Kellään vielä rintahulinoita? Meidän pojua on alkanut kiinnostaa ympäristö siihen malliin, että on välillä vaikea syötettävä. Poika vetää itsensä kaarelle, että näkee ympärilleen, mutta ilmaisee silti olevansa nälkäinen. Työnnä siinä nyt sit tissi sille suuhun. Oon nyt syöttänyt niin huonoissa asennoissa viime päivinä, että selässä joku lihas kramppasi viime yönä... Eilen illalla oli taas monen tunnin imetysmaraton, joka loppuvaiheessa meni siihen, että poju imi noin minuutin kerrallaan, päästi irti, hamuili uudestaan, jne. Ei meinannut millään loppuvaiheessa saada enää kiinni, joten mun oli aktiivisesti autettava joka kerta. Ja tätä siis monta kymmentä kertaa. Nälkä ei voinut olla enää kun olin syöttänyt molemmat rinnat jo monta kertaa ihan kunnolla ennen tuota kiinni-irti-kiinni-irti -episodia. Lopulta sit luovutin kun alkoi jo väsymyksestä itkettämään ja sanoin miehelle, et hakee korvikkeen. Kerkesin sit nukahtamaan siinä ja mies sanoi aamulla, ettei saanut korviketta annettua kun poika ei ollut irrottanut rinnasta enää mun nukahdettua :P
On nyt muutamaan otteeseen yritetty antaa korviketta, lähinnä kun oon ollut niin poikki, et pakko ollut päästä unille. Muksu on kuitenkin kieltäytynyt pullosta jo noin kolme kertaa. Mulla on aika ristiriitaiset fiilikset tuosta korvikkeesta kun toisaalta haluaisin täysimettää (kun se imetys nyt tän kolmannen kohdalla lopultakin onnistuu), mutta toisaalta oon aivan järkyttävän väsynyt jatkuvan imettämisen (huonojen yöunien), rintakipujen ja tuon rinnalla hulinoimisen takia. Ts. edelleen täysimetyksellä mennään, vaikka pulloa on yritetty antaa...
En tiedä onko pojalla erityisen kova imu vai mulla matala kipukynnys kun iltaisin tissejä särkee myös rinnan sisälle (tiehyisiin?), imu tuntuu välillä kainaloissa asti. Nännejä särkee myös, mutta ne ei ole rikki. Eilen laitoin bepanthenia niihin, mut en tiedä auttoiko yhtään. Eikä se joka tapauksessa tuonne sisälle asti auta.
On nyt muutamaan otteeseen yritetty antaa korviketta, lähinnä kun oon ollut niin poikki, et pakko ollut päästä unille. Muksu on kuitenkin kieltäytynyt pullosta jo noin kolme kertaa. Mulla on aika ristiriitaiset fiilikset tuosta korvikkeesta kun toisaalta haluaisin täysimettää (kun se imetys nyt tän kolmannen kohdalla lopultakin onnistuu), mutta toisaalta oon aivan järkyttävän väsynyt jatkuvan imettämisen (huonojen yöunien), rintakipujen ja tuon rinnalla hulinoimisen takia. Ts. edelleen täysimetyksellä mennään, vaikka pulloa on yritetty antaa...
En tiedä onko pojalla erityisen kova imu vai mulla matala kipukynnys kun iltaisin tissejä särkee myös rinnan sisälle (tiehyisiin?), imu tuntuu välillä kainaloissa asti. Nännejä särkee myös, mutta ne ei ole rikki. Eilen laitoin bepanthenia niihin, mut en tiedä auttoiko yhtään. Eikä se joka tapauksessa tuonne sisälle asti auta.