Vauvan sukupuoli -lista.

Sukupuoleksi selvisi ultrassa...

• Kaikki äänestäjät
    41
Mä en osaa yhtään sanoa! Jotenkin kun pahaa oloa on vielä nytkin jonkin verran ja esikoisesta ei juuri ollenkaan ollut ja sekin vähä mitä oli, loppui rv 12. Esikoinen siis poika niin nyt veikkaan tyttöä. Mut kun himotusruuat on samoja kuin viimeksi niin se veikkais poikaa. Samapa tuo kumpi tulee :)

Ainii, ja esikoisesta oli pitkään tyttöolo ja ihan yllätyin ultrassa kun sanoi pojan olevan tulossa :D toki olin iloinen pojasta mut kun tyttöolo oli niin vahva, että hämnennyin :D jälkikäteen oon miettinyt, että tyttöolo johtui varmaan siitä kun mummoni kuoli juuri kun tulin raskaaksi (ehdittiin juuri kertoa hänelle, olin ihan alkuviikoilla) ja monesti mietin, että jos tyttö tulee nin hän saa mummoni nimen toiselsi nimekseen. Noh, serkulleni syntyi tyttö myöhemmin ja hän sai mummon nimen niin hyvä näin :)

Ei oo väliä kumpi mutta jos urbaanilegendoihin on uskomista niin tyttö.
Asia selvinnee reilun viikon päästä kun koetulokset tulee.

Jaahas.. mikä urbaanilegenda?? Mitkä koetulokset?
Onko tässä nyt kyse ns. tyttö- ja poikasykkeistä?
Te ketkä olette kuulleet jo sykkeet niin tehdääänkö niistäkin lista..?
Saadaan selville että pitääkö se paikkaansa, että pojilla matala (120) ja tytöillä korkea (150)syke.

Muokattu viimeksi:
Jaahas.. mikä urbaanilegenda?? Mitkä koetulokset?.

Se että alkuraskauden pahoinvointi on voimakkaampi jos poika tulossa.
Koetulokset oli siis kromosomitestitulokset joissa samalla selvisi sukupuoli eli X ja Y kromosomit.
Noihin sykkeeseen en usko. Käytännössä viikoilla 12-20 kun näitä arvuutellaan niin 95% vastaa että sykkeen on noin 150.

Tiällä ol ainaki poijjaalla syke 148 tänää... :D minä en usko yhtää mihinkää noihin ja jääp ne"tyttöolot" kokemattaki sitte..
Jos semmosia muka onkaan :D

Mäkään en taida uskoa mihinkään noihin syke- tai muihin juttuihin. Kivahan sitä on niiden perusteella arvailla mutta kyllä se voi olla millä oireilla vaan kumpi vaan.

Ekat 20 viikkoa oksentavat saavat poikia ja poikamahoista syntyy tyttöjä :) ja nyt tais mennä täällä nub-teoriakin pieleen!

Onhan noita "vääriä" sukupuoliakin tullut,
luvattu tyttöä ja tullut poika ja toisinpäin.
Meillä kyllä molemmat piti paikkansa.
Senverran aion laskea sen virheprosentin varaan ettei ainakaan pinkkejä tai sinisiä vaunuja ole ostamassa.
Vaatteita olen nyt poika väreissä ostanut mutta ei haittaa vaikka tyttö tulisi, yhtä rakas kuitenkin.

Monet ajattelee meidän perheestä kun on jo tyttö ja poika että mitäpä sitä enempää lapsia mutta kyllä se ajatus kolmesta lapsesta on ollut aina, liekö sitten peruja omasta lapsuudesta.

Mä voisin ihan hyvin ostaa pojalle pinkit vaunut (suunnittelikin odotusaikana jtn leopardia XD) koska mä haluun että vaunut näyttää multa, eikä niitten tarvii mun mielestä olla sen "vauvan näköset".. :rolleyes:

Ja en mäkään noihin tyttöpoika oirejuttuihin ole ikinä uskonut, mutta siitä huolimatta mun mielestä on kivaa arvuuteella ja miettiä niitä juttuja. :)

Kurkkasin just tytön neuvolakorttia ja suurin osa sykkeistä olikin ~130, nyt tällä pojalla se 155, eli höpöhöpöä. Tai siis uskon, että jostain nämä uskomukset kumpuaa ja jollain varmasti pitää täydellisesti oirelista paikkansa, mutta suurimmalla osalla ei. :)

Itselläni ei ole ollut mitään hajua, eikä tunnetta kumpi olisi tulossa. Nyt kuitenkin olen saanut järkeilemällä päähäni, että tyttö on tulossa.:)

Yritin järkeillä niin, että koska kiertoni oli niin epäsäännöllinen ja pitkä, enkä tiedä tarkkaa ovulaatio saati hedelmöittymis ajankohtaa, niin voisi olla suuremmalla tod.näk. tyttö, koska eivätkö tyttösiittiöt ole sitkeämpiä ja elä pidempään..? Anteeksi näin yksityiskohtainen selvitys kaikesta :grin Ja niin, miehelläni on vain tyttölapsia, ennestään jo siis kaksi. Eikö siitäkin ole joku todennäköisyys olemassa, että jos on jo entuudestaan useampi tiettyä sukupuolta, niin, esim juuri kaksi samaa, niin on pieni ismopi todennäköisyys että kolmaskin olisi sitten samaa..?
Tekisi niin kovasti mieli tietää jo! RU vasta neljän viikon päästä. Olen jo harkinnut ylimääräistä ultraa yksityisellä asian takia.. :wink Täällä Oulussa kun löytyy paikka, missä kätilö tekee 60 €.. Mutta niin, minut voi lisätä listalle, veikkaan sitä tyttöä!

Mä en osaa yhtään sanoa! Jotenkin kun pahaa oloa on vielä nytkin jonkin verran ja esikoisesta ei juuri ollenkaan ollut ja sekin vähä mitä oli, loppui rv 12. Esikoinen siis poika niin nyt veikkaan tyttöä. Mut kun himotusruuat on samoja kuin viimeksi niin se veikkais poikaa. Samapa tuo kumpi tulee :)

Noniin, merkkaanko sut siis jompaan kumpaan? :p

Takaisin