Vauvan sukupuoli -lista.

Sukupuoleksi selvisi ultrassa...

• Kaikki äänestäjät
    41
Tyttö! Hieman erilainen raskaus oireiltaan kuin kaksi aiempaan (molemmat poikia), joten katsotaan.. ehkä tässä kohtaa kuitenkin uskaltaa vähän haaveilla tytöstä :)

Veikkaan tyttöä, koska oireet niin erilaiset kuin edellisessä raskausessa, josta tuli poika. Varsinaista tyttö-tai poikaoloa ei kuitenkaan ole tullut.

Mulla oli aluksi tosi vahva fiilis tytöstä, mutta nyt migreeni ja lievempi pahoinvointi kallistaa olot aika vahvasti poikaan... Eli mä tällä hetkellä veikkaan, että meille tulee poika

Tämän hetkisten tuntemuksien mukaan kallistuisin tyttöveikkaukseen, oireet ovat samanlaiset nyt, kuin oli ekan lapsen kohdalla. Toisaalta viimeksi luulin, että odotan poikaa ja tuli tyttö, joten tiedä häntä vaikka sattuisi tällä kertaa toisin päin. :joyful: Sanotaan kuitenkin tyttö.

Voisin nostaa tätä, onko kaikki käyneet ilmoittamassa?

Päivitän listan myöhemmin. :)

Olo niin erilainen verrattuna ensimmäiseen (tyttö)raskauteen, joten poikaa olen veikannut jo useamman viikon. Toki juuri vklp näin vanhaa kaveria joka saanut juuri toisen tytön ja kuulemma niin erilaiset raskaudet, joten sai hieman epäilemään... Silti sanon että POIKA...

Tunne ja arvaus siitä, että poika tulee. Oireista en osaa juurikaan päätellä, kun on ihka ensimmäinen. Let see!

Takaisin