Vauvan sukupuoli rakenneultrassa

Vauvan sukupuoli rakenneultrassa?

  • Tyttö

    Äänet: 16 50.0%
  • Poika

    Äänet: 13 40.6%
  • En tiedä/Ei kerrottu/Ei näkynyt

    Äänet: 3 9.4%

  • Kaikki äänestäjät
    32
No huhhuh oikeesti! :/ rupes taas oikee kyrsii sun puolesta, ei oo kivaa ku lääkäri on tollanen, se pilaa muittenkin päivät :/ kyllästynyt työhönsä?

Sent from my ZTE BLADE III using Vau Foorumi mobile app
 
Suosittelen kyllä tekemään sen valituksen. Ei tollaisen tyypin pitäs olla lääkärin töissä. Pöyristyttävää!
 
Nyt sitten on valitettu ja pyydetty lääkärin vaihtoa! Sain ihan kauhean paniikin ja itkin koko aamun, kun olisi taas huomenna aika ultraan ja pelottaa mennä sinne.. Soitin äippäpolille ja sanoin ihan suoraan, että tälle kyseiselle lääkärille en mene ja haluan kerrankin asiallista kohtelua. Puhelimeen vastannut hoitaja oli kyllä yksi tympeyden huippu mutta sainpahan ääneni kuuluviin :grin kuulemma tämä lääkäri on lomalla (toivottavasti syyskuuhun asti!) ja huomenna saan jonkun toisen lääkärin. Saa nähdä miten käy :)
 
Hyvä, että valitit. Pitää valittaa sillon kun siihen on aihetta. Toivottavasti tulee nyt mukava lääkäri vastaan.
 
Hyvä Santtu että valitit. Toivottavasti nyt olis parempi lekuri teillä :)

Sent from my ZTE BLADE III using Vau Foorumi mobile app
 
Jee! Tänään oli hyvä ultrapäivä! :)

Lääkäri kuunteli meitä, selitti kaiken samalla kun mittaili ja tutki, ja yritti vielä selvittää sukupuolta kun sitä kysyttiin. Hän selosti siinäkin tutkiessaan että mitä hän arvailee ja perusteli kaiken. Oltiin miehen kanssa ihan suut auki kun nähtiin kaikki niin selkeästi, ei minkäänlaista arvailua että vilahtiko ruudulla oikeasti meidän vauva vai vaan joku epämääräinen varjo :grin se hoitaja tuli tutkimuksen lopuksi vielä itse pyyhkimään geelit mun mahalta ja päästiin lopuksi vielä kuuntelemaan vauvan sydänääniä :love7 kaikki sujui tänään niin hyvin että tuli ihan sellainen olo, että mua on oikeasti kuunneltu :happy093 mieskin oli ihan ihmeissään että miten joku lääkäri voikin hoitaa ultran niin helposti, ilman mitään mutinoita ja huokailuja? Ja miten voikin olla kaksi noin erilaista lääkäriä :grin toisen koulutuksesta on selvästikin jäänyt joku "potilaan ja lääkärin vuorovaikutus" -kurssi suorittamatta :p olen niin onnellinen!
 
Ihana kuulla että oli huomattavasti parempi lääkäri tälläkertaa! :)

Sent from my ZTE BLADE III using Vau Foorumi mobile app
 
Sukupuolesta sen verran, että hieman alkaa jo ärsyttää, kun kaikki kyselee, että kumpi on tulossa. Ihan lakkaamatta. Lääkärin arvio oli sen verran varovainen, ettei ole haluttu sanoa, kumpaa lekuri veikkas. Meiltä kysellään jatkuvasti, että kumpi tulee, tiedetäänkö kumpi on tulossa ja että onko meillä vielä ultraa, jossa se voisi selvitä...
 
Me päätettiin alusta asti, ettei olla kerrottu sukupuolta kenellekään. Ollaan vaan sanottu, että tulee vauva. Sukupuolen näkee syyskuussa. :)
 
Niin, syyskuussahan sen viimeistään näkee :)

Sent from my ZTE BLADE III using Vau Foorumi mobile app
 
Kehtaako synnytystapa-arvioinnissa kysyä vielä sukupuoltakin uudestaan vaikka sehän ei tuon tutkimuksen varsinainen tarkoitus ole? :p Mua jännittää oliko kätilön ennustus oikea, vaikka hän kyllä sanoi sitä varmaksi mutta toisaalta oli jo ekassa ultrassa möläyttänyt lähes varmana eri veikkauksen...

Sukupuolta kyllä kysytään paljon! Onko teille sukulaisilta tai muilta päin tullut toiveita vauvan sukupuolesta? Meillä appiukko toivoo poikaa ja oli tämän ystävällisesti kirjoittanut meidän häävieraskirjaankin. Nyt kun on tyttö tulossa, välillä aina palaa se kirjoitus mieleen..
 
Multa ainakin kysyttiin viime viikolla ylimääräisessä ultrassa, joko tiedän sukupuolen, eli ymmärsin että olisin voinut vielä kysyä jos olisin halunnut. Nyt lääkäri vain vahvisti, että joo, pojalta näyttää hänestäkin. Mutta mikäli tässä nyt on jotain foorumikeskustelujen sävystä voinut päätellä, niin noissa taitaa tosiaan olla paljon vaihtelua jo pelkästään lääkärin empatiakyvyn (-halun) mukaan?

Multa ei itse asiassa ole monikaan kysynyt sukupuolta, mutta olen ihan avoimesti sen kyllä kertonut kysymättäkin. Olen sen verran hölösuinen, että jos en kertoisi varta vasten, kuitenkin möläyttäisin vahingossa jotain mistä sen voi päätellä... ja on ollut kiva jutella niiden kavereiden kanssa, joilla on poikia, kun sekin tuntuu olevan oma yhteisönsä. Niin kuin varmaan myös tyttöjen äidit.
 
Eipä tuota sukupuolta meiltä kauheasti oo kyselty, , mut tuskin kukaan ehtikään kun toitotettiin ite siitä kaikille heti. Varsinkin kun oli jo ennen niin vahva tunne tytöstä, ja tyttöä tuo onkin.

Kyllä mä ainakin ultran päätteeksi nyt viime kerrallakin pyysin että jos mahdollista niin näyttäis jalkovälin. Kyllähän se mielellään sen teki :) ja vieläkin tyttö oli.

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Itu1, kysy ihmeessä :) mullakin ultrattiin silloin neuvolalääkäri käynnillä niin kysyin ^^

Mä kun kerroin mun isälle että tyttö luultavasti tulossa niin ainankin luulin näkeväni sen ilmeessä vähän pettymystä, hän kun oli olettanut että siellä on poika :/

Mulla monesti kysytty onko tyttö vai poika. Jopa mun hammaslääkäri kysy viimekäynnillä :D
 
Meillä on jopa anoppi sanonut suoraan tekevänsä arvioita sukupuolesta mun ulkonäön (kaiketi mahan koon ja muodon) mukaan. Ei kuitenkaan suostu sanomaan, mitä veikkaa. Höh.
 
Takaisin
Top