Vauvan sukupuoli rakenneultrassa

Vauvan sukupuoli rakenneultrassa?

  • Tyttö

    Äänet: 16 50.0%
  • Poika

    Äänet: 13 40.6%
  • En tiedä/Ei kerrottu/Ei näkynyt

    Äänet: 3 9.4%

  • Kaikki äänestäjät
    32

catti

Sukkela juttelija
Syyskuunmammat 2014
FB.n puolella on tälläinen kysely, joten ajattelin tehdä tännekkin :)
 
Tänne todennäköisesti tulossa tyttö, 100% ei ollut kun niin hankalassa asennossa oli ettei voinut olla ihan varma, mutta mitään ylimääräisiä elimiä ei näkyny kehon ulkopuolella ja sanoi että joistain kulmista mistä mäki paremmin niin näytti häpyluulta mikä siellä jalkojen välissä oli :)

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
Oho, anteeks! Voisin pistää jos osaisin, pitääkö tää poistaa vai voiko tätä muokata jotenkin muuten?
 
Mulle lupailtiin tänään tyttöä :Heartred :)
Onnea cmt poikalupauksesta ja Iness:lle tyttölupauksesta :)
 
Ekaa kertaa osallistun tällä palstalla keskusteluun, mutta nyt alkaa tämä raskaus toden teolla konkretisoitua, kun kävimme eilen rakenneultrassa, kaikki oli kunnossa ja ilmeisesti olisi tyttö tulossa :) Molemmat ovat kyllä tervetulleita, mutta kun on kaksivuotias poika entuudestaan, niin ihan mukava kuulla että perheeseen tulee myös tyttöedustus! Meillä on myös tyttö- ja poikakissa, joten tasapaino säilyy kaikin tavoin :)
 
Me saadaan vielä viikon verran odotella ja jännittää. Toivottavasti kaikki on hyvin, sukupuoli on toisarvoinen asia mutta kyllä se vaan kutkuttaa tietää (vielä enemmän kun esikoisesta). Viikon päästä nähdään tuleeko musta kenties kahden pojan äippä. :) Itsellä on fiilikset kääntyneet enemmän nyt pojan suuntaan vaikka raskaus on ollut erilainen kun eka.
 
Tänään oli rakenneultra ja tunteet on aikamoista vuoristorataa.. Mitään ei miehen kanssa ruudulta nähty, lääkäri ei meinannut edes kuvaa antaa kun "olivat niin huonoja". Naamaa nyrpistellen antoi yhden kuvan kun hoitaja siinä vieressä niin kovin pyysi.. Itku tuli kotona vaikka vauvalla on kaikki hyvin, olin vaan odottanut tätä ultraa niin hartaasti. Kaikissa ultrakuvissa vauva on aina väärinpäin ja jotenkin odotin, että olisin saanut paremman kuvan tällä kertaa. Sukupuolta ei saatu tietää ja olin hirveissä hormonimyrskyissä ja pettynyt, kun olin odottanut sitä tietoa niin paljon.. Ultrasta jäi vähän huono maku, mutta silti olen onnellinen että vauva kehittyy juuri niinkuin pitääkin :Heartred
 
No huh, kyllä mun mielestä pitää kuva antaa vaikka ei oliskaan maailman parhaita otoksia. Harmi juttu että jäi paha maku suuhun :sad001 Mutta hyvä että vauvalla oli kaikki hyvin!
 
Voi ei Santtu88, kurjaa kuulla, että kävi noin :sad001 Mää en vastaavassa tilanteessa olis kyllä voinut itkua kotiin asti pidätellä, rakenneultraa kun on niin kauan ja hartaasti odottanut. Mutta onneksi kaikki on kuitenkin pienellä hyvin!:)
 
Täällä myös tänään rakenneultra! Sukupuolikin siellä selvisi, mutta taidan pitää sen vielä ihan omana tietona! Kaikki näyttäisi olevan niinkuin pitääkin ja masussa polski n. 320 grammaa rakkautta! :Heartbigred
 
Kyllä minustakin se kuva pitää antaa, tai ainakin kysyä että haluatteko kuvan vaikka vauva ei näykään kunnolla. Oli jotenkin loukkaavaa kun lääkäri oikein sanoi ettei halua antaa yhtäkään kun ovat niin huonoja! Antaa vanhempien päättää onko oman pienokaisen kuva huono vai ei. Kuitenkin se kuva on vanhemmille tärkeä! :) Lisäksi harmitti kun meille ei kerrottu suoraan mitään. Lääkäri puheli vain hoitajalle ja välillä mainitsi minulle, että kaikki on OK. Olisin vähän halunnut fiilistellä ja tutustua vauvaan! Tuntui, että lääkärillä oli kiire..

Harmittaa kun en ikinä uskalla sanoa lääkärille mitä mieltä olen. Aina harmittelen vaan jälkeenpäin, että olipas tympeää kohtelua. Äitini sanoi, että ensi kerralla vaadit parempaa kohtelua etkä suostu poistumaan huoneesta ennen! Kyllä kuulemma raskaana saa olla hankala kun se on kuitenkin niin lyhyt aika elämässä :p

Pääasia että vauva voi hyvin! Nyt olen nauttinut tästä ihanasta myllerryksestä mahassa, mikään ei ole nyt ihanampaa kuin oman pikkuisen potkut! :wink
 
Mulla oli tiistaina RU ja siellä lupailtiin tyttöä :Heartred pieni rakkaus painoi n.339 g :) :Heartred äidin rakkaus!
 
Ei kai ole pakko saada tietää sukupuoli rakenneultrassa? Mieheni ja minä emme halua tietää sukupuolta, vasta kun vauva syntyy... Pitääkö sanoa lääkärille että ei halua tietää sukupuolta vai onko se enemmän niin että pitää kysyä mitä sukupuolta on?! Rakenneultra on ylihuomenna :)
 
Kyllä ne yleensä taitaa kysyä että haluaako sen sukupuolen tietää.
Tosin, jos en itse haluaisi sitä tietää niin sanoisin jo alussa että haluan pitää sen yllätyksenä.
Ettei vaan vahingossa ultraajalta lipsahda tieto... Mutta mikään pakko sitä nyt ei ainakaan ole saada tietää.
:)
 
Niinpä, sitä just aattelinkin että pakkohan se ei ole tietää :D mutta ajattelin kyllä varmuuden vuoksi heti sanoa että emme halua vielä tietää... Veli ja hänen vaimonsa eivät halunneet tietää mutta sitten lääkäri kuitenkin kertoi vahingossa... Joten saas nähdä miten käy :)
 
Yleensä eivät kerro sukupuolta jos vanhemmat ei sitä erikseen kysy.
 
Takaisin
Top