Tyttö! Hieman erilainen raskaus oireiltaan kuin kaksi aiempaan (molemmat poikia), joten katsotaan.. ehkä tässä kohtaa kuitenkin uskaltaa vähän haaveilla tytöstä :)
Mulla oli aluksi tosi vahva fiilis tytöstä, mutta nyt migreeni ja lievempi pahoinvointi kallistaa olot aika vahvasti poikaan... Eli mä tällä hetkellä veikkaan, että meille tulee poika
Tämän hetkisten tuntemuksien mukaan kallistuisin tyttöveikkaukseen, oireet ovat samanlaiset nyt, kuin oli ekan lapsen kohdalla. Toisaalta viimeksi luulin, että odotan poikaa ja tuli tyttö, joten tiedä häntä vaikka sattuisi tällä kertaa toisin päin. Sanotaan kuitenkin tyttö.
Nyt kun on nähty että siellä joku tyyppi on, niin uskallan tännekin kertoa että poika-olo on. Mitään syytä en ololle tiedä. Maaliskuussa se sitten selviää.
Olo niin erilainen verrattuna ensimmäiseen (tyttö)raskauteen, joten poikaa olen veikannut jo useamman viikon. Toki juuri vklp näin vanhaa kaveria joka saanut juuri toisen tytön ja kuulemma niin erilaiset raskaudet, joten sai hieman epäilemään... Silti sanon että POIKA...