Juu, meilläkin kilpaillaan neidin kanssa kumpi saa käyttää konetta :)
Olen ikävästi sortunut kaupan soseisiin kun ne on niin helppoja. Parhaiten uppoaa semperit ja Hipp kun niissäon parhaat raaka-aineet ja mausteitakin, jopa pippuria.
Eilen yritin jotain bonan tms "perunaa ja lihaa", eikä mennyt alas millään. Mut kun maistoin itse niin totesin et ei mikään ihme. En tunnistanut perunan tai lihan makua, vain riisitärkkelys maistui. Ihmekös tuo : valmitusaineena 28% perunaa, 10% lihaa.
Loppu vettä, omenasosetta ja riisitärkkelystä. Siis 62% näitä. No joo...
Tänään tehtiin sitten perunaa, palsternakkaa ja kesäkurpitsaa sekä lohta ihan itse. Oli äidillä vähän morkkis siitä mitä moskaa lapselleen yrittänyt syöttää :(
Meinas muuten käydä emämoka! Olen aiemmin ostanut valmista porkkanasosetta ja käyttänyt sitä Tytön ruokaan, niin nytkin, mutta uutta merkkiä. JA pyhäsylvi, se oli SUOLATTUA!!!! 0,7%suolaa, ja vielä jotain helskutin maissitärkkelystä laitttu sekaan!!! Olin jo kaatanut soseen perunan päälle, onneksi nuolaisin lusikan ennen tiskiin laittamista ja huomasi suolaisuuden....Siis kahta eri merkkistä olen aiemmin käyttänyt... eikä tullut mieleenkään tarkistaa kun ei niissä muissakaan ollut.