Tyttöunia oon nähny ja aina on ollu sellanen ajatus, että eka lapsi on tyttö. :) Me ei haluta selvittää sukupuolta etukäteen joten katellaanpa keväällä uudestaan. :)
Alkuun oli aivan tyttö olo toisin sanoen ihan erilainen olo ku esikoisesta joka poika niin veikataan tyttöä vaikka nyt onki jo alkanu epäilyttään mies haluaa tietää sukupuolen mutta ite en joten katotaan sitä sitte maaliskuulla :)
Tällä kertaa kallistun kyllä tytön puolelle. Viime vuoden keskenmenneessä oli sen sijaan vahvasti poikaolo. Toisaalta poika olisi kiva, kun talossa on jo tyttö, mutta olen aina nähnyt itseni enemmän tytön äitinä :)
Viimeksi pahoinvointi kesti pidempään..ja tuli poika,kaksi aikaisempaa tyttöjä eli veikkaan tyttöä..saa nähdä..selvitämme sukupuolen jos näkyy toisessa ultrassa
En oo aikaisemmin uskaltanut veikkailla mitään, mutta viime aikoina on ollut semmoinen varovainen poika-olo :) Tyttöveikkauksia on kyllä perheenjäseniltä tullut, mutta ite kaillistun poikaan :) Saapa nähä :)
Itellä jotenki sellai olo et se tyttö tulee, mut sukupuolel ei oo väliä kunhan on terve :) mies haluis tietää sukupuolen mut ite en nii ei olla viel päätetty mitä tehää
Onpas hauska ketju! Meille tulee tyttö sillä perusteella, että oireet on ihan samat kuin ensiraskaudessa ja tyttö tuli. :) Lisää vahvoja naisia meidän sukuun?
Molemmat on enemmän kuin tervetulleita Mutta oireiden, himojen ja sykkeen perusteella uskalsin veikata tyttöä Mies on vahvasti pojan kannalla. Tärkeintä on kuitenkin, että saadaan rakkauspakkaus terveenä maalis/huhtikuussa syliin!
Nyt oli kyllä paha kysymys. Alussa oli aivan järkyttävää pahoinvointia ja oksentelua sekä naamaan alkoi tulla finnejä(mitä mulle ei kyllä ennen ole ollut kuin satunnaisesti 1-2) nyt on pahoinvointi paljon lievempää ja päänsärky tullut tilalle, olenkin joutunut napsia panadolia useampana iltana. Sisko ja pari ystävää veikkaa tyttöä, joten ihan sitten vain periaatteessa veikkaan poikaa. Kumpikin ehdottomasti aivan yhtä tervetulleita.
Täällä on alkanut tulemaan sellainen tyttö olo. Rakenneultra on vasta reilu kuukauden päästä jossa toivon mukaan ennustetta saataisiin sukupuolesta. Kumpainenkin oikein tervetulleita toki on. :)