielen, kun oltiin eilen "shoppailemassa". Mukaan sieltä tarttui Babylonian Tricot-slen kantoliina, väriltään vaalean harmaa, kun ei muuta minulle mieleistä väriä ollut. Tuo nyt ainakin sopii omienkin vaatteiden kanssa. Lila oli todellakin aivan liian violetti minun makuuni ja musta liian tumma kesällä --> kuuma. Ja muutama muu vielä joita en kelpuuttanut [:D] Tosi hyvä palvelu oli kyllä Espoon Lastentarvike-liikkeessä [:)] Myyjä kietoi malliliinan itsensä päälle samalla opastaen, miten se tehdään ja käytti vielä vauvana pehmolelua siinä [:D]
Ja toinen, mitä olin seuraavaksi "isommaksi" hankinnaksi ajatellut, niin se rintapumppu. Siellä oli kyllä herran jestas hirvittävä valikoima; varmaan 8 erilaista ja eri merkkistä rintapumppua (ite oli katellut vaan prismoissa joissa ehkä kaksi...). Myyjän suosittelemana valitsin sitten toisen kahdesta heidän parhaimmastaan/suosituimmastaan. Eikä edes ollut kalliista päästä vaan ihan keskihintainen. Mebbyn gentle feed manual. Never heard, mutta tuntui omaan käteen paremmalta, kuin se toinen. Plus että tuohon näytti heiltä löytyvän jos jonkinlaista lisäosaa, jos joku hajoaa tai tarvitaan lisää pulloja.
 
Miekin sain eilen kassillisen tavaraa veljen vaimolta. Heidän pikkuisensa otti kunnon kasvupyrähdyksen heti alkuunsa, kuukaudessa 1,5kg ja 5cm lisää [:D] Ihana poika! Ei sitten mene enää 56 senttiset bodyt niin niitä sain ja sit lämpöpussin kaukaloon sekä kantoliinan. Poitsu hikoilee niin kovasti ettei viihdy liinassa niin katsotaan kuinka meillä käy. Pitäis vielä opetella sitä käyttämään [:)]
 
Tulipahan mielenkiintoinen vauvan setti vastaan kun ihan huvikseni selasin Otton nettikaupasta vauvanvaatteita. http://www.otto-suomi.fi/354942?product=780984&oc=354886

Aika söpö setti, täytyy sanoa [:)] En nyt kyllä ole tilaamassa, mutta olipa pakko kehua, miten söpö se oli!
 
No juu, tuossa ois kaikki ja toimitusaika sopivasti 4 viikkoa [:)] Mutta mihin tarvii 6 pesukinnasta?

Eilen mies kysy että meenks huomenna kirpparille ostelee vauvanvaatteita? Mää sanoin että en enää osta mitään ja se oli vähän ihmeissään. Ennen ku se oli niin vastaan sitä osteluu että turhaa hommaa kun vauvakaan vielä syntyny. Mutta...kun mua häirii se, että en voi tietää MITÄ vaatteita sitä tulee sit oikeesti tarvittuu, siis mikkä on niitä käytännöllisii ja mikkä ei. Ja onks jokin kaula-aukko liian pieni tai paita liian levee. Itseasias bodyt arveluttaa mua. Ehkä ne on just niitä, mitä vauvoilla on hyvä käyttää mut ku ne näyttää niin hankalilta niitten haarusneppareiden kanssa. Nepparit yleensäkin on nois mun hankkimis vaatteis kauheen tiukat niin mietin kui niitten kans tulee toimeen. Noin muuten mua itseäni miellyttää enemmän t-paita+collegehousu -systeemi. Ja sit mua mietityttää se, että onks pikkuhousut käteviä vaipan päällä vai pärjääks ilman. Yksiäkään en meinaan oo vielä hankkinu eikä niitä ole kovin ollut missään tarjollakaan.
 
starletti mulla ei ole yksikään kaveri käyttänyt niitä "pikkuhousuja" vaippojen päällä. Enkä ole missään muuallakaan nähnyt kenenkään käyttävän. Itseasiassa ihmettelin huuli pyöreenä kun niitä kaupassa näin.. [:-] Todellakin pärjää ilman. Joku taas varmaan ei sitten pärjää. Pakko kai niitä on jonkun ostaa kun niitä kaupan on, mutta täällä tosiaan ei ole edes nähty ikinä käytössä niitä. [:D]
Myöskään t-paitoja ei ole kaverit/tutut käyttäneet juurikaan, kun ne nousee niin helposti, että sitä on sitten kokoajan nyvittävä alaspäin. Ja sen mitä ite on tullut myös kummipoikaa ja muita hoideltua, niin bodyt(erityisesti kietaisu-malliset) on kyllä äärimmäisen käteviä. Mutta makuasioitahan nää on. Peruspotkareita ei meille tuu, ne on musta taas kamalan hankalat enkä muutenkaan tykkää. Eli täällä mennään body+ puolipotkarit/colleget/velour-housut systeemillä.
 
starletti Mulla on vaikka mitä vaatetta,just noita bodeja ja tällasii ja olen miettinyt kyllä kanssa,että miten tulee käytettyä..ja niitä alushousuja olen saanut muutaman kappaleen muiden vaatteiden seassa,ja ajattelin kokeilla niitä vauvalle sitten,että miten onnistuu ja millaset on.
Oon kyllä yrittänyt miettiä jonkunlaisen systeemin,että miten saisin mahd.paljon käytettyä [:D] kaikki on niin sulosia niin ei tahtois mitään jättää käyttämäti.[:)]
 
Kameran usb-piuha löytyi vihdoin, joten tässä meiltäkin näitä kuvia [:)] Tässä meidän sänky, juuri pedattuna! Sänky on sama, jossa minä ja veljeni nukuttiin vauvana! Isä kunnosti ja maalasi sen, samoin kuin hoitopöydänkin [:)] 

 
Tirri teilläkin siis oikein perintöpinnasänky [:)] Musta on kanssa tosi kiva ajatella, että itse olen siinä meidän pinnasängyssä myös tuhissut pikkuisena [:D]
 
Meillä on kans perintöpinnis (nukkujat vuosilta -62, -64, -77, -93 ja -94). Käytiin sitä jo mökillä hakemassa vaan ei mahtunu autoon (yllättäen), uusi hakumatka huomenna peräkärryllä. Maalaan sen tummansiniseksi, oma lempivärini nääs.  
 
Meillä ei perintöpinnistä,mutta tosta omasta voisi tehdä,kun se nyt tulee olemaan meijän vauvan niin sitten se voisi mennä siinä eteenpäin. :) Jos se kestää [:D]
 
Meilläkään ei perintöpinnistä, ja käytettynä ostettiin tuokin, on tosi tukeva ja hyväkuntoinen ja sattui juuri saman värinen kuin mikä hoitopöytä ostettiin :)

Ne on kummatkin meidän makuuhuoneessa, katsoo sitten kun vauvan syntymän jälkeen joskus sit muutetaan isompaan että alkaa tekee pienellä omaahuonetta sitten =)
 
Meillä kans niinkun miiuskilla nuo vauvan sänky ja hoitopöytä meijän makkarissa,kun ei ole enempää huoneita,että mekin kun isompaan tästä lähdetään niin vauvalle sitten oma huone :)

Tässä vähän muutosta. Hoitopöydän alla meijän vauvan vaippavarasto ja tossa nojailee yksi paketti lisää vaippiksii. Lipaston vaatteista otin uudet kuvat,koska siivosin sitä vähän,siellä on nyt vaatteita koolta 50-68cm ja ylhäällä oikeanpuolen kuva on ihan vaatekaapista mihin tunkasin koon 70-74cm vaatteet odottamassa sitten kun mahtuvat pienen päälle,siis ettei ole liian isot [:)] -ja siellä näkyy myös olevan tulevan isukin muutamat housut.


 
Takaisin
Top