Unohdin ed viestistä kosteusliinat...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä teen niin, että vauva miltei istuu reidellä, raajat roikkuu joskus mun jalkojen välistä. Enemmän pitää kannatella kuin kehtoasennossa, mutta ainoa tapa meillä, että vauva ei vedä tosta runsaammasta rinnasta maitoa henkeen tai ala valuttaa hirveästi ulos, kun pää on pystymmässä ts. pystyy hallitsemaan paremmin sitä nielemistä. Ilman imetyspaitaa ja -liivejä toi ei mulla kyllä tosin onnistuis, koska siihen ei jää vapaita käsiä, joilla hirveästi kannattelis paidanhelmaa tmv.Kokeilin eilen imetystä omalla pihalla ja vauvan täytyy olla kyllä tosi pystyasennossa, että hän ei vedä maitoa henkeen. Tämä saattaa olla hieman haasteellista yleisillä paikoilla, mutta täytyy kokeilla seuraavalla kerralla.
Mä teen niin, että vauva miltei istuu reidellä, raajat roikkuu joskus mun jalkojen välistä. Enemmän pitää kannatella kuin kehtoasennossa, mutta ainoa tapa meillä, että vauva ei vedä tosta runsaammasta rinnasta maitoa henkeen tai ala valuttaa hirveästi ulos, kun pää on pystymmässä ts. pystyy hallitsemaan paremmin sitä nielemistä. Ilman imetyspaitaa ja -liivejä toi ei mulla kyllä tosin onnistuis, koska siihen ei jää vapaita käsiä, joilla hirveästi kannattelis paidanhelmaa tmv.
lMeil menee aika samaa rataa kyfi! :D meilläkin lyhenee ja vähenee tissittelyt kokoajan. :)