Vauvan sukupuoli -lista.

Sukupuoleksi selvisi ultrassa...

• Kaikki äänestäjät
    41
Noniiin, nyt on päivitelty. :)

Laitoin diamante sinulle sulkuihin tyttö! :)

Mulla ei oo vieläkään tyttö- tai poikaolo.. Tilastojen perusteella poika olis todennäköisempi, joten veikkaan sitä. Vaikka toivoisinkin ehkä tyttöä :grin

tyttöolo aivan täysin.... sama vahva äidillinen tunne kuten kolme kertaa ollut aiemminkin ja oikeeseen osunut.
On se jännä että joku olo voi olla varmempi kuin esim oireiden tulkinta tai masun muoto. Nim.Yhden kerran ollut täysin poikamaha masuviivoineen...

Päivitetty. :)

Ovatkos kaikki käyneet esittämässä veikkauksensa? :)

Mulla ei oo aavistustakaan..en osaa yhtään veikata kumpaakaan, vaihtelee päivittäin et miltä tuntuu.. :)

Mulla ei aiemmissakaan raskauksissa ollut mitään oloja kumpi tulee(molemmat ollut tyttöjä) ja nytkään ei oo, jos jotain pitäis veikata niin oireiden perusteella tulee taas tyttö, koska ihan samat oireet on nyt ku edellisissäkin :) eli tyttöä veikkaan :happy:

Mulla on itellä ollu koko ajan poika-olo ja oon paljon nähnyt unia jo syntyneestä vauvasta mutta niissä ei aikaisemmin näkyny sukupuolta, kunnes viimeviikolla näin unta että oltiin rakenne-ultrassa ja siellä näkyi tyttö. Saa nähdä selviääkö tuossa oikeassa rakenne-ultrassa 14.10. sitten kumpi tuloillaan

Mulla on itellä ollu koko ajan poika-olo ja oon paljon nähnyt unia jo syntyneestä vauvasta mutta niissä ei aikaisemmin näkyny sukupuolta, kunnes viimeviikolla näin unta että oltiin rakenne-ultrassa ja siellä näkyi tyttö. Saa nähdä selviääkö tuossa oikeassa rakenne-ultrassa 14.10. sitten kumpi tuloillaan

Kumpaas siis veikkailet? Tai kumman laitan listaan? :)

Olin alusta asti erittäin vahvasti sitä mieltä, että poika olisi tulossa mutta niin vain rakenneultrassa povattiinkin tyttöä :)

Sua ei vissiin ollut vielä listassa, mutta merkkasin sinun veikkauksen ja tuloksen nyt sinne! :)

Shh: tule ihmeessä kertomaan jos arvaus jossain vaiheessa jompaan kumpaan kohdistuu edes hitusen enemmän! :)

& lista on siis päivitetty.

Nonniin, tännekin ois suurella todennäköisyydellä poika tulossa :) Katsotaan sitten vielä rakenneultrassa onko pysynyt poikana :D Kyllä ittellä tuli kanssa jo nt-ultrassa olo, että kyllä tääki varmaan poika on, vaikka tyttöolo alussa olikin :)

Nonniin, tännekin ois suurella todennäköisyydellä poika tulossa :) Katsotaan sitten vielä rakenneultrassa onko pysynyt poikana :D Kyllä ittellä tuli kanssa jo nt-ultrassa olo, että kyllä tääki varmaan poika on, vaikka tyttöolo alussa olikin :)

Juu, jätin sut vielä sulkuihin! :)

Päivitetty siis. :p

PS. Mulla ei ollut aluksi veikkausta kumpaankaan suuntaan, joten merkkasin itselleni tyttötoiveen. Kuitenkin aika pian mulle tuli 100% poikaolo, niin siirsin itseni sinne. :D

Takaisin