Vauvan sukupuoli -lista.

Sukupuoleksi selvisi ultrassa...

• Kaikki äänestäjät
    41
Mulla on jotenki tyttöolo, en tiedä miks. Ehkä siks ku toivon ehk enemmä et ois tyttö ku sisarruksil lähinnä poikia niin ois se kiva saada prinsessa meidän sukuu. Me ei kuitenkaa haluta tietää sukupuolta ultrassa niin sitä saa odotella sit synnytyksee asti mut kumpi vain on yhtä tervetullut ☺️

Ovatko kaikki (halukkaat) käyneet veikkauksensa jo esittämässä?

Entäs te joilla on rakenneultran lupaus tiedossa, oletteko muistaneet ilmoitella? :)

Minä tahdon vielä veikata :happy: mun veikkaus on et masussa asustaa tällä hetkellä tyttö ja poika. Parin viikon päästä selviää olenko miten väärässä.

Minä tahdon vielä veikata :happy: mun veikkaus on et masussa asustaa tällä hetkellä tyttö ja poika. Parin viikon päästä selviää olenko miten väärässä.

Noniin, sinutkin on nyt merkitty listaan. :)

Varovainen tyttö lupaus tänään rakenneultrassa, maaliskuussa sitten varmiten selviää. :)
Asento oli hankaa ultraajallekkin saada kaikki rakenteet esiin niin sukupuolikin on vain hyvin varovainen arvaus.

Päivitetty! Ovathan kaikki sukupuolen tietävät huomanneet aloitusviestin yläpuolella olevan kyselyn? :)

Vastailkaahan siihen sen lisäksi, että kirjoitatte vastauksen tähän! :)

Leipälapio onko myöhäistä vaihtaa arvausta? Mulla alussa tuntu että ehkä tyttö mut nyt jotenki oon kallistunu poikaan:hilarious: toki mun arvaukset on aina menny pieleen että eipä tuolla väliä taida olla:joyful: ekassa olin varma tytöstä, no poika tuli. Tokasta sanoin poika ku raskaus oli samanlainen ku eka. Tyttö tuli:hilarious:mut jos nyt pitäs arvata nii poikaolo on .:rolleyes:

Leipälapio onko myöhäistä vaihtaa arvausta? Mulla alussa tuntu että ehkä tyttö mut nyt jotenki oon kallistunu poikaan:hilarious: toki mun arvaukset on aina menny pieleen että eipä tuolla väliä taida olla:joyful: ekassa olin varma tytöstä, no poika tuli. Tokasta sanoin poika ku raskaus oli samanlainen ku eka. Tyttö tuli:hilarious:mut jos nyt pitäs arvata nii poikaolo on .:rolleyes:

Ei tietenkään! :D päivitän myöhemmin illalla. :)

Itsellänikin oli aluksi listassa tyttö, kun oli tyttötoivetta. Sitten tuli selkeä poikaolo, niin vaihdoin sen itselleni. Maanantaina nähdään mitä tulee! :p

Päivitetty. Lisäsin listan loppuun myös molempien lupauksien lukumäärän, niin nähdään sitten tuleeko tyttö vai poika voittoinen maaliskuu. <3

Peruuntuneen matkan takia mulla on kaksi ru, eka oli rv 18 ja harmi ei saatu tietää sukupuolta :( tyttö olo on välillä, kuin myös poika. Vaihtelevaa tosin. Kahdenviikon päästä onneksi toinen ru niin kaipati siellä sitten näkyy asukin sukupuoli viimeinkin :)

Takaisin